Gå til innhold

Kjenner vi hverandre igjen på skrivestilen?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym, for øyeblikket
Skrevet

Jeg ser mange er paranoide på om de blir gjenkjent på skrivestilen, når de er logget ut og vil være anonyme.

Tenkte det kunne være gøy å teste om man faktisk blir gjenkjent..,

..og om vi klarer å kjenne igjen noen andre.

Logg ut og skriv noen ord, så ser vi. :ler:

Dere kan jo prøve å gjette hvem jeg er, også.. :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har også sett at andre tror de kjenner igjen folk. Selv har jeg problemer med dette, jeg kjenner ikke igjen noen, jeg! Nå er sambo snart ferdig med å bake skolebrød og jeg gleder meg til de, mange år siden jeg har spist hjemmebakte.

Men hvem er jeg?

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg ser mange er paranoide på om de blir gjenkjent på skrivestilen, når de er logget ut og vil være anonyme.

Tenkte det kunne være gøy å teste om man faktisk blir gjenkjent..,

..og om vi klarer å kjenne igjen noen andre.

Logg ut og skriv noen ord, så ser vi. :ler:

Dere kan jo prøve å gjette hvem jeg er, også.. :wink:

Jeg tror du er livets datter. :tunge1:

Da jeg flyttet forum en gang og fikk et annet nick ble jeg jaggu gjenkjent på skrivestilen min. :wink: Så hvem er jeg?

Skrevet

11 år til våren? Alvårlig talt, er det dette dere bruker hodet til?

Det er jo like dumt som å spørre hvor mange røyk tror dere jeg har igjen i pakken

Gjest Moonshadow
Skrevet

Hvorfor lar du ikke bare vær å lese og skrive på akkurat denne tråden da Pedro... Ingen som sier at du er nødt til å henge deg på..

Gjest Madam Felle
Skrevet
11 år til våren? Alvårlig talt, er det dette dere bruker hodet til?

Det er jo like dumt som å spørre hvor mange røyk tror dere jeg har igjen i pakken

Hvorfor skrive inn her om du ikke liker det? Må alt dreie seg om ting du liker her inne? Kanskje noen har lyst til å gjøre andre ting enn det du liker, og da må de vel få lov til det uten at du skal kritisere de.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tja, jeg kan jo alltids skrive et par setninger i kjedsomhetens navn, men kjenner jeg maskinen min rett er jeg innlogget igjen når innlegget sendes. Jeg gidder nemlig ikke slette kakeboksen. Det får gå som det går.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fantastisk, jeg kjenner visst ikke maskinen min så godt som jeg trodde. :ler:

Gjest Gjest1
Skrevet

Jeg mener at jeg har kjent igjen noen på skrivestilen.

Tenker dere ble redde nå, ja. :wink:

Noen skriver jo veldig lett gjenkjennelig. For eksempel samme skrivefeil som går igjen osv. Eller spesielle dialekt-uttrykk.

Men det er jo ingen krise å bli gjenkjent. Og det er jo tross alt mange som skriver her, så det skal mye til for å finne ut hvem som skriver sånn og sånn.

Hvem er jeg da?

bluebird

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg tror du er livets datter. :tunge1:

Da jeg flyttet forum en gang og fikk et annet nick ble jeg jaggu gjenkjent på skrivestilen min. :wink: Så hvem er jeg?

Nope! Er ikke livets datter, nei. :tunge1:

Hmm, hvem er du.... Greensky?

Skrevet

Nope! Er ikke livets datter, nei. :tunge1:

Hmm, hvem er du.... Greensky?

Nei, ikke grønnsky, men jeg var villende med vilje da jeg brukte denne ---> :tunge1: det er nemlig ikke meg, men mer grønnsky. Jeg gjettet livets datter p.g.a tema, men hvis du ikke er henne da er du enten Poire eller Madammen. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg mener at jeg har kjent igjen noen på skrivestilen.

Tenker dere ble redde nå, ja. :wink:

Noen skriver jo veldig lett gjenkjennelig. For eksempel samme skrivefeil som går igjen osv. Eller spesielle dialekt-uttrykk.

Men det er jo ingen krise å bli gjenkjent. Og det er jo tross alt mange som skriver her, så det skal mye til for å finne ut hvem som skriver sånn og sånn.

Hvem er jeg da?

bluebird

Titt tei Bluebird! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ingen som gjetter hvem jeg er, nei! Hehe...

:sexy: Ikke lett å gjennkjenne noen bare på skrivestil, når det er så mange som skriver her.

Gjest Carmelita
Skrevet

For å kjenne igjen noen (dersom det er mulig) må man skrive litt lenger innlegg enn noen setninger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, ikke grønnsky, men jeg var villende med vilje da jeg brukte denne ---> :tunge1: det er nemlig ikke meg, men mer grønnsky. Jeg gjettet livets datter p.g.a tema, men hvis du ikke er henne da er du enten Poire eller Madammen. :wink:

Nei, ikke poirot eller madammen helller. :tunge1:

men så er jeg ikke så lett å gjette sikkert, siden jeg er ganske ung her inne. Bare et par måneder..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan godt skrive litt mer nå som jeg vet at datamaskinen jobber på lag med meg. ;) Men, det er jo ikke bare å si "skriv litt" heller da. Hadde man hatt noe særskilt å skrive om ville det straks blitt lettere. I tillegg kan nok skrivestilen ubevisst påvirkes av at man ikke vil bli avslørt, selv om man ikke gjør dette bevisst.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ingen som gjetter hvem jeg er, nei! Hehe...

:sexy: Ikke lett å gjennkjenne noen bare på skrivestil, når det er så mange som skriver her.

Du er Madam Felle!!

Kven er eg ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...