Gå til innhold

Erfaringer med Kari Traa ullundertøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til jul har jeg fått kjempefint ullundertøy fra Kari Traa. Ettersom det er såpass dyrt, vil jeg gjerne høre om noen her inne har erfaring med kvaliteten på det. Jeg har prøvd det hjemme og synes det er deilig å ha på, men strikken i livet på underdelen virker ganske slapp og jeg er redd for at den skal vide seg ut og bli for stor (har den minste størrelsen nå). Setter stor pris på svar!

Det er rose-serien i merinoull:

http://www.karitraa.com/product/rose-roundneck/

Anonym poster: 0f211d368cadf7e86aa4645fc919febf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kjempefornøyd med mitt. Har hatt det i ett år og vasker det omtrent hver andre mnd og lufter det mellom hver gang jeg bruker det. Strekker det etter hver vask og tørker det flatt. Alt ser fortsatt helt fint og flott ut og sitter som da jeg fikk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker ull- og superundertøy fra Kari Traa! Føler man får det man betaler for:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd her også! Men enig i det med strikken. Jeg har også minste str, men strikken er fortsatt litt for stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, dere! Jeg har bestemt meg for å beholde ullundertøyet og satser på at strikken ikke vider seg ut. Det er jo så fiiint! :)

Anonym poster: 0f211d368cadf7e86aa4645fc919febf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvaliteten er jeg kjempefornøyd med! De er veldig gode, varme og tåler å bli brukt. Jeg merket også det samme med strikken, men den har holdt seg sånn og ikke utvidet seg mer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Ønsker meg sånt jeg også. Er det skikkelig varmt? Har nemlig hester og trener ute i 25 blå, så trenger noe som er skikkelig varmt. Har superundertøy i bambus også, det sies at det er like varmt som ull, men jeg har nå mine tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Ønsker meg sånt jeg også. Er det skikkelig varmt? Har nemlig hester og trener ute i 25 blå, så trenger noe som er skikkelig varmt. Har superundertøy i bambus også, det sies at det er like varmt som ull, men jeg har nå mine tvil.

Jeg synes hvertfall det holder bra på varmen:) Har dog aldri prøvd bambusull da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd at strikken utvider seg. Synes de er bra, men for de riktige kalde dagene foretrekker jeg ullfrotté :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg er ikke fornøyd med Kari Traa sitt ullundertøy. Buksene er så korte på beina at jeg som vanligvis er S/M må opp i L. Strikken i livet er også ganske slapp, som andre nevner her. Genseren er liten i størrelsen, sitter som et pølseskinn om jeg skulle brukt vanlig str (har L her og, er vanligvis S i overdeler). Og jeg er tynn, så det har ikke noe med vekta mi å gjøre. Synes heller ikke det er særlig varmt, men det synes jeg sjelden sånt ullundertøy er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...