Gå til innhold

Hvor kan jeg bruke denne kjolen?


84modell

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte nettopp denne kjempefine kjolen fra nelly i xs (den er i virkeligheten mer mørkerød enn på bildet) http://nelly.com/no/...ress-911011-47/

Men hvor kan jeg bruke den? (siden jul og nyttår er over) Er den for fin (sexy) for bursdag?

Jeg elsker den, jeg vil bruke den nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No offense, men i min krets hadde vi kalt det en topp, ikke kjole.

However, du er nok yngre en meg, og jeg tror nok den passer fint i en venninnebursdag eller noe :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er litt lenger på meg enn modellen på bildet, jeg er 165 cm, kjolen stopper derfor rett før knærne:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den er kjempefin jeg!!

Den når deg ned til knærne sier du, så da kan denne passe til det meste mener jeg, til svigerfars 50-årslag for den del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks du sa hvilken størrelse du kjøpte, for det lurte jeg veldig på! Jeg har forresten kjøpt Aigle-støvler i dag i størrelse 39.

Bruk den på fest, da vel.

Anonym poster: 8aadf88244c5a45412ea941833becb99

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener du kan bruke den når som helst,bare style den forskjellig :) jeg har en lignende i blå og den har jeg brukt på bursdag og til hverdags :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flaks du sa hvilken størrelse du kjøpte, for det lurte jeg veldig på! Jeg har forresten kjøpt Aigle-støvler i dag i størrelse 39.

Bruk den på fest, da vel.

Anonym poster: 8aadf88244c5a45412ea941833becb99

Haha, tenkte akkurat det samme. Hvorfor er størrelsen på kjolen viktig i forhold til hvilken anledning man kan bruke kjolen til liksom..

Anonym poster: dc23c61b262a4b5a1d2e0ee5fc8a26e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor kan jeg bruke den? Er den for fin (sexy) for bursdag?

Jeg elsker den, jeg vil bruke den nå..

Det spørs vel litt på hvem som feirer bursdag, jeg ville ikke akkurat valgt den til min 6 årige nieses bursdag. Helt topp når anledningen passer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

Da kan jeg kanskje bruke den i vanlig bursdag/hjemmefest hos venner(er i tyveårene)? Kanskje det fins noe som toner den ned litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cardigan over toner alltid ned. :)

Anonym poster: fe3c399048e77194cd04f1019abaed1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener du kan bruke den når som helst,bare style den forskjellig :) jeg har en lignende i blå og den har jeg brukt på bursdag og til hverdags :)

Blått er så fint. Hva har du på deg ved siden av kjolen når du bruker den til hverdags? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cardigan over toner alltid ned. :)

Anonym poster: fe3c399048e77194cd04f1019abaed1d

Takk, da skal jeg prøve litt forskjellig:) Jeg elsker kjoler, men er så redd for å overpynte meg, dukke opp på hjemmefest hvor halvparten går med olabukse og treningsgenser..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, da skal jeg prøve litt forskjellig:) Jeg elsker kjoler, men er så redd for å overpynte meg, dukke opp på hjemmefest hvor halvparten går med olabukse og treningsgenser..

Aha, evige tilbakelendte folk ja. Ikke bry deg om de, kanskje du til og med vil inspirere dem til å kle seg finere? For å tone ned på et tryggere nivå for deg kan du bruker 80+ denier, tette strømper også.

Anonym poster: fe3c399048e77194cd04f1019abaed1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha, evige tilbakelendte folk ja. Ikke bry deg om de, kanskje du til og med vil inspirere dem til å kle seg finere? For å tone ned på et tryggere nivå for deg kan du bruker 80+ denier, tette strømper også.

Anonym poster: fe3c399048e77194cd04f1019abaed1d

Ja, litt tykkere strømpebukse var lurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått er så fint. Hva har du på deg ved siden av kjolen når du bruker den til hverdags? :)

hadde bare mørk strømpebukse og lave tøysko,det var det:P

men ang at du er redd for å overpynte deg så er folk etter min erfaring fæle til å underpynte seg :P sørg bare for at du liker det du har på deg tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge kjolen er litt lengre på deg enn på modellen synes jeg absolutt ikke at den er overpyntet for en bursdag, heller ikke til hverdags. Til hverdags eller i vinterhalvåret hadde jeg nok tatt sorte strømpe(bukse)r med høy denier og sorte pumps til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...