Gå til innhold

manglende serier på netflix?


Gjest speilpåveggender

Anbefalte innlegg

Gjest speilpåveggender

Hva gjør man da?

Går det an å sende mail til netflix angående sesonger som ikke er kommet ut ennå? Prøvde å ringe kundeservicen men var kun engelsk netflix som var åpen selv om det sto at norsk netflix var åpen fra 11-23 i hverdager. Og det er jo forskjell.

Syns det er rart at seriene er kommet ut for lenge siden, men er ennå ikke kommet på netflix. dårlig....

Noen som har fixet opp problemet før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke gjøre noe med det. Det er ikke noe feil, det er sånn det skal være. Har med hvilke lisenser de har klart å skaffe. Internasjonale og norske netflix har et par ting US netflix ikke har, og US netflix har en rekke ting norske netflix ikke har.

For amerikansk netflix(+hulu, pandora) last ned denne: mediahint.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Media Hint er genialt.

Anonym poster: b1db18ed4d6eef55b279b67fcdf8529a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speilpåveggender

fikk ikke til å laste ned mediahint...skjønte at man skulle trykke på "innstillinger" å da forsto jeg ikke lenger hvor jeg skulle dra filen.

Kan du/noen forklare meg hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bruker Chrome så putt denne i addresselinjen og trykk enter: chrome://chrome/extensions/

Så drar du den mediahint filen du lastet ned over til det vinduet som du nettopp åpnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest speilpåveggender

ok, da er det gjort. Hvordan skal dette funkke nå? får jeg plutselig sett flere sesonger av serien jeg ser på i netflix? :P

Eller skal jeg på amerikansk netflix eller hvordan skal jeg få sett sesongene nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går inn på netflix.com og logger inn med din vanlige konto, og har nå tilgang til det amerikanske netflix biblioteket. Det spørs selvfølgelig hvilken serie du ser på det om den er tilgjengelig med flere sesonger eller ikke. Dexter f.eks. finnes ikke i det amerikanske biblioteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Unnskyld, jeg mener ikke å kuppe tråden. Men det ser ut som du fikk hjelp med det du lurte på, og jeg orker ikke å opprette ny tråd kun for det lille jeg lurer på.)

Hvor mange sesonger sv Dexter ligger det ut på Netflix Norge?

Anonym poster: 03dd745612fd2e3db918ded1c00f3145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...