Gå til innhold

Oppblåst mage, hoven magesekk.

Fremhevede innlegg

Gjest Connie
Skrevet

Hei!

Jeg har vært "bikkjesjuk" (veldig dårlig) i snart 8 dager.. Trodde det var omgangsjuken.. Men ser ikke helt slik ut...

Jeg våkner om morran med en flat mage og greit energinivå..

Men utover dagen bygger enorme mengder gass seg i magen.. Såpass mye at jeg virker gravid i ca 7-8-9 mnd!!

Jeg har også sureoppstøt, kvalme, VELDIG søt urinlukt, tydelig hoven magesekk som kan kjennes og ses på toppen av den store kulemagen... Samt kramper.

Tok graviditetstest i dag, den var negativ. (takk og lov)

Noen som har opplevd det samme og som kan peke meg i en retning?

Legekontoret mitt her har nektet å tatt meg inn fordi det har ikke gått "lang nok tid".. spesielt siden det er så mange influensasjuke i det siste....

Vil også nevne at jeg hadde influensa rett før jul .. var frisk i 5 dager før dette skjedde...

Maten jeg spiser er det vanlige.. Brød (medium sunnhet), pasta, agurk, epler, salat etc etc... Normal mat..

Har heller aldri testet meg for noen mat allergier, men har aldri hatt noen problemer før..

takker for alle innspill. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være en magekatarr.

Jeg anbefaler deg, i tillegg til å ta syrenøytraliserende, å spise såkalt skånekost noen dager for å se om det hjelper.

Mat med minimalt med fiber, fett, krydder, flere typer frukt, og fremdeles ikke melkeprodukter. Mat som havresuppe, ristet loff, ris, fiskeboller er greit å spise.

Hvis du kombinerer dette med syrenøytraliserende tabletter, kan det være at du raskt vil oppleve bedring dersom det er snakk om katarr, og uansett vil det ikke bli verre.

Hjelper ikke dette, ta kontakt med legen igjen, og be om å få en akuttime, for du skal ikke gå slik over lengre tid.

Gjest Connie
Skrevet

Tusen hjertelig takk<3 Konkrete råd å greier... nydelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...