Gå til innhold

Et spm til damene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tenker du om denne situasjonen. Du hadde møtt meg og synes jeg virket som en kjekk og bra fyr. Faktisk så mye at du kunne tenkt deg å bli kjæreste med meg. Men så får du vite følgende:

1. Har vært syk siste 10 årene, har ikke vært i jobb og har derfor værken hatt sex eller kjærester i dette tidsrommet.

2. Sykdommen har gjort at jeg har nesten ikke sexlyst, og jeg har under gjennomsnittet penis, 11-12 cm.

Jeg har god selvtillitt og det hele, men lurer på om disse overnevnte tingene hadde vært totalt turnoff for deg. Gjerne svar ærlig, jeg er 30 år.

Anonym poster: 83e6a69e668cc665ea35e93c38427ddd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første hadde jeg tatt som et faktum og det siste som en utfordring :-)

Jeg likte deg jo - disse to tingene ville ikke endre på det.

Anonym poster: 09adad9d9bec2b1bd9d176cd3906c701

Skrevet

Den manglende sexlysten ville nok dessverre ha vært et stort problem dersom det er noe som vedvarer, men ikke de andre tingene du nevner.

• Liker 3
Skrevet

Nesten ikke sexlyst hadde dessverre vært en dealbreaker for meg. Jeg er opptatt av god og hyppig sex og syntes det er en viktig del av et parforhold.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

1. Det første er noe jeg ikke ser ned på så det hadde ikke gjort meg noe.

2. Kyssing og kosing da, hvordan er det?

Skrevet

Jeg har ganske høy sexlyst, så dette med manglende lyst hos deg hadde blitt et problem for oss begge.

Dette andre hadde jeg jo åpenbart ikke tenkt på siden jeg jo allerede likte deg så bra at jeg så for meg et forhold. Men igjen; jeg hadde nok aldri kommet lengre enn til vennskap og kanskje betatthet, fordi jeg trenger å inkludere sex også i fasen før man vurderer kjæresteforhold.

Så; vi hadde dessverre ikke endt opp som kjærester dersom dette med sexlyst var et vedvarende problem.

Derimot ville jo en aseksuell kvinne/kvinne i samme situasjon som deg, som eks pga medisiner e.l ikke hadde sexlyst - følt det som en enorm lettelse å endelig treffe en mann som deg, hvor man kunne hatt et kjæresteforhold uten sex.

Da hadde jo dere begge følt det som et fullverdig forhold.

Kanskje du skal lete mer aktivt etter nettopp en slik kvinne? Finnes flere av dem - men de synes nok som deg at det er veldig vanskelig å snakke åpent om.

Anonym poster: 258424ff93ded131c743f661eaa19a4b

Skrevet

Er du sikker på at det ikke er medisinene som har gjort at du har lite sexlyst? Er det bare en type medisin eller kan du prøve en medisin med samme effekt fra et annet merke?

Skrevet

Disse tingene du nevner er for meg ganske irrelevante. Det er tidenes klisjé å si det, men for meg handler det om hvordan du er som person - kan vi le sammen, finne på morsomme ting og trives i hverandres selskap, har noenlunde felles virkelighetsoppfatninger og kan ha friske diskusjoner om stort og smått, er det dét som betyr noe for meg. At man kan fungere sammen i hverdagen, og man har det ålreit sammen. Jeg ville vært mer interessert i å vite hvordan du ser for deg fremtiden din - hva gjør du ellers; er du såpass frisk at du fungerer noenlunde normalt på andre områder, eller er du så dårlig at du ikke orker å gå ut av døra engang? Har du noen hobbyer du pusler med, leser du bøker? Er sykdommen din noe du må regne med å ha livet ut; kan det forverres, kan det bedres, kan du bli frisk på en eller annen måte? Og hvor liten sexlyst har du, som i max 1 gang i året; mer, mindre? Ville du hatt et problem med at dama tilfredsstilte seg selv når du ikke vil/kan/orker/har lyst? Sånne ting er jeg mer opptatt av. (Og dette er ikke spørsmål jeg mener at du må svare på her og nå, dette er ting jeg ville spurt om/likt å vite hvisomatte)

Skrevet

Nei jeg har vært så syk at jeg har rett og slett hatt nok med å komme igjennom dagene! Og jeg har etter jeg ble syk en unormal lav sexlyst. Når det sies så har jeg ikke noe imot å kysse, berøre, fingre slikke en evnt partner, men penetrering, eller at hun skulle sugd meg ville vært et problem da jeg ikke føler noe særlig.

På sextråden på forumet her så virker det jo som alle synes sex er superviktig, men når nære venner betror seg til meg, så har dem jo knapt sex, noe jeg synes er rart. For her er det en dealbreaker for veldig mange ser jeg, og det er jo fair enoughJ

Skrevet

Disse tingene du nevner er for meg ganske irrelevante. Det er tidenes klisjé å si det, men for meg handler det om hvordan du er som person - kan vi le sammen, finne på morsomme ting og trives i hverandres selskap, har noenlunde felles virkelighetsoppfatninger og kan ha friske diskusjoner om stort og smått, er det dét som betyr noe for meg. At man kan fungere sammen i hverdagen, og man har det ålreit sammen. Jeg ville vært mer interessert i å vite hvordan du ser for deg fremtiden din - hva gjør du ellers; er du såpass frisk at du fungerer noenlunde normalt på andre områder, eller er du så dårlig at du ikke orker å gå ut av døra engang? Har du noen hobbyer du pusler med, leser du bøker? Er sykdommen din noe du må regne med å ha livet ut; kan det forverres, kan det bedres, kan du bli frisk på en eller annen måte? Og hvor liten sexlyst har du, som i max 1 gang i året; mer, mindre? Ville du hatt et problem med at dama tilfredsstilte seg selv når du ikke vil/kan/orker/har lyst? Sånne ting er jeg mer opptatt av. (Og dette er ikke spørsmål jeg mener at du må svare på her og nå, dette er ting jeg ville spurt om/likt å vite hvisomatte)

Du høres ut som en super dame:) Og du høres ut som du er i min aldersgruppe. Og spm du nevner er meget relevante, klart det har mye å si

Skrevet

Nei jeg har vært så syk at jeg har rett og slett hatt nok med å komme igjennom dagene! Og jeg har etter jeg ble syk en unormal lav sexlyst. Når det sies så har jeg ikke noe imot å kysse, berøre, fingre slikke en evnt partner, men penetrering, eller at hun skulle sugd meg ville vært et problem da jeg ikke føler noe særlig.

På sextråden på forumet her så virker det jo som alle synes sex er superviktig, men når nære venner betror seg til meg, så har dem jo knapt sex, noe jeg synes er rart. For her er det en dealbreaker for veldig mange ser jeg, og det er jo fair enoughJ

Du høres ut som en super dame:) Og du høres ut som du er i min aldersgruppe. Og spm du nevner er meget relevante, klart det har mye å si

Da er det ikke bare-bare å tenke på damer, nei. Det finnes jo de som ikke liker den delen av forholdet i det hele tatt, men samtidig tenker jeg (dette blir selvsagt synsing) at når du har vært 'isolert' (i mangel på bedre ord) i såpass mange år, samtidig som du har vært syk og da også gått på diverse medisiner (?), hadde det heller ikke vært unaturlig dersom du selv så på din sexlyst som enda lavere enn det den kanskje vil være når du finner en dame du virkelig liker og som du vil ha som kjæreste. Lav sexdrive kan du selvsagt ha generelt også, eller som følge av både det ene og det andre, men uten at jeg sitter på noe fasitsvar vil jeg driste meg til å peke på at fraværet av det motsatte kjønn (hvertfall 'på den måten') sannsynligvis gjør sitt til at sexdriven blir som den er per i dag. Interesse spiller jo også inn, så det kan endre seg over tid. Synes ikke du skal være bekymret for det :)

For meg er det også viktig å avklare hva du selv mener med at du har lav sexlyst (konkretisering), og hva du vil akseptere at dama gjør dersom hennes sexdrive er høyere enn din. Her mener jeg ikke "er du åpen for at dama kan få seg en pulevenn på sida", men hva du ville synes om at dama tilfredsstiller seg selv, kjøper seg leketøy eller noe i den duren de gangene hun har voldsomt lyst og ikke du? Sånt er jo også veldig greit å vite.

Og hva penisstørrelsen angår - ærlig talt, man kan finne på mye moro med 11-12 cm skal jeg si deg; jeg synes ikke dét er verdens undergang akkurat. Størrelsen har ikke nødvendigvis sammenheng med hvor god sexen er whatsoever; det handler om så utrolig mye mer enn akkurat dét. For meg blir sånt litt i samme gata som når kvinner whiner om hvordan underlivet deres ser ut. "Ååå, kjønnsleppene mine er slik og sånn.. de henger litt ut, det er jo gruuusomt; de gjør ikke det, det er jo feeeeeil, jeg har bollefitte, iiiih, jeg har barnefitte, æææææh, jeg har blablabla".. Det var en tråd her et steds med et sånt bilde av x antall kvinnelige underliv, og jeg tenker som så at jaha, så er vi alle ulike da (surprise, surprise!), og har våre usikkerheter, 'skavanker' osv., men so what? Javisst er det ikke alle som er happy med sine egne underliv, og det finnes de kvinnene som primært tenner på 20 cm peniser, og det finnes menn som primært tenner på glattbarberte teenagepussies. Noen tenner på store pupper, andre på små. Noen liker store armer, andre liker bamsemager.. Det er what you make of what you've got som teller (:

.. Og jeg er bare 20, hihi.. :fnise:

Skrevet

Kan godt hende det er et poeng at når man har vært singel så lenge og sexfri som 10 år, at man føler en laber sexlyst. Men jeg har aldri vært så kåt at jeg ville ha sprunget på enhver jente på 2 bein. Et annet problem her er jo at jeg vil være elendig i senga etter så mange år uten noe, dette er også noe som plager meg, og som vil plage en evnt partner.

Nei er vanskelig

Skrevet

Du lærer å bli god i senga når du har fått hatt sex litt. :)

Anonym poster: f3036cd3f3dc2e379ad25601207e0e4d

Skrevet

At du har vært syk ville ikke hatt noe å si. Det får man jo ikke gjort noe med, sånt skjer.

Størrelsen på penisen din er faktisk helt normal, mange menn er rundt din lengde og det hadde ikke vært noe problem for meg :)

At du har manglende sexlyst ville nok vært det største problemet. Men jeg ville ikke gått for det. Jeg ville snakket om det, kanskje undersøkt om dette var noe å gjøre noe med (om du var villig til det så klart) og gitt det et forsøk. Så hadde vel egentlig bare tiden kunne vise hvor det tok oss :)

Anonym poster: 031a75dec5f3adf64883b4d023b4dd39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...