Gå til innhold

14-åring opererte nesa pga mobbing ...

Fremhevede innlegg

Skrevet

En 14 år gammel vakker jente har blitt mobbet pga nesen sin, og har nå fått støtte av foreldrene til å få operert nesa si ...

Jeg syns jenta var vakker før operasjonene også, og syns det er trist at unge mennesker kan få seg til å mobbe andres utseendet.

Hvor er foreldrene til disse barna???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig trist...

Skrevet

Dette støtter jeg fullt ut.

AnonymBruker
Skrevet

Nå gadd jeg ikke se videoen men svarer generellt: Hvis nesen gjør at jenta har det helt forjævlig syntes jeg det er helt OK dersom det oppriktig er et problem.

En venninne hadde utstående ører og ble mobbet for dette. De ble operert når hun var tenåring, og moren støttet dette helt. Ørene var et stort problem for selvtilliten hennes, og det hadde det vært hele livet. Var ikke kult å bli kalt dumbo fra du er 4år liksom.

Anonym poster: d0c730abdc1aa61847a9bdbff8984b90

• Liker 1
Gjest Euforia
Skrevet

Enig med anonym bruker over meg. Skulle virkelig ønske at det ikke var så stort fokus på utseendet, men det virker ikke som det kommer til å endre seg i det samfunnet vi lever i... Jeg håper bare ikke at det blir sett på som en så lett løsning at det bare er å legge seg under kniven med en gang noen begynner å påpeke "andre feil" hun eventuelt måtte ha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...