Gå til innhold

"Går du på p-piller?"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg har hatt sex men noen ganger nå spør stadig vekk om jeg går på p-piller. "Går du på p-piller??" Det gjør jeg jo! Stoler han ikke på meg?

Han unnlater også å komme inni meg. Hva er greia, er han redd for å gjøre meg gravid?

Anonym poster: 033e58134589d21bad90f4dbd5b88b40

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet

Er det ikke fint at han er opptatt av det, da? Når det tross alt bare er "en du har hatt sex med noen ganger". Det trenger ikke å bety at han ikke stoler på deg, han synes vel bare at det er viktig at du tar dem. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jo, sant det. Vel, han er mer enn "bare noen" :) Takk for innspill!

Anonym poster: 20f1600e63931f723d4495bb21336a69

Gjest Euforia
Skrevet

Jo, sant det. Vel, han er mer enn "bare noen" :) Takk for innspill!

Håper ikke du tolket det spydig, det var ikke meningen. :) Jeg har hatt kjæreste i sju år, og han spør meg titt og ofte om jeg har vært flink til å ta pillene mine, hehe. Det er vel deres måte å ta et slags ansvar på.

AnonymBruker
Skrevet

Nei nei, det gjorde jeg ikke. :) Jepp, det er fint at de tar ansvar.

Skrevet

Kjenner to stykker som gjorde ei gravid selv om hu sa hu tok p piller. Den er jo veldig lei, så skjønner at gutter ønsker å være forsiktige med ei de ikke er veldig seriøse med. Er faktisk et enormt stort ansvar så syns det er greit å ikke stole 100% på jenta i starten på det punktet.

Skrevet

Virker som om han kanskje har gjort ei jente gravid tidligere.

Anonym poster: 88f8d0903eea1ee8735dc338ad56ec90

Skrevet

Min kjæreste kommer heller ikke inni meg. Han har gjort et par damer gravid før, så vet at redselen for det er grunnen han i hvertfall. Vi har ikke vært sammen lenge, men jeg håper jo på at denne frykten går vekk snart. For min del er den avsluttene delen mye av det koselige man deler under sexakten, så jeg synes det er kjipt at han holder på sånn til og med etter vi ble kjærester.. Vet ikke helt om dette er noe jeg burde ta opp med han, eller bare vente... Men min erfaring er i hvertfall at menn som har gjort damer uønsket gravid før, gjerne er veldig forsiktig med å ende opp i situasjonen flere ganger.

Anonym poster: 2ec11cf68744d08ed192f862c9a4e901

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...