Gå til innhold

Drømmer om guttesex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det sitrer i kroppen etter å ha sex med en anna gutt/mann. Er selv 27 år gammel og totalt uerfaren med guttesex.

Syns det er urettferdig at jentene kan suge så mye kuk, og bli pult så mye de vil! Det vil jeg også!

Er bare sexen med gutter som interesserer meg, da jeg bare blir forelska i jenter og tenner også på de. Så da er jeg vel en biseksuell ung mann, om jeg skal settes i en bås. Jeg er i høyeste grad SKJULT bi!

Men det er ikke "bare bare" å prøve dette ut. Bor på et sted (mindre by) hvor fordommer florerer. Og har en homofil bror som kjenner homomiljøet i byen. Så da vil jo ryktene gå om jeg hadde hatt sex med en åpent homo..

Jeg er også redd for hva fremtidige kjærester vil si hvis de finner ut av at jeg har hatt guttesex! Har ikke lyst til å ødelegge for framtida heller..

Anonym poster: 984d01b8d01e5eee34672810341fd6d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ha sex med en som også er bifil men bare romantisk intreressert i jenter?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ha sex med en som også er bifil men bare romantisk intreressert i jenter?

Er uansett fare for at det kommer ut da.. Er det som gjør at jeg vegrer meg litt for å prøve.

Gjest white tiger
Skrevet

Hva om du prøver deg i en annen by da? Går an å møte menn på nett (gaysir f eks) som ikke kommer fra samme sted som deg. Da kan dere jo avtale å holde det hemmelig også.

Og det med fremtidige kjærester: Vi er mange jenter som ikke har noe imot at en kjæreste har hatt sex med en annen mann. Så det kommer helt an på jenta. Det er bedre at du er ærlig, tenk heller at de du da skremmer bort ikke er verdt å kaste bort tid på fordi dere kanskje ikke hadde matchet så godt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva om du prøver deg i en annen by da? Går an å møte menn på nett (gaysir f eks) som ikke kommer fra samme sted som deg. Da kan dere jo avtale å holde det hemmelig også.

Og det med fremtidige kjærester: Vi er mange jenter som ikke har noe imot at en kjæreste har hatt sex med en annen mann. Så det kommer helt an på jenta. Det er bedre at du er ærlig, tenk heller at de du da skremmer bort ikke er verdt å kaste bort tid på fordi dere kanskje ikke hadde matchet så godt.

TS her.

Bra å høre at ikke alle jenter syns det er så ille, og at de ikke dømmer gutten for dette.

Men å møte menn fra nettet syns jeg er litt skummelt, da:-/ Vet jeg virker veldig negativ og vanskelig til eventuelle løsninger, men det er en blanding av at jeg er redd for å bli avslørt eller komme borti ekle og ufyselige mennesker.

Og egentlig skulle jeg ønsket å ha sex med en gutt som jeg kunne stole 100 prosent på, slik at vi kunne suge og knulle uten kondom.. Jeg er veldig keen på å kjenne skin-mot-skin. Og jeg er så gal etter kuk at jeg skulle gjerne svelget en sæd-ladning..

Skrevet

Veldig klokt skrevet!

Skrevet

TS her.

Bra å høre at ikke alle jenter syns det er så ille, og at de ikke dømmer gutten for dette.

Men å møte menn fra nettet syns jeg er litt skummelt, da:-/ Vet jeg virker veldig negativ og vanskelig til eventuelle løsninger, men det er en blanding av at jeg er redd for å bli avslørt eller komme borti ekle og ufyselige mennesker.

Og egentlig skulle jeg ønsket å ha sex med en gutt som jeg kunne stole 100 prosent på, slik at vi kunne suge og knulle uten kondom.. Jeg er veldig keen på å kjenne skin-mot-skin. Og jeg er så gal etter kuk at jeg skulle gjerne svelget en sæd-ladning..

Dette burde du ikke gjøre uansett hvor mye du stoler på personen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen fare. Menn kan ikke bli gravide. :fnise:

Anonym poster: ec3871eacaa2fd9c728c0656153f01b1

• Liker 3
Skrevet

Ta deg en weekend i feks oslo. Gå på litt utesteder du vet det er homser. Bli kjent med en og se om du føler det er kjemi. Men da burde du ha sex med kondom da selvføgelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en weekend i feks oslo. Gå på litt utesteder du vet det er homser. Bli kjent med en og se om du føler det er kjemi. Men da burde du ha sex med kondom da selvføgelig.

Hvilke utesteder er det?? :)

Ikke ts

Anonym poster: 93892b4e89ad63f2924896272a5f7f57

Skrevet

Hvilke utesteder er det?? :)

Ikke ts

Anonym poster: 93892b4e89ad63f2924896272a5f7f57

Jeg bor ikke i oslo, men trur jeg har hørt at det er litt homsebarer der? Bare et tastetrykk på google det, så finner du nok fort ut av det :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også lyst til å prøve litt guttesex, men jeg ønsker å teste ut det i trekant sammen med en dame, kun det. :)

Skrevet

Ingen fare. Menn kan ikke bli gravide. :fnise:

Anonym poster: ec3871eacaa2fd9c728c0656153f01b1

:fnise:

Jeg vet, men de kan bli syke. :opplyser:

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Hvis det hadde vært min nærmeste venn og vi visste med 100 prosent sikkerhet at vi var friske, kunne det vel ikke vært så farlig?

• Liker 1
Gjest white tiger
Skrevet

TS her.

Skjønner at det kan virke skummelt å møte noen fra nett, men siden du ikke er villig til å avsløre deg der du bor så blir det jo ikke så mange alternativer. Bortsett fra å gjøre det humalla skriver.

Men angående å møte folk på nett så må du huske på at du absolutt ikke trenger å ha sex med den første som skriver til deg eller den første du treffer. Du har et valg. Synes du mannen virker ufyselig er det bare å takke for deg, det er ikke verre enn det. Møt ham på et offentlig sted uten planer om sex først, så får du et inntrykk av hvem personen er. Du trenger ikke engang å oppgi ditt ekte navn eller noen opplysninger som gjør deg identifiserbar hvis du er så redd for å bli avslørt. Det er verdt et forsøk spør du meg :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

-

Endret av DelvisPresley
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg synes faktisk det er tennende med mann mot mann. En litt uvanlig fetish jeg har, men hvor mye skulle jeg ikke gjort for at kjæresten min hadde fortid med en mann. Hot! :)

Anonym poster: 327d2a7a1c1a04db2c58fec1c0f2a0da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk det er tennende med mann mot mann. En litt uvanlig fetish jeg har, men hvor mye skulle jeg ikke gjort for at kjæresten min hadde fortid med en mann. Hot! :)

TS her!

Så utrolig HOT at en dame liker mann-til-mann sex:-) Du skulle vært kjæreste min du, så skulle du fått sett på live gutte-action!:-)

AnonymBruker
Skrevet

TS her!

Så utrolig HOT at en dame liker mann-til-mann sex:-) Du skulle vært kjæreste min du, så skulle du fått sett på live gutte-action!:-)

JA takk! :) Jeg synes du skal forsøke å prøve dette, siden du har så lyst. Jeg har en homofil kompis som har truffet menn på Gaysir, kun for en natt. Et lite tips ;)

AnonymBruker
Skrevet

JA takk! :) Jeg synes du skal forsøke å prøve dette, siden du har så lyst. Jeg har en homofil kompis som har truffet menn på Gaysir, kun for en natt. Et lite tips ;)

TS

Ja, det er jo absolutt en mulighet. Men jeg har så inderlig lyst til å suge en naken kuk uten å bekymre meg for sykdommer. Og helst ha hud mot hud-sex analt også:-P Synd jeg ikke kjenner noen, så jeg virkelig kunne slippet meg HELT løs:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...