Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver for tiden å huske å smøre inn hele meg med bodylotion hver kveld. Men...er dette nødvendig, er det å skjemme bort huden?

Hva med deg? Hvor ofte bruker du bodylotion?

Videoannonse
Annonse
Gjest Myumi
Skrevet

Huden min får en omgang med Dermalogica kroppskrem hver morgen etter dusj, i høst- og vinterhalvåret bruker jeg en nattkrem for kroppen fra Kiehls. Det er det verdt for jeg har silkehud over hele kroppen, ikke en eneste tørr flekk eller hudpartier som flasser.

Gjest rabrabara
Skrevet

Hver gang jeg har dusja, mens huden er fuktig. Det har jeg gjort siden jeg var 14. Det har blitt en vane som jeg ikke kan vende, gitt. Sambo spør ofte akkurat hva jeg tror ville skje dersom jeg var vill og gal og ikke smurte meg inn. Men det har jeg ikke tenkt å finne ut. Det lukter jo godt også. Og jeg får tørr hud av å dusje, så jeg gør opp for det med bodylotion som lukter deilig.. Og har ikke tørr hud eller tørre flekker.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg er nødt til å bruke fuktighetskrem hver dag pgr av psoriasis. Nå som lufta er så tørr må jeg bruke det flere ganger om dagen.

Gjest Cuddly
Skrevet

Litt utenfor tema, men... er body lotionen fra Dermalogica uparfymert?

Alle produktene jeg har derifra til ansiktet er det, men la merke til at skriften var blå på denne...

Gjest Myumi
Skrevet

Dermalogica tilsetter ikke parfyme i noen av sine produkter.

Skrevet

Har faktisk ikke behov for å bruke bodylotion lenger, selv om jeg alltid fikk tørr hud etter dusjing før. Årsak? Udo`s choice! Tar et par spiseskjeer Udo`s choice (vegetabilsk olje med omega 3, 6 og 9 - fås kjøpt på helsekost) hver morgen, og har fått silkemyk hud nå! Er så fornøyd at! :P Anbefales på det sterkeste til de som ikke er så flinke til å smøre seg, og også til de som er plaget med eksem!

Skrevet

Jeg dusjer hver dag, men bruker bodylotion kanskje 1-2 ganger i uka, mest for moro skyld. Jeg har myk og fin hud og har ikke behov for å bruke body lotion hver dag.

Skrevet

Bruker ikke det hele tatt. (Bortsett fra når jeg skal ut, da bruker jeg parfymert bodylotion, i samme merke som parfymen jeg skal bruke, foreksempel Boss "deep red") Eller holder det med babyolje produkter i dusjen.

Skrevet
Huden min får en omgang med Dermalogica kroppskrem hver morgen etter dusj, i høst- og vinterhalvåret bruker jeg en nattkrem for kroppen fra Kiehls. Det er det verdt for jeg har silkehud over hele kroppen, ikke en eneste tørr flekk eller hudpartier som flasser.

Hvilken kroppskrem er det? Kan du si litt mer om det? Høres litt godt ut...

Forresten hvor fikk du tak i Kiehls da?

Skrevet

Jeg liker å bruke Clinique Deep Comfort Body Moisture akkurat nå, den er mildt og lukter godt. Lotion har en tykt konsistens men er ganske drøyt i bruk. Hvis jeg bruker parfyme, så pleier jeg å bruker hele serien (parfyme, body lotion, dusjgele). Huden har vært litt kløete i det siste, derfor har jeg brukt en lotion jeg kjøpt i USA som føres av Aveeno og skal virke i 24 timer for kløete hud. Det lukter rart men hjelper.

Body Shop Cocoa Butter er fantastisk god fant jeg ut. Hadde glemt den helt av, og plutselig trengte jeg å smøre inn noe så brukt jeg det. Det virker!

Gjest Cuddly
Skrevet

Mona76: hvordan er prisen på Udos choise i forhold til trankapsler (ca 50 kr for 50 dager)?

Jeg tar disse, etter råd fra hudpleier, og har mye bedre hud.

Leggene mine flasser ikke lengre :-)

Men bruker bodylotion nå og da for velværen, er litt sånn periode-smører...

Gjest Myumi
Skrevet

Hvilken kroppskrem er det? Kan du si litt mer om det? Høres litt godt ut...

Forresten hvor fikk du tak i Kiehls da?

Dermalogica Ultrarich Body Cream, smøres på lett fuktig hud etter dusjen. Kiehls får jeg sendt fra USA.

Skrevet

Jeg bruker nesten ikke bodylotion i det hele tatt, det tørker ut huden og fjerner den naturlige fuktigheten du allerede har. men hvis jeg virkelig vil skjemme meg selv bort .. så smører jeg meg inn etter en dusj.

Gjest Anonymous
Skrevet

my: 250 ml koster rundt 160,- mens 500 ml koster rundt 250,-

Jeg brukte opp en flaske på 500ml på èn måned, sånn ca.

Smaken er forresten grusom, men jeg skyller oljen ned med masse appelsinjuice..... Og virkningen av oljen oppveier for smaken :P

Skrevet
my: 250 ml koster rundt 160,- mens 500 ml koster rundt 250,-

Jeg brukte opp en flaske på 500ml på èn måned, sånn ca.

Smaken er forresten grusom, men jeg skyller oljen ned med masse appelsinjuice..... Og virkningen av oljen oppveier for smaken  :P

Det var meg som ikke hadde logget meg inn.....

Skrevet
Jeg bruker nesten ikke bodylotion i det hele tatt, det tørker ut huden og fjerner den naturlige fuktigheten du allerede har.

Det er fullstendig feil.

Gjest Myumi
Skrevet

Det er fullstendig feil.

Starie har helt rett, det er en vanlig misforståelse/myte at bodylotion tørker ut huden.

Skrevet

Det er fullstendig feil.

Hmm.. onkelen min (lege) fortalte meg dette. men men, spiller ikke så stor rolle. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...