Gjest Carmelita Skrevet 13. mars 2004 #1 Skrevet 13. mars 2004 Nå kan man skrive under på å få Anh tilbake i Idol. Jeg ble også overrasket over at hun gikk ut, og synes helt klart hun burde blitt lenger enn noen av de andre, men å få henne inn igjen synes jeg blir absurd. Reglene er jo sånn at seerne skal velge, og denne gangen var det Anh som ble valgt ut. Hva synes du?
Gjest care Skrevet 13. mars 2004 #2 Skrevet 13. mars 2004 Nei vet du hva. Jeg har ikke fulgt med i IDOL, men så igår . Hun hadde ikke god nok vokal. Derfor gikk hun nok ut.
murre Skrevet 13. mars 2004 #3 Skrevet 13. mars 2004 Hun skal så klart ikke inn igjen. Regler er regler. Hun er jo best - det bør alle skjønne. Synd hun valgte feil sang, for hun har god nok vokal.
monja Skrevet 13. mars 2004 #4 Skrevet 13. mars 2004 Selvfølgelig skal hun ikke inn igjen. Da hadde jo alle som blir stemt ut måttet få komme inn igjen da?!?
Jinx Skrevet 13. mars 2004 #5 Skrevet 13. mars 2004 Man kan jo ikke begynne å ta utstemte inn igjen, da blir det jo helt feil... Nå er hun jo allerede "oppdaget" så vi kommer nok til å få høre mer til henne
Gjest Poirot Skrevet 13. mars 2004 #6 Skrevet 13. mars 2004 Feil person gikk ut, selv om hun sang dårlig i går. Men ut er ut.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2004 #7 Skrevet 13. mars 2004 Jeg syns det var andre som sang enda dårligere enn Anh i går, men jeg syns det er tull at hun skal inn igjen - det handler jo om å prestere - og det gjorde hun ikke i går. Det er jo faktisk publikum som velger, og publikum valgte ikke Anh - sånn fungerer jo Idol. Og forresten, det er bare en liten amatørkonkurranse... K
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #8 Skrevet 13. mars 2004 Hun er så god at om hun hadde gått videre eller ikke har ingenting å si for henne. Hun vil få alle mulige sjanser og anledninger til å vise hva hun kan. Plateselskapene er allerede obs på henne og hun har garantert fått/vil få massevis av tilbud om sangkarriere. Det at hun ble stemt ut sier bare noe om det publikum som sender inn stemmer...totalt useriøst.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #10 Skrevet 13. mars 2004 Og forresten, det er bare en liten amatørkonkurranse... K eh ja en amatørkonkurranse hvor man har sjansen til å få platekontrakt, blir verdensberømt og selge hundretusener/millioner av plater
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2004 #11 Skrevet 14. mars 2004 Jada, det er muligheter for å bli kjent, men det kan de faktisk bli UTEN Idol også - og nå har jo Anh fått vist seg fram - og får sikker den oppmerksomheten hun trenger for å bli superkjendis om hun er av sånt kaliber. Syns ikke vi må overvurdere Idol - det er ikke KRISE for en artist om man ikke skulle vinne der, mener jeg! K
Gjest Moonshadow Skrevet 14. mars 2004 #12 Skrevet 14. mars 2004 Synes ikke hun skal komme inn igjen. Folke har jo stemt og det resultatet bør stå.
Gjest spekk-tator Skrevet 14. mars 2004 #13 Skrevet 14. mars 2004 Rodney fikk lov til å komme inn igjen i BigBrother, og Bent Leikvoll fikk komme inn igjen(mange ganger) i Nissene på låven.
Gjest 1111 Skrevet 14. mars 2004 #14 Skrevet 14. mars 2004 Bent Leikvoll fikk komme inn igjen(mange ganger) i Nissene på låven. Tror neppe du kan ta med nissene på låven i betraktning, dette var jo tross alt bare skuespill og alt var planlagt :-) ingen realityserie der nei!
Gjest Moonshadow Skrevet 14. mars 2004 #15 Skrevet 14. mars 2004 Tror neppe du kan ta med nissene på låven i betraktning, dette var jo tross alt bare skuespill og alt var planlagt :-) ingen realityserie der nei! Skulle til å si det samme
Tusseline Skrevet 14. mars 2004 #18 Skrevet 14. mars 2004 Ja, hvorfor ikke? Det at Anh røk ut, var totalt bom. Grunnen, tror jeg, ligger i at hun fikk såpass mye ros og skryt av både Jan Fredrik og media generelt, at seerne dermed gikk ut ifra at hun lå godt ann. De gadd, med andre ord, ikke å stemme på henne. Tar kanskje feil her, men det er den eneste logiske forklaringen jeg klarer å skrape fram. Det er slikt, som beviser at norges befolkning ikke klarer å ta avgjørelsen på egen hånd. Dommerne burde jammen hatt den endelige stemmen, slik at man unngår tabber som dette.
Gjest Lea Skrevet 14. mars 2004 #19 Skrevet 14. mars 2004 Jeg tror kanskje at Anh mangler litt utstråling og blir litt anonym. Personlig synes jeg at hun sang ganske dårlig på fredag. Sikker utflaks, men likevel. Når hun har blitt intervjuet av probramlederene har hun sagt lite og sett litt forvirret ut. Dette KAN være litt av grunnen til at folk ikke stemte på henne. De andre har mer personlighet (mange av dem i alle fall). De har noe som er særegent og spesielt (med stemme eller utseendemessig). Jeg synes ikke at hun skal inn igjen dersom ingen trekker seg før fredag. Det er sikkert de som burde gått ut før henne, men slik ble det ikke. Hun har fått masse oppmerksomhet og vist at hun kan synge, så om noen har tro på henne, så kommer hun sikkert til å få tilbud i fleng.
Crazee Skrevet 14. mars 2004 #20 Skrevet 14. mars 2004 No har jo Anh allereie i alle fall eitt plateselskap som har vist interesse (sjølv om ho må vente lenge før ho kan skriva noko kontrakt) så for hennar del ordnar det seg nok. For vår del¹ kunne det vore hyggeleg om ho vart teke inn att, enten ein trekk seg frivilleg eller TV2 finn ut at dei kan stemma ut to stk ein gong til, om presset blir for stort. (Korleis gjorde dei det med Will Young i England?) Men men. Litt artig å følgja med på underskriftskampanjen, men eg ligg ikkje vaken om nettene grunna dette. ________ ¹ Ja altså, bortsett frå dei som jubla over at ho gjekk ut, då.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå