AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Jeg skal på jentetur i påskeferien og vi er fattige. Ser etter billig, trygt og sol! Gjerne fine ting å se på og opplevelser, vi har minimalt med penger til shopping. Noen forslag? Anonym poster: b8ba3f5d2f5ab77a8d1e346eee80311d
Gjest NozMonster Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 (endret) mitt forslag er å heller vente litt med turen for å spare opp mer penger. Å være sparsommerlig med pengene på ferietur høres skikkelig dølt ut.. spar penger, så dra til Riga å fråts i spabehandlinger og shopping, eller barcelona, kroatia eller bulgaria (ikke at det er så innmari mye sol i riga, men det er mye annet..skal dere ha sol i påskeferien frykter jeg dere må dra vesentlig lenger enn mine forslag forøvrig, og det blir nok ihvertfall ikke billigere..) Endret 8. januar 2013 av NozMonster
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 For "ordentlig"varme så må dere typisk til Kanariøyene eller Egypt på den tiden, ikke akkurat shopping-mekkaer så burde gå greit med lite shoppingbudsjett. Men i påskeferien kan det være vanskelig å få billigturer. Anonym poster: d621b7659c6ad59352cfde975cf02616
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 mitt forslag er å heller vente litt med turen for å spare opp mer penger. Å være sparsommerlig med pengene på ferietur høres skikkelig dølt ut.. spar penger, så dra til Riga å fråts i spabehandlinger og shopping, eller barcelona, kroatia eller bulgaria (ikke at det er så innmari mye sol i riga, men det er mye annet..skal dere ha sol i påskeferien frykter jeg dere må dra vesentlig lenger enn mine forslag forøvrig, og det blir nok ihvertfall ikke billigere..) Alle må i shoppe for å kose seg på ferie. Anonym poster: d621b7659c6ad59352cfde975cf02616
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #5 Skrevet 8. januar 2013 Beklager, men det skal mye til for å finne billige turer i påsken. Da er det mange som har fri og vil ut og reise, og kampen om billettene og hotellrommene blir stor. Hvis dere har noen som helst mulighet til å reise en annen uke enn akkurat i påskeferien, vil dere få mye mer for pengene Anonym poster: ea98bc42ce96a3781815e9d385a31e08
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå