Gå til innhold

Eklere at kvinner er utro, enn menn

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hjernen min sier at dette blir for dumt, men hele kroppen min sier at jeg er 100% enig med deg. Tror det har noe med penetrering å gjøre, samt det at menn får sex mens kvinner gir sex. Man vil jo ikke at dama skal gå rundt og gi av seg selv til andre menn. Samtidig skal man jo ikke være utakknemlig for det man får. Ergo er utro damer værre enn utro menn, det sier ihvertfall det minste av hodene på kroppen min.

Jeg har store problemer med å følge logikken din. Et lyvende kvinnfolk er verre enn et lyvende mannfolk?

Det er jo ikke sex'en i seg selv som er det som er ille eller ekkelt i et utroskap, sex er jo noe folk flest har.

Edit: legger til dette; da snakker jeg altså om handlingen sex, det at en kvinne og en mann har sex er ikke noe jeg ser på som ekkelt eller at en av dem er eklere enn den andre.

Det er tillitsbruddet ved å ha sex med andre enn partner som i mine øyne er ille, og da ser jeg ikke forskjell på menn og kvinner?

Endret av loren
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når en jente er utro, har de sannsynligvis

-sugd en tiss..

-posert i stillinger, som doggystyle, misjonær og diverse andre deilige stillinger,

-vrikket den nakene rompa,

-hatt en lang stor stiv tiss inni seg,

-blitt sprutet langt inni fitta eller i munnen og kanskje svelget.

-blitt pumpa løs på,

Når menn er utro, har de jo bare

-puttet tissen sin inn i et hull

-sett, observert og tatt på en naken kvinne

-latt seg bli sugd

Dette er bare min mening. Mulig dere har en annen oppfatning, men slik ser ihvertall jeg det! La meg understreke at utroskap er feil, men det er eklere hvis kvinner gjør det.

Anonym poster: 8e38fcc645486dea2e99044369f8dde2

Enn om mannen hadde sleika det her tjuvskrevet og syntes hun smakte bedre enn kjerringa??? Tent på det? Hææææ???

• Liker 5
Skrevet

Utroskap er like ekkelt samme hvem som gjør det

• Liker 1
Skrevet

Hjernen min sier at dette blir for dumt, men hele kroppen min sier at jeg er 100% enig med deg. Tror det har noe med penetrering å gjøre, samt det at menn får sex mens kvinner gir sex. Man vil jo ikke at dama skal gå rundt og gi av seg selv til andre menn. Samtidig skal man jo ikke være utakknemlig for det man får. Ergo er utro damer værre enn utro menn, det sier ihvertfall det minste av hodene på kroppen min.

Aiiai, lost in space baby. Utroskap handler jo ikke om selve sexhandlingene, men at det er tillitsbrudd på gang mellom partene i et forhold.

Men artig at menn synes det er så mye eklere at kvinner har sex enn menn da. Det var nytt for meg faktisk! Regner uansett med at dere er homofile.

• Liker 3
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Aiiai, lost in space baby. Utroskap handler jo ikke om selve sexhandlingene, men at det er tillitsbrudd på gang mellom partene i et forhold.

Men artig at menn synes det er så mye eklere at kvinner har sex enn menn da. Det var nytt for meg faktisk! Regner uansett med at dere er homofile.

Ekkelt at dere har sex med andre menn. :opplyser:

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner skal være hjemme og ta vare på, mens menn skal være ute å spre sæden. Det er helt naturlig og sånn dyreriket for oss mennesker er. Menn er i den posisjon at de enten må ta, eller få sex. Mens kvinner er den som gir sexen. Det er kvinner om omfavner menn, åpner seg og lar seg penetrere og fylles opp. Det er ikke tillitt, troverdighet og ærlighet som diskuteres her. Tilitten, troverdigheten og ærligheten går ann å bygge opp igjen, men utroskapen, der kvinnene har vært utro, er mye eklere enn når menn er utro. Som en her tidligere nevnte, så kan tissen og eventuelt tungen vaskes. Mens kvinnene må nesten ta en tarmskyll for å kvitte seg med restene av spærm fra en annen mann.

• Liker 4
Skrevet (endret)

-sugd en tiss..

-posert i stillinger, som doggystyle, misjonær og diverse andre deilige stillinger,

-blitt pumpa løs på,

-latt seg bli sugd

Dette er bare min mening. Mulig dere har en annen oppfatning, men slik ser ihvertall jeg det! La meg understreke at utroskap er feil, men det er eklere hvis kvinner gjør det.

Prikk like ekkelt såklart. Fortjener å brenne uansett kjønn.

Endret av kristian82
  • Liker 1
Skrevet

Kvinner skal være hjemme og ta vare på, mens menn skal være ute å spre sæden. Det er helt naturlig og sånn dyreriket for oss mennesker er. Menn er i den posisjon at de enten må ta, eller få sex. Mens kvinner er den som gir sexen. Det er kvinner om omfavner menn, åpner seg og lar seg penetrere og fylles opp. Det er ikke tillitt, troverdighet og ærlighet som diskuteres her. Tilitten, troverdigheten og ærligheten går ann å bygge opp igjen, men utroskapen, der kvinnene har vært utro, er mye eklere enn når menn er utro. Som en her tidligere nevnte, så kan tissen og eventuelt tungen vaskes. Mens kvinnene må nesten ta en tarmskyll for å kvitte seg med restene av spærm fra en annen mann.

*facepalm*

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet

Tragisk å se at det finnes menn som dette.

En kan lure på hva det er som har sviktet:

-dårlig oppdagelse?

-skoleverket?

-manglende evne til å se verden med realistiske øyne?

Gjest BettyBoop
Skrevet

-sugd en tiss..

-blitt pumpa løs på,

-latt seg bli sugd

menn slikker da fitte og da. du glemte den lille detaljen, så er ikke bare damer som får i seg kroppsvæsker
Gjest BettyBoop
Skrevet

det at damer gir og menn får er bare bullshit.
Gjest Snuppi
Skrevet

det at damer gir og menn får er bare bullshit.

Om tenker omvendt er det vel egentlig menn som gir oss sex.

Altså, de penetrerer kvinnen, de får utløsning... Vi er mottakerne, ikke mennene.

Ergo, den som byr på seg selv, altså mannen er da verre enn kvinnen som er utro.

Skrevet

Hahahahahahahahahahahahaha!

La meg gjette; Mommy issues?

• Liker 1
Skrevet

Mens kvinnene må nesten ta en tarmskyll for å kvitte seg med restene av spærm fra en annen mann.

Hører dere det kvinner: bruk kondom når dere er utro, så er det ikke så ekkelt! Sånn rent biologisk, hvordan er egentlig tarmene og skjeden koblet sammen?

Anonym poster: f83e75869d3a0b255b8ea609775b20fa

• Liker 7
Skrevet

Hører dere det kvinner: bruk kondom når dere er utro, så er det ikke så ekkelt! Sånn rent biologisk, hvordan er egentlig tarmene og skjeden koblet sammen?

Kvinnen har jo fortsatt hatt en kuk langt inni seg, mens mannen har bare hatt et kjøttstykke rundt grillspydet. Synes det er en stor forskjell der, noe som gjør det eklere at jenter er utro. Er selvfølgelig eklere å ikke bruke kondom, så ser den! Nå er ordet tarmskyld bare et ord jeg brukte. Kunne kanskje sagt at man må bruke høytrykkspyler for å gjøre rent etter et mannlig utbrydd i kvinnens skjede. Selv med bruken av kondom så har hu fortsatt hatt den nakene rompa i været, med fritt innsyn til rompehullet i en doggyposition, eller spredd beina for en liggende eller kun halvt stående mann.

Skrevet

Kvinnen har jo fortsatt hatt en kuk langt inni seg, mens mannen har bare hatt et kjøttstykke rundt grillspydet. Synes det er en stor forskjell der, noe som gjør det eklere at jenter er utro. Er selvfølgelig eklere å ikke bruke kondom, så ser den! Nå er ordet tarmskyld bare et ord jeg brukte. Kunne kanskje sagt at man må bruke høytrykkspyler for å gjøre rent etter et mannlig utbrydd i kvinnens skjede. Selv med bruken av kondom så har hu fortsatt hatt den nakene rompa i været, med fritt innsyn til rompehullet i en doggyposition, eller spredd beina for en liggende eller kun halvt stående mann.

Du sliter! :)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det forundrer meg virkelig alt vaset enkelte mindre oppegående menn kan skrive her inne.

Dette er bare en av de mange bortforklaringene på hvorfor menn skal kunne oppføre seg som apekatter. i tillegg setter de andre krav til kvinnen enn til seg selv.

Endret av Snuppi
Skrevet

Trådstarter har gjerne ikke hatt tilgang til lærebøker på skolen eller skolegang i det hele tatt.

Skrevet

Om tenker omvendt er det vel egentlig menn som gir oss sex.

Altså, de penetrerer kvinnen, de får utløsning... Vi er mottakerne, ikke mennene.

Ergo, den som byr på seg selv, altså mannen er da verre enn kvinnen som er utro.

Veldig interessant vinkling.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...