Gå til innhold

Ny metode avslører anonyme brukere.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De som har enda mindre å gjøre på enn forumstrollene er altså de som fotfølger de for å sammenligne skrivemåte da?

Anonym poster: 7b513dc01c9b059088afdb0c06efbfdc

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Anonymbrukerfunksjonen brukes med forsiktighet her. Pleier å endre skrivemåte om jeg trykker på AB-knappen slik at ingen skal kjenne meg igjen. Dette med å sammenligne språk gjør jo folk her på forumet allerede. Har fersket flere "anonyme" på den måten.

Anonym poster: 117082163ff836f9e7ad58ec70744b38

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Anonymbrukerfunksjonen brukes med forsiktighet her. Pleier å endre skrivemåte om jeg trykker på AB-knappen slik at ingen skal kjenne meg igjen. Dette med å sammenligne språk gjør jo folk her på forumet allerede. Har fersket flere "anonyme" på den måten.

Jeg fikk beskjed i innboksen min etter å ha skrevet om mikropenis i forumet Seksualitet, modderattorene vet nøyaktig hvem som poster under AnonymBruker.

• Liker 1
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Det er et par sinte KG-brukere som pleier å bruke AB-funksjonen når de virkelig er illsinte eller når de skal slenge dritt til andre hunkjønn. Jeg kjenner dem igjen på skrivemåten på under 5 sekunder.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk beskjed i innboksen min etter å ha skrevet om mikropenis i forumet Seksualitet, modderattorene vet nøyaktig hvem som poster under AnonymBruker.

Det også. Veldig ekkelt. Spesielt med tanke på hvor mange ganger de moderatorene byttes ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem? Kven? Vem? Who? Wer? Quién? Qui? Spennende, spennende!! (forresten: det er vel ikke regelbrudd å skrive ulike språk på denne måten?)

Anonym poster: d06af0849f8ee0ad70793836dd7f8823

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og hva med de som har rent mel i posen, men som vil være anonym? Hvorfor skal ikke jeg få være det? Og hvem skal ha tilgang til den type program? Alle så de kan finne ut om naboen har sagt noe dumt på KG?

Anonym poster: a3c4dfcaaff2ec98c8d2d4e8190c1258

• Liker 3
Skrevet

Hvem gidder å bry seg med hvem de anonyme brukerene er...

Samme suppa alle sammen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er et par sinte KG-brukere som pleier å bruke AB-funksjonen når de virkelig er illsinte eller når de skal slenge dritt til andre hunkjønn. Jeg kjenner dem igjen på skrivemåten på under 5 sekunder.

Skulle ønske jeg hadde den evnen til å kjenne igjen folk

Anonym poster: b8daa5af5e7dd0eedfb52cd9e664b5a8

• Liker 1
Skrevet

Hvem? Kven? Vem? Who? Wer? Quién? Qui? Spennende, spennende!! (forresten: det er vel ikke regelbrudd å skrive ulike språk på denne måten?)

Anonym poster: d06af0849f8ee0ad70793836dd7f8823

heh, skal godt gjøres å vite hvem hver og enkelt er utifra skrivemåter. så mange brukere som er her så er det stor sjangse for at mange har lignende måter å skrive på. sorry, men det spacebaby påstår er umulig. for da vil jeg gjerne vite hvilken bruker jeg har her til vanlig, når jeg ikke er AB.

jeg er mann nok å innrømme det og hvis du klarer det spacebaby, så nå har du fått en ufordring. tar du den?

AnonymBruker
Skrevet

heh, skal godt gjøres å vite hvem hver og enkelt er utifra skrivemåter. så mange brukere som er her så er det stor sjangse for at mange har lignende måter å skrive på. sorry, men det spacebaby påstår er umulig. for da vil jeg gjerne vite hvilken bruker jeg har her til vanlig, når jeg ikke er AB.

jeg er mann nok å innrømme det og hvis du klarer det spacebaby, så nå har du fått en ufordring. tar du den?

Man kan absolutt ikke avsløre alle, ikke på langt nær, men noen er faktisk ufattelig lette å kjenne igjen på måten de skriver på.

• Liker 2
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde den evnen til å kjenne igjen folk

Det går på små tegn som man plukker opp i underbevisstheten; repeterende skrivefeil og valg av ord, generelt aggressivitetsnivå, fanesaker o.s.v. Brukeren må også stikke seg litt ut med nick. Og så er det så klart også en mulighet for at man bare tror man gjennkjenner noen, men at man egentlig bare tar skammelig feil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heheh. Enda en grunn til å alltid skrive som AB

Anonym poster: 9331d75caa689b3d8cbe498ce0522460

• Liker 9
Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

- Mangel på store bokstaver, men relativt god tegnsetting. Rar mix. Mest sannsynlig en sjelden mix.

- "ufordring" tror jeg er en trykkfeil, men "sjangse" er nok en mer igjennomgående en.

- "Jeg er mann nok...." Du har allerede begrenset mulighetene betraktelig.

- Du har mest sannsynlig postet minst ett innlegg til innenfor 15 min før eller etter det innlegget du nå postet.

- Sikkert ikke første gang i dag du er på aktuelt-forumet heller.

- Det er ett eller annet kjent med måten du uttaler deg på. Ett eller annet med det at du er mann nok og måten du henvendte deg til de andre da du sa brukernavnet mitt.

Du er: BettyBoop

EDIT: Brukernavnet "BettyBoop" har ingenting å gjøre med det jeg sa i den første posten, den om "sinte brukere". Jeg har leitet meg fram denne gangen.

EDIT2: Riktig svar viste seg å være "wilmap".

Endret av SpaceBaby
Skrevet

Hvem gidder å bry seg med hvem de anonyme brukerene er...

Samme suppa alle sammen.

Det er bare noe du hevder, som en åpenbar forsvarsmekanisme, fordi hjernen din er ute av stand til å gjenkjenne skrivestil.

AnonymBruker
Skrevet

...Om jeg bare gadd?

Kom igjen da, nå er jeg spent :)

Gjest SpaceBaby
Skrevet

...Om jeg bare gadd?

Kom igjen da, nå er jeg spent :)

Jeg gadd allikevel.

Skrevet

Det er bare noe du hevder, som en åpenbar forsvarsmekanisme, fordi hjernen din er ute av stand til å gjenkjenne skrivestil.

Åja, hehe...

Skrevet (endret)

så hvem er jeg da :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :laugh::(:trist::buss::vin::romeo::ol::hug::vin: :trist:i virkeligheten

Endret av wilmap

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...