Gå til innhold

Årsaker for forsinket mensen?

Fremhevede innlegg

Gjest Skremta
Skrevet

Hei..

Jeg er bare en litt skremt jente her. Mensen er over en uke for sent.. snart 2. Jeg er bare litt skremt fordi jeg og typen min har ikke ligget sammen.. men vi har kost med hverandre og tatt på hverandre og slikt men jeg antar jeg umulig kan bli gravid på den måten? Jeg skjønner det bare ikke.. Hva for andre årsaker kan det være til at mensen ikke kommer? Jeg blir bare mer og mer engstelig for hver dag som går nå..

Noen pliis..?

Mvh En liten redd en.. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke har hatt sex kan du heller ikke ha blitt gravid. Jeg antar du er ganske ung, og da er det svært vanlig at mensen ikke er regelmessig enda og at den "hopper over" noen ganger. Neste gang er den nok tilbake igjen.

Skrevet

Stress? Har du gått mye ned i vekt, eller trent masse? Eller kanskje det er det at du bekymrer deg om mensen som er grunnen til at den ikke har kommet til rett tid?

Gjest Fighter
Skrevet

Du kan også ha gått mye ned i vekt, da mister man mensen.

Gjest Skremta
Skrevet

Må da nevne at jeg er 17 og har hatt mensen siden jeg var 14..

De siste 2 årene har den faktisk vert regelmessig..

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei jeg har verken gått mye ned i vekt eller trent masse..

Stresse tror jeg aldri jeg har gjort i hele mitt liv.. er jevnt over en ganske rolig person. At jeg bekymrer meg for at den ikke kommer er jo så klart når den er godt over tiden.. :-( Jeg liker ikke dette..

Men det er vel ikke annet og gjøre enn og vente da..

Skrevet

Har du ikke hatt sex er du ikke gravid, og da er det vel ikke noe å bekymre seg over? Om du tenker på det hele tiden blir kroppen stresset, og da kommer den iallefall ikke. Prøv å slapp av er mitt råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...