Gå til innhold

Sex med husdyr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for oppfordring til ulovligheter.

Niennas, mod.

Kneblar de tilhengarane av (regulert) dyresex for zooseksuelle? Blir det ein objektiv debatt av det då?

Endret av Staketten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The conversation sucks but the sex it good :)

Anonym poster: f91bdbae14a224630dc3773ba85d0825

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Why do you think it's silly to go around telling other people what they think is silly??

Anonym poster: f91bdbae14a224630dc3773ba85d0825

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kneblar de tilhengarane av (regulert) dyresex for zooseksuelle? Blir det ein objektiv debatt av det då?

jeg håper, og satser på, at det skal kunne være en objektiv debatt uten å bryte forumsreglene.

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

* Noe som strider mot norsk lov.

Dyresex, selv under "regulerte" hendelser, er ikke lov i Norge.

Niennas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde det var greit? Et dyr vil aldri i ettertid gjøre seg opp refleksjoner over hva som skjedde, eller føle seg brukt på noen som helst måte. Det blir helt useriøst og likestille barn med dyr.

Forøvrig tror jeg hann-hunder som har sex med sine kvinnelige eiere vil si seg dypt uenig i at det er missbruk. Jeg syns det er like ekkelt som deg, men rent objektivt tror jeg det er mer misshandling å forbry en høyst seksuel skapning (som hannhunder tross alt er) og noensinne få utløp for de biologiske innstinktene, enn det det er å stille seg selv til disposisjon.

Det er ikke nødvendigvis en behagelig sannheten, men det er objektivt.

Tror du det er godt for en sau å få en penis dyttet opp bak? Refleksjoner i ettertid eller ei. Dessuten - i enkelte land giftes BARN bort til gamle griser(/menn). Er dette greit fordi jentene lærer at det er sånn ting er, og fordi jentene ikke nødvendigvis reflekterer så mye over dette i ettertid?

Det kan være feil selv om den som utsettes for det ikke oppfatter det sånn. Det mener i hvert fall jeg.

Endret av Ferny
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Tror du det er godt for en sau å få en penis dyttet opp bak? Refleksjoner i ettertid eller ei. Dessuten - i enkelte land giftes BARN bort til gamle griser(/menn). Er dette greit fordi jentene lærer at det er sånn ting er, og fordi jentene ikke nødvendigvis reflekterer så mye over dette i ettertid?

Det kan være feil selv om den som utsettes for det ikke oppfatter det sånn. Det mener i hvert fall jeg.

Men du har ikke noe logisk argument for hvorfor det er feil, fordi det i bunn og grunn bare er basert på din avsky. Du klarer ikke argumentere mot meg uten å trekke inn barn, som ikke har noe med saken å gjøre, eller og begynne å snakke om penetrasjon.

Selvfølgelig er det å penetrere et lite/mellomstort dyr misshandling, - det vil gi synlige skader på dyret og var derfor dekket av dyrevernsloven før dyresex i seg selv ble forbudt. Poenget mitt er at et generelt forbud mot dyresex er feil, for selvom de aller fleste av oss finner det ubehagelig å tenke på, så er det fult mulig for et menneske og et dyr og ha sex som begge nyter. Det er et stort historisk tilbakesteg å forby seksuelle handlinger kun fordi flertallet føler avsky mot det.

Endret av Yellow Taxi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, æsj slik skulle ikke vært lov! Husker når jeg var yngre og det gikk rykter om ei dame som ble pult av en hest. Måtte jo finne ut om det var sant og fant filmen. Tror aldri jeg har blitt så kvalm før.

Anonym poster: b2b91f055670006a0fbbcba7ccbd5272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, æsj slik skulle ikke vært lov! Husker når jeg var yngre og det gikk rykter om ei dame som ble pult av en hest. Måtte jo finne ut om det var sant og fant filmen. Tror aldri jeg har blitt så kvalm før.

Anonym poster: b2b91f055670006a0fbbcba7ccbd5272

Vil du sjå ei som blir pult av både hest og hund? Du kan få tilsendt om du er interessert.

Anonym poster: b5a09fc482e2d851851f4e3caebbf07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har ikke noe logisk argument for hvorfor det er feil, fordi det i bunn og grunn bare er basert på din avsky. Du klarer ikke argumentere mot meg uten å trekke inn barn, som ikke har noe med saken å gjøre, eller og begynne å snakke om penetrasjon.

Selvfølgelig er det å penetrere et lite/mellomstort dyr misshandling, - det vil gi synlige skader på dyret og var derfor dekket av dyrevernsloven før dyresex i seg selv ble forbudt. Poenget mitt er at et generelt forbud mot dyresex er feil, for selvom de aller fleste av oss finner det ubehagelig å tenke på, så er det fult mulig for et menneske og et dyr og ha sex som begge nyter. Det er et stort historisk tilbakesteg å forby seksuelle handlinger kun fordi flertallet føler avsky mot det.

OK - logisk argument: du aner ikke en dritt om hva som foregår i hodet på et dyr. De tenker og føler de også.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

OK - logisk argument: du aner ikke en dritt om hva som foregår i hodet på et dyr. De tenker og føler de også.

Dyr som feks hunder har et ganske tydelig kroppsspråk og det er svært liten tvil om hva som foregår i hodet på hannhunder når de på egenhånd bestiger kvinner som står nakne på alle fire. Jeg kom for flere år siden over en slik film uten å ha søkt spesifikt etter dette (det var i tennårene da gutter rundt i det ganske land satt rundt på limewire og lasted ned alt merket "xxx", fikk oss nok av overraskelser!) og det åpnet øynene mine for at man umulig kan argumentere for at all dyresex er misshandling.

Det er bare å se på debatten rundt temaet, de er dominert av ord som "æsj", "ekkelt", "avskylig". At vi finner det ekkelt er et god grunn til å ikke gjøre det selv, men en fryktelig dårlig grunn for å nekte andre det.

Endret av Yellow Taxi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr som feks hunder har et ganske tydelig kroppsspråk og det er svært liten tvil om hva som foregår i hodet på hannhunder når de på egenhånd bestiger kvinner som står nakne på alle fire. Jeg kom for flere år siden over en slik film uten å ha søkt spesifikt etter dette (det var i tennårene da gutter rundt i det ganske land satt rundt på utorrent og lasted ned alt merket "xxx", fikk oss nok av overraskelser!) og det åpnet øynene mine for at man umulig kan argumentere for at all dyresex er misshandling.

Det er bare å se på debatten rundt temaet, de er dominert av ord som "æsj", "ekkelt", "avskylig". At vi finner det ekkelt er et god grunn til å ikke gjøre det selv, men en fryktelig dårlig grunn for å nekte andre det.

Blablabla. It's not lupus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Men du har ikke noe logisk argument for hvorfor det er feil, fordi det i bunn og grunn bare er basert på din avsky. Du klarer ikke argumentere mot meg uten å trekke inn barn, som ikke har noe med saken å gjøre, eller og begynne å snakke om penetrasjon.

Selvfølgelig er det å penetrere et lite/mellomstort dyr misshandling, - det vil gi synlige skader på dyret og var derfor dekket av dyrevernsloven før dyresex i seg selv ble forbudt. Poenget mitt er at et generelt forbud mot dyresex er feil, for selvom de aller fleste av oss finner det ubehagelig å tenke på, så er det fult mulig for et menneske og et dyr og ha sex som begge nyter. Det er et stort historisk tilbakesteg å forby seksuelle handlinger kun fordi flertallet føler avsky mot det.

Til tross for hvor næsti det er, så har du ett jævlig godt poeng. I motsetning til wannabe-House.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kommet over noen som pulte hunden/katten sin, ble pult av hunden/katten sin, så hadde det mennesket ikke vært til å kjenne igjen nedentil etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har ikke noe logisk argument for hvorfor det er feil, fordi det i bunn og grunn bare er basert på din avsky. Du klarer ikke argumentere mot meg uten å trekke inn barn, som ikke har noe med saken å gjøre, eller og begynne å snakke om penetrasjon.

Selvfølgelig er det å penetrere et lite/mellomstort dyr misshandling, - det vil gi synlige skader på dyret og var derfor dekket av dyrevernsloven før dyresex i seg selv ble forbudt. Poenget mitt er at et generelt forbud mot dyresex er feil, for selvom de aller fleste av oss finner det ubehagelig å tenke på, så er det fult mulig for et menneske og et dyr og ha sex som begge nyter. Det er et stort historisk tilbakesteg å forby seksuelle handlinger kun fordi flertallet føler avsky mot det.

Men det er jo forbudt for å hindre overgrep. OK - ny parallell. Seksuell lavalder. SÅKLART en jente på 13-14 år kan nyte sex med en godt voksen mann uten å få senskader av dette (kanskje begge to er forelsket til og med). Det er fortsatt ikke lovlig. Og den voksne mannen ville blitt straffet. Loven er der for å beskytte andre unge jenter.

Og dyr kan tross alt i enda mindre grad enn mennesker gi sitt samtykke. Det blir bare for dumt å si at det er greit med dyresex fordi noen har sett en hund logre med halen mens han besteg en dame. Om det hadde blitt lovlig med dyresex - jeg tror overgrepene hadde blitt MANGE. Og hvem hadde vært der for å tale hvert enkelt dyr sin sak? Neppe mange som hadde stilt opp og brukt ressurser på det.

Jeg synes dette blir for dumt. Og naivt.

Endret av Ferny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest nobilian

OK - logisk argument: du aner ikke en dritt om hva som foregår i hodet på et dyr. De tenker og føler de også.

Ehm, du aner ikke en dritt om hva som foregår i hodet på et dyr.. Argumentet er jo tullball, Taxi vet like mye som deg om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kommet over noen som pulte hunden/katten sin, ble pult av hunden/katten sin, så hadde det mennesket ikke vært til å kjenne igjen nedentil etterpå.

Hva ville du ha gjort med den stakkars dama?

Anonym poster: f91bdbae14a224630dc3773ba85d0825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, du aner ikke en dritt om hva som foregår i hodet på et dyr.. Argumentet er jo tullball, Taxi vet like mye som deg om det..

Hahaha. Nei. Poenget var vel mer at ingen av oss vet. Føre-var-prinsippet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Men det er jo forbudt for å hindre overgrep.

Ja, det argumentet kan jeg i alle fal godta selvom jeg ikke er enig. Det blir jo et generelt spørsmål som er det samme som er diskutert i forhold til både narkotika og sexkjøp: Fører et totaltforbud til færre overgrep/missbruk eller genererer det kriminelle miljøer rundt ting som praktiseres uansett? Vil legalisering av deler av praksisen trekke flere mennesker mot det ekstreme eller fjerne det kriminelle aspektet, forbedre og kontrollere praksisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...