Gå til innhold

Osloinchanel.blogg.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om dama og bloggen?

Som dere ser av bildet dro dama for å føde i Louboutins...

Anonym poster: 00cffc02687f6df7b98e627c509031ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun ser ut som typen som går med loboutins hele tiden, så på den måten er det ingen forskjell på noen som går med Converse sko hele tiden og så drar til føden i Converse skoene. Tviler sterkt hun hadde på seg sko når hun fødte uansett.

Anonym poster: 763d32c0722382ce8d21ea7e620ac408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, søt hun vel.

søt dame? Og dermed er bloggen god?

Anonym poster: f8261172507801874526e8f55be2758a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ikke til å gi klikk til bloggen, men vil hun dra til fødselen sin i litt "glam" så skal hun da få lov til det?

Anonym poster: 2ef7ad3bd18911fdff2fb6698c214ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

søt dame? Og dermed er bloggen god?

Anonym poster: f8261172507801874526e8f55be2758a

søt som i en helhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke relatere meg noe særlig til bloggen, for hun lever ganske klart et helt annet liv enn meg. Men virker som en hyggelig dame. Helt ok blogg.

(også klarte jeg plutselig å se for meg fotballfrue som gravid).

Anonym poster: 14b8e1a44b660b0c184a2992944d0055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

søt dame? Og dermed er bloggen god?

Anonym poster: f8261172507801874526e8f55be2758a

Hva annet er det som gjør disse type blogger populær? Er jo kun runkebilder for 14-åringer.

Jeg skjønner ikke hva en jente/kvinne liker med en slik blogg? Gøy å lese hva en tilfeldig annen jente/kvinne kler seg i og driver dagene med?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ut som typen som går med loboutins hele tiden, så på den måten er det ingen forskjell på noen som går med Converse sko hele tiden og så drar til føden i Converse skoene. Tviler sterkt hun hadde på seg sko når hun fødte uansett.

Anonym poster: 763d32c0722382ce8d21ea7e620ac408

Hadde egentlig vært jævla kult hvis hun insisterte på å å føde med loboutinene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NerdMedSverd2

Hva synes dere om dama og bloggen?

Navnet på bloggen er så dårlig at jeg ikke gidder å sjekke den ut, kommer garantert til å hate.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser denne bloggen og synes den er helt ok. Søt jente som tydeligvis er gift med en rik mann..Tror han er kiropraktor. Tviler forresten på at hun fødte i loubotins, da hun tok keisersnitt.

Fascinerende å se bildene av henne 2-3 dager etter fødselen! Jeg så IKKE sånn ut da!

Det er vel kanskje en Marte Krogh light :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en kleskode for å dra på føden?

Kan noen fortelle meg hva slags sko som er akseptable, og i hvilken prisklasse de bør være, i tilfelle jeg skal føde en gang?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett litt gjennom bloggen nå og hun virker som en veldig grei og søt jente/kvinne/mor. Hun har jo helt klart mye penger og mye mer frihet enn nok mange andre har, men jeg fant ingen grunn til å sitte her og hakke ned på henne. Hun så helt fantastisk ut under graviditeten og holdt seg veldig godt. Liker stilen hennes, og ungen hennes er så utrolig skjønn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bloggen har jeg ikke sett før. Søt dame og fine antrekk, pluss kanskje de peneste beina jeg noen gang har sett. Tenk å være så fresh som høygravid. Bloggen er ganske overfladisk og ikke revolusjonerende akkurat, men fin å skumme gjennom på sløve kvelder. :)

Anonym poster: 26fd391aac9319b02a70d7a6dc7c5a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...