Gå til innhold

Sint av ''nakenbilde''

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ikke sove i går natt, så tok mobilen til sambo og tok et bilde av meg selv. Var bare overkroppen uten klær, heller ikke med ansiktet mitt. Deretter sendte jeg han en melding fra min tlf, sa god morgen, at jeg elsker han og ba han sjekke bildene sine. Han kom jo til å se dette når han stod opp, ettersom han har iphone kommer det opp med en gang.

Da kan kom hjem i dag sa han bestemt ''Du kan ikke legge inn sånne bilder på telefonen min, folk holdt på å se det på jobben idag. Mista nesten tlf i bakken''

Er det virkelig sååå galt å legge inn et uskyldig bilde som det der? Sjekket bildene,og han har ikke slettet det enda uansett.. Nå får han ikke ta på meg! Kjente jeg ble litt skuffet og såret, jeg ville kun glede han. Trudde da ingen gutter ble sint for slik..

Anonym poster: 4c5e30239ab546d2ab95e3a2b542f2b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, er kanskje ikke så kult for ham at kollegaer ser bildet? Ikke at jeg tror folk kaster seg over tlf hans, men det er fort gjort å instinktivt kikke bort på skjermen om man står i nærheten når han så på bildet. Er nok et helt uskyldig bilde, men hvis han hadde tatt bilde av tissen sin på din mobil, og du nesten hadde vært uheldig å vise det til kollegaer, hadde du syntes det hadde vært ok? Jeg vet iallefall med meg selv at jeg ikke hadde syntes det. Ikke for hva folk tror om meg og at jeg har sånne bilder, men fordi ingen andre har noe med å se kjæresten min på den måten.

• Liker 9
Skrevet

Spurte du han hvorfor da ?

Skrevet

Jeg fikk ikke sove i går natt, så tok mobilen til sambo og tok et bilde av meg selv. Var bare overkroppen uten klær, heller ikke med ansiktet mitt. Deretter sendte jeg han en melding fra min tlf, sa god morgen, at jeg elsker han og ba han sjekke bildene sine. Han kom jo til å se dette når han stod opp, ettersom han har iphone kommer det opp med en gang.

Da kan kom hjem i dag sa han bestemt ''Du kan ikke legge inn sånne bilder på telefonen min, folk holdt på å se det på jobben idag. Mista nesten tlf i bakken''

Er det virkelig sååå galt å legge inn et uskyldig bilde som det der? Sjekket bildene,og han har ikke slettet det enda uansett.. Nå får han ikke ta på meg! Kjente jeg ble litt skuffet og såret, jeg ville kun glede han. Trudde da ingen gutter ble sint for slik..

Anonym poster: 4c5e30239ab546d2ab95e3a2b542f2b8

Han ble nok ikke sint fordi du ga han et nakenbilde. Men fordi han tydeligvis åpnet bildet på jobb, noe som holdt på å ende i en fryktelig uheldig/pinlig situasjon. Gi han en heads up neste gang - skriv for eks "sjekk bildene dine - men gjør det når du er alene;)"

• Liker 2
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Det er en fordel å klargjøre sånne ting først.. Jeg har fått tilsendt nakenbilder i familieselskap, når mobilen har liggi åpenlyst. Fikk heldigvis snappa opp mobilen lynraskt. Men det passet seg IKKE.

Jeg ble selvfølgelig ikke sur på vedkommende som sendte meg bildet. Jeg sa "du, jeg er i familieselskap, det kunne gått veldig galt.." og så lot jeg det være med det.Å begynne å kjefte og smelle blir helt teit!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga beskjed på meldingen jeg sendte han om at han skulle sjekke bildene sine, da vet han at det er noe slikt og han sjekker når han er alene. Nå hadde han tydeligvis ikke gjort det da..

Jeg spurte om det var noe jeg gjorde galt, han sa nei til det. Så det var tydeligvis ikke måten jeg gjorde det på..

Anonym poster: 0c68584b31a343ac0ea380080467f41e

Gjest Sunheart
Skrevet

Han måtte vel skjønne det kunne være noe slikt, når du sa han skulle sjekke bildene. For en fjott!

Skjønner så godt at du er snurt

:hug:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han måtte vel skjønne det kunne være noe slikt, når du sa han skulle sjekke bildene. For en fjott!

Skjønner så godt at du er snurt

:hug:

Så fint noen er enige ihvertfall!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han ble nok sint fordi du gikk inn på mobilen hans uten at han visste det. Enten fordi han har noe å skjule, eller bare fordi han føler at "den er hans" og derfor har du ingenting der å gjøre.

Anonym poster: eb1452bec3e5d4f7d9637d5cc8fb9213

Skrevet (endret)

Han ble nok sint fordi du gikk inn på mobilen hans uten at han visste det. Enten fordi han har noe å skjule, eller bare fordi han føler at "den er hans" og derfor har du ingenting der å gjøre.

Anonym poster: eb1452bec3e5d4f7d9637d5cc8fb9213

Må jo ikke ha noe å skjule av den grunn vel? Jeg hadde også reagert på det, men betyr ikke at jeg hadde hatt noe å skjule på telefonen av den grunn

Endret av dobri123
  • Liker 1
Skrevet

Hva om han egentlig ble sur fordi du hadde vært på mobilen hans?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Om han flasher mobilen sin til alle og enhver så får det være hans problem. Jeg tenker at en sms sendes i fortrolighet, og regner i grunnen med at det bare er eier av den andre telefonene som kommer til å lese/se meldingen.

Han har ingen grunn til å være sint på deg. Med mindre han har et problem med nakenhet/nakenbilder som du visste om på forhånd.

....leste først nå at du hadde tatt et bilde. ;) Men går for det samme. Hans mobil, hans skjerm, hans øyne.

Endret av Ferny
Skrevet

Sendte dirtypics til samboeren min som er fullt opptatt i militæret. Han satte veeeeeldig pris på det for å si det sånn ; )

AnonymBruker
Skrevet

Vi er konstant på hverandres mobiler, for jeg har kun en gammel Sony Ericsson uten nett så jeg bruker hans til å være på nettet. Han bruker min til å ringe, sende sms osv. Får han en melding kan han uten problem be meg lese den før han, og omvendt om vi sitter nærmere tlf. Så trur ikke han har så mye å skjule der.

-ts

Skrevet

Tok det opp med han på kvelden, da sa han ''vi er ikke sånn som sender slike bilder til hverandre, det var fint, men vi gjør jo ikke sånt''

Da vet jeg det..

.TS

• Liker 1
Skrevet

for en dust...

Anonym poster: b25a67f0a75658edd179cac400a96e1f

• Liker 2
Skrevet

Er vel ikke alle som liker sånne bilder? Det er teit å bli sur for at du prøvde å glede han, men syns ikke du bør dvele for lenge ved det.

Når jeg har sendt sånne bilder har jeg alltid sørget for at han er alene. Sagt at han ikke skal lese neste melding før han er alene eller noe sånt hvis han er på jobb.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns sånne ting er veldig viktig for forholdet og spenningen. Dessverre har jeg også en somboer som mener at slikt gjør man ikke. Skal sies at hun er veldig spesiell på sex generelt også...

Anonym poster: 87bf63db0ec41a6cde0d5d575241402f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...