Gå til innhold

Sex og strømpeholder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som går mye med strømpeholder, og i tillegg bruker det under sex; hva gjør dere med trusa/stringen dere har på? Bruker dere den under slik man "skal"? Hvordan fungerer det da med å få den av før sex, da må dere jo ta av hele strømpeholderen og strømepene også. Og hvordan får dere gått på toalettet gjennom dagen, må jo bli ekstremt mye styr å ta alt sammen av? Jeg bruker truse over, og tenker at det kanskje er litt teit, men er jo det eneste som er praktisk.

Anonym poster: 0d94b27e662738473d104057338d2e90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trusen skal jo være utenpå...

Anonym poster: b28545e68047410df91e4559c8402a57

Skrevet

Trusen skal jo være utenpå...

Anonym poster: b28545e68047410df91e4559c8402a57

Men på alt av bilder og slikt er den under, og de fleste som skriver her inne skriver at de bruker den under...

Skrevet

Det er da ingen grunn til å kle av seg alt, bare å løsne på hempene og feste dem igjen.

Skrevet

Truseløs eller truse over :)

• Liker 1
Skrevet

Det er da ingen grunn til å kle av seg alt, bare å løsne på hempene og feste dem igjen.

Men det blir også fryktelig upraktisk...

Skrevet

Men det blir også fryktelig upraktisk...

I begynnelsen var det kanskje litt knotete, men nå tar det ikke noe lengre tid enn det ville gjort å få en bukse av og på. At det ikke er praktisk undertøy er jo dessuten litt av sjarmen. :P

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Veldig enkelt, akkurat som Cathrine så riktig sier.

Ellers er det flere løsninger på 'problemet':

• Uten truse
  • Med truse (og jenter/damer/kvinner trusen skal altså være det plagget som er nærmest kroppen ! :opplyser: ). Det tar altså max 30 sekunder å kneppe opp 6 fester, ta av trusen og feste de 6 holderene tilbake på strømpene ;)
  • La din partner stå for opp- og igjen kneppingen og å trekke av trusen.
  • Kjøp noen truser med fransk åpning.

Skal alt være veldig effektivt og praktisk hele tiden, uten de små spenningsmomentene og charmen så velger du stayup's istedet for hofteholder eller korsett eller basque ;)

'Detta har vi gjort mye så detta kan vi !' :P

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Bruker strippetruse med knyting i sidene, evt fransk åpning.

Anonym poster: f80debca42354c7064ac70325138d4b4

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Trusen går utenpå.....

Gjest Lille-pus
Skrevet

Trusen går utenpå.....

Sorry Mac, der er du nok ikke helt på ballen.

Mulig det er norsk standard, men riktig har det aldri vært og vil heller aldri bli riktig.

Anbefaler folk varmt prøve hjemme, så blir det fort veldig åpenbart hvorfor hofteholderen skal være utenpå trusene :fnise:

Skulle man fremdeles være i tivl så ta en sjekk på Britiske nettsider. Om noen kan konseptet hofteholder og strømper så er det britene ;)

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet (endret)

Sorry Mac, der er du nok ikke helt på ballen.

Mulig det er norsk standard, men riktig har det aldri vært og vil heller aldri bli riktig.

Anbefaler folk varmt prøve hjemme, så blir det fort veldig åpenbart hvorfor hofteholderen skal være utenpå trusene :fnise:

Skulle man fremdeles være i tivl så ta en sjekk på Britiske nettsider. Om noen kan konseptet hofteholder og strømper så er det britene ;)

Her i huset går de utenpå, om ikke hun vil at jeg skal ha med saks til hyrdestunden :)

Endret av Amazing Cunt Wig
Skrevet

Her i huset går de utenpå, om ikke hun vil at jeg skal ha med saks til hyrdestunden :)

Vet mannfolk kan slite med å knippe opp bh'en, men litt drøyt å slite med hofteholder kneppene.

Vurdert med bikini lignende/japansk som kan knyttes opp på sidene?

Skrevet

For min del blir det rart å ha trusene utenpå, når det ser mye mer sexy ut å ha de under! Ja, det er mer trøblete med toalettbesøk og sex, men det gir jeg litt blanke i;)

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet (endret)

Vet mannfolk kan slite med å knippe opp bh'en, men litt drøyt å slite med hofteholder kneppene.

Vurdert med bikini lignende/japansk som kan knyttes opp på sidene?

Vi syntes det er mest praktisk om trusa går utenpå, da det er sexy om det f.eks er eneste delen som fjernes før sex.

Så da blir det litt knot å kneppe opp og kneppe på igjen når man egentlig har artigere ting å foreta seg ;)

Ikke prøvd det du nevner, men google is my friend :)

Endret av Amazing Cunt Wig
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

For min del blir det rart å ha trusene utenpå, når det ser mye mer sexy ut å ha de under!

Det finnes jo forskjellige varianter av strømpeholdere, men i 90% av tilfellene kan jeg ikke se sikkert om de er utenpå eller under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...