Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fryktelig synd at hun gikk ut, hun var min favoritt, men ut er ut. Idol er jo heller ikke en sangkonkurranse, men en popularitetskonkurranse. Å være et idol går jo like mye på image og markedsføring som sangkvaliteter, eks. Spice Girls. Jeg synes det var en dårlig beslutning av Anh å velge en Mariah Carey sang (hun er jo blitt en vits), spesielt dårlig at hun gjennomførte den så anonymt. Jeg er ikke sikker på om hun heller har fått med seg hva Idol egentlig er..

Hun sang iallefall Fallin' femmenalt, husker jeg tenkte i forkant av det programmet at deltagerne gjør det så innmari vanskelig for seg selv med låtvalgene. Der tok jeg feil :ler:

Skal ikke forundre meg om Sandra vinner, alltid haltende sangprestasjoner med stor sjarm og flørt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at det er mange som vil ha henne igjen, men konseptet er altså opp til de som stemmer... ikke de som skulle ønske de hadde stemt i ettertid.

Skrevet

Anh valgte feil sang, og jeg synes heller ikke hun klarte å gjennomføre så veldig bra. MEN... det er mange som burde røket ut før henne, f. eks Trung (eller Chung, eller hva-han-nå-heter)

Skrevet
Bent Leikvoll fikk komme inn igjen(mange ganger) i Nissene på låven.

:hoho:

Bra sammenligning!

En komiserie og Idol!!

Gjest Madam Felle
Skrevet
Anh valgte feil sang' date= og jeg synes heller ikke hun klarte å gjennomføre så veldig bra. MEN... det er mange som burde røket ut før henne, f. eks Trung (eller Chung, eller hva-han-nå-heter)

:enig_animasjon:

Trung har en platt stemme som ikke holder blant de største. Er også enig med at han høres ut som en jente, men kanskje stemmen forandrer seg når han kommer i stemmeskifte.

Ellers mener jeg at Sandra også burde gått ut før Ahn, men men det er seerne som bestemmer, og de bestemte at Ahn ikke var verdig plassen videre.

Skrevet

Nei, herlighet ... hun fikk minst stemmer, og da ryker hun ut. Sånn er reglene. Selvfølgelig er det andre jeg gjerne skulle hatt ut derfra først, men nå ble det nå sånn da. Om andre trakk seg for at hun skulle få fortsatt ville det blitt for dumt, syns jeg....

Skrevet

Jeg så ikke den runden der ho røyk ut jeg, men det lille jeg har hørt av henne før (har ikke fulgt med mer en å sett ett par ganger), så er hun ikke noe "nytt" på en måte.

Ja, hun har en nydelig stemme!! Men, det finnes mange popstjerner allerede som kan synge de samme sangene like fint, trenger vi enda en av dem?

Det blir for meg litt det samme som hun favoritten i World Idol, hun amerikanske, hun hadde en nydelig stemme, men det finnes så mange som henne fra før at en som Kurt utgjør noe mer spesielt og noe mer "eget".

Kanskje det også var litt av grunnen?

Skrevet

Skulle gjerne sett henne tilbake igjen jeg. Tror hun kunne ha vunnet hele greia!!!

Utrolig synd at hun valgte den sangen, tror hun sang dårlig pga alt presset fra media. Stakkars jenta er jo bare 17!! Du skal være overmenneske hvis en ikke skal bli uanfektet av alt oppstyret.

Vondt for å svelge at reglene bare er sånn... Det ble gjort en feil et eller annet sted. Folk tenkte vel at hun var sikret plass allikevel...?!

Men, men.... Bare Margaret kommer seg til topps, er jeg fornøyd :-)

Skrevet

Men, men.... Bare Margaret kommer seg til topps, er jeg fornøyd :-)

Jeg ser for meg at Margaret og Maria vil knive om 1.plassen i siste runde!

Gjest Moonshadow
Skrevet
Jeg ser for meg at Margaret og Maria vil knive om 1.plassen i siste runde!

:enig_animasjon:

Skrevet

Maria: Jeg tror hun passer enormt bra innen showbiz. Altså i musicals og sånn. Ser henne liksom ikke helt for meg som popstjerne. Hun har litt for mye showpreg over seg (er vel godt innarbeida).... Vet ikke helt, kan hende hun viser andre sider etterhvert!

Gjest agurk
Skrevet

Jeg tror mye av skylden til at Anh røyk ut er at hun eier da ikke sjarm. Hun satt da bare der å så litt forvirra ut. Sa ja og ha..

Og har hun røket ut så har hun røket ut! Klart hun ikke skal inn igjen da! Hvordan ska det bli, hver gang noen ryker ut så lager vi en kampanje så de får inn igjen? Kan jo lage en gruppe som heter IDOL da..

Skrevet

Jeg ble heller ikke sjarmert av Anh, og syntes det var greit at hun gikk ut. Hun har rett og slett ikke utstrålingen. Det er mange som gjorde det dårligere enn henne, men som tok seerne med sjarmen. Hvordan skal man ellers forklare at Sandra gikk videre?

Skrevet
For vår del¹ kunne det vore hyggeleg om ho vart teke inn att, enten ein trekk seg frivilleg eller TV2 finn ut at dei kan stemma ut to stk ein gong til, om presset blir for stort. (Korleis gjorde dei det med Will Young i England?)

________

Vet ikke ha som skjedde med Will Young men vet at en av de som deltok i World Idol hadde blitt stemt ut til alles fortvilelse i en tidligere runde, men ble stemt inn igjen i et senere program der alle tidligere utstemte fikk sjansen til å prøve seg igjen.

Men i følge idol produksjonen er det viss bare en sjanse for Anh nå, og det er at noen trekker seg innen fredag. Etter fredag blir det det den neste utstemte som får sjansen dersom noen trekker seg. Slik var visst reglene.

Gjest Virvel
Skrevet

Alle de som vil ha Anh inn igjen nå - hvorfor stemte ikke de på henne? Synes det er litt rart... Det kan vel kanskje ha vært noe galt med stemmeregistreringen (haha, ikke så rart med de damene som betjener "stemmesentralen :ler: ), men jeg regner ikke det som så veldig sannsynlig. Jeg ble veldig skuffet da Anh gikk ut, for hun har vært en av mine favoritter hele tiden, men ut er ut. Hun har jo fått en masse oppmerksomhet nå, så hvis hun er lur og utnytter det, kan det hende hun kommer langt likevel. Jess. Nå heier jeg på Maria og Margaret i stedet.

Skrevet
Maria: Jeg tror hun passer enormt bra innen showbiz. Altså i musicals og sånn. Ser henne liksom ikke helt for meg som popstjerne. Hun har litt for mye showpreg over seg (er vel godt innarbeida).... Vet ikke helt, kan hende hun viser andre sider etterhvert!

Jepp. Som om jeg skulle sagt det selv... :kul:

Skrevet
Alle de som vil ha Anh inn igjen nå - hvorfor stemte ikke de på henne? Synes det er litt rart....

Som sagt tidligere, den eneste logiske forklaringen jeg klarer å skrape fram, er at Anh har vært en av Karlsens favoritter, samt media- som har ført til at seerne har vært trygge på henne, og av den grunn stemt på noen andre i stedet. Ahn er flink, og fortjente for all del ikke å ryke ut så kjapt! :-x

Skrevet

Om jeg hadde hatt Anh som favoritt - gud bevares - jeg hadde stemt på henne og ikke på Øystein, Susanne og Kjartan fx.

Om jeg har 2 kr til å stemme på noen jeg ikke tror er trygg i konkurransen så har jeg 2 kr til min favoritt også.

Skrevet
5 kroner...

Ja ok, er forskjellig om du ringer eller skriver sms, men poenget mitt er at jeg ikke ville gitt pengene mine til noen andre enn favoritten kun for å ha dem med i showet.. Om jeg ikke hadde likt dem. Det blir jo helt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...