Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Myumi
Skrevet

Leser litt i endel diskusjoner som pågår om dagen om ulike deodoranter og jeg vil minne alle på at huden i armhulene har godt av en runde med peeling minst 1 gang pr. uke. Det er nemlig ikke nok og bare sveipe under armhulene med håndflaten for å fjerne rester av gammel deo og svette.

Kanskje noen av dere som plages av vond lukt i armhulene skulle forsøke med peeling og se om det hjelper?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

:o Jaja, mye rart vi må gjøre, men har heldigvis aldri hatt dette problemet. Det går fint å bruke en litt røff hanske også til dette.

Skrevet

Det problemet har jeg aldri hatt og det har aldri falt meg inn å peele armhulene. Men nå bruker jeg en ofte en "skrubbehanske" når jeg dusjer, så den gjør vel samme nytten, men jeg merker ingen forskjell når jeg ikke bruker den heller.

Skrevet

:o Aldri hørt om. Svette kommer jo innenfra. Har man vanlig hygiene så tror jeg ikke dette er unødvendig, men selvfølgelig det er jo et velmennet råd. :wink:

Skrevet

:ler:

Jeg kommer aldri til å peele armhulene mine.

Gjest Poirot
Skrevet

Aldri gjort, lest eller tenkt på.

Det forblir nok slik.

Gjest Starya
Skrevet

Har sånne hansker kjøpt på body shop som rasker med seg død hud. Hender jeg bruker de under armene, men det er mest for å "herde" huden slik at den tåler barbering bedre. Tror jeg.

Skrevet

Har jeg aldri tenkt på.. men så har jeg ikke de store problemene med hygiene da..

Gjest Moonshadow
Skrevet

Har jeg aldri gjort... Er ikke plaget av vond lukt under arma heller da.

Skrevet

Jeg barberer meg under armene med høvel minst en gang i uken.

Det må da vel være godkjent som peeling!

Skrevet

Hvis man peeler under armene blir også sjangsen for inngrodde hår og tette porer etter deodoranten veldig redusert.

Jeg bruker samme peeling under armene som på resten av kroppen.

Gjest Myumi
Skrevet
Hvis man peeler under armene blir også sjangsen for inngrodde hår og tette porer etter deodoranten veldig redusert.

Jeg bruker samme peeling under armene som på resten av kroppen.

Og røde prikker etter barbering forsvinner fullstendig, samtidig som huden blir myk og glatt. Du får ikke denne ru, såre huden som mange sliter med.

Jeg bruker også vanlig bodypeeling under armene.

Skrevet

Jeg leste dette om å peele armhulene et eller annet sted, og etter det har jeg gjort det samtidig med at jeg peeler resten av kroppen.

Piglet

Skrevet

Hm! Dette har jeg aldri hørt om? Peeling av armhulen? LOL! :ler: men det går jo alltids an å prøve :)

Skrevet

Jeg barberer meg under armene jeg. Og nei, jeg er ikke plaget av røde prikker.

Dessuten vasker jeg meg med svamp, så det er lite oppsamling av såpe- og deorester... :roll:

Skrevet

Peeler da overalt når jeg først gjør det :o - også under armene!

Skrevet
Peeler da overalt når jeg først gjør det :o - også under armene!

:Nikke:

Skrevet

Peeler armhulene når jeg peeler resten av kroppen, ellers ikke.

Og har ingen problem i forb med at jeg ikke peeler regelmessig.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Det har jeg aldri gjort,men jeg får vel begynne med det nå da..

Mrs.Potter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...