Gå til innhold

Skulle bare ta et par ekstra timer......

Fremhevede innlegg

Skrevet

For og heve nivået på emnet som jeg driver og studerer men tror jeg er i ferd med og falle for læreren, skal sies at jeg er eneste eleven hun har. Dette passet så SYKT dårlig akkurat nå at det er helt latterlig, men kunne godt tenkt meg og prøve meg, er det noen som har noen råd?

Anonym poster: 292d0aa6b7679a66bfb86355c3748b01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Invitér henne ut på kaffe, først som sist, så trenger du ikke å kaste bort tiden din. Lykke til :)

• Liker 1
Skrevet

Har vært på kino, et par ganger for og si det sånn og selv om hun er veldig opptatt så virker hun innterresert i og møte meg etter *skoletid*. Må også legge til at hun addet meg på face også (hun som spurte) så for meg virker det som at hun viser innterrese men noen som har noen forslag til hvordan jeg kan finne det ut spesifikt?

Har bare kjent henne en 6 ukers tid så vil liksom ikke ødelegge det ved og virke helt Desp heller.

Skrevet

Hmmmm nøyaktig hvilke signaler er det hun sender ut, hvis det er slik at hu gjør det?

Skrevet

Vel det er ofte sånn at hun skal være veldig nærme meg, så ser hun veldig veldig lenge på meg også, stryker meg over ryggen og holder meg på hånda og greier og gir meg masse komplimenter (Hun har også foreslått og holde kontakten etter at jeg er ferdig hos henne.

AHHHHHHHHHHH jeg er så blind på detta greiene her ass, hadde sikkert ikke merket det om du hadde skrevet det i panna mi engang.

Skrevet

Jepp, du er så blind som det går an å bli. Hun serverer seg selv ganske åpenbart, eneste du trenger er å ta henne med ut på en drink og hjem til deg. Naturen vil ordne resten selv.

Lykke til!

Anonym poster: d1cb042d2ebf6f91d2472d398f66c639

Skrevet

Hun er interessert og hun viser det ganske tydelig også.

Anonym poster: 0bddf9e492a0cb7950be8a8659972432

Skrevet

AHHHHHHH nå smelter hjernen min her snart, lenge siden jeg har følt slik som nå :) Men skal på resturant imorgen da, noen som har noen tips i den forbindelse, er som sagt helt blank på akkuratt dette området.

Skrevet

Hvor gammel er dere?

For å ta det generelle: kle deg pent, møt opp til avtalt tid, prat med henne. Det meste er allerede i boks.

Hadde kanskje vært en ide å tatt det på fredag eller lørdag, i tilfelle dere ender opp hos en av dere?

Skrevet

Vi er begge 27, fredag og lørdag er ikke et alternativ pga diverse ting.

Og hva ville du karakterisere som pent, skjønner jo at slite olabukser og en college genser ikke er helt tingen.

Skrevet

Jaja, da får vi håpe dere ikke har noe viktig å gjøre i morgen da... :fnise:

Mye å velge mellom, men på kort varsel holder det med en mørk bukse og fin skjorte. Vet ikke hvor du er fra, men stikk innom noen butikker og spør om hjelp. De kan sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...