Gå til innhold

Veronica vant BB!


Shelly

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det avgjort: Veronica vant! Det var jo hyggelig!

Har lenge visst at det kom til å stå mellom Espen og Veronica, men hadde følelsen av at det Var Veronica som ville vinne. Hun minner jo litt om fjorårets vinner Lars Joakim

_________________

Nikke.gif~~~Nikke.gif

...Shelly...

Nikke.gif~~~Nikke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: shelly den 2002-06-04 16:03 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg synes det var koslig at det var ei jente som vant og Veronica var en verdig vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett så mye av BB, bare de siste to ukene.

Det jeg har sett, stemmer nok med dagens avstemming for meg.

Hun virket så ekte, åpen og ærlig.

En verdig vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun var en verdig vinner! Men dere! Jeg var inne på BB-sidene og forumet der. Det vra repotasje om endel folk som har droppet jobb, familie og annet liv i 100 dager, fulgt med på live-tv og diskuert i forumet...! For all del, man får jo gjøre som man vil, men dog... Det er jo sprøtt synes jeg. Det blir jo en avhengighetssak det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg må si at jeg syntes det var meget bra at Veronica vant! Synes det var flott at hun vant, istedenfor de som var så "utagerende! Det var forresten litt overraskende...jeg har selv blitt sammenlignet med henne, men jeg har aldri fått noen følelse av å bli så veldig godt likt...Derfor må jeg bare si at dette tar jeg som et positivt tegn for alle oss som er litt like Veronica!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte på Espen, men Veronica kom på en klar andre plass, synes hun var veldig artig, da icon_biggrin.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Jeg stemmet på Espen, men jeg syntes også at Veronica er en verdig vinner! Fint at folk (både de innestengte og seerne) endelig får tilbake sine virkelige liv... icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...