Gå til innhold

Jentetur i slutten av mars

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på jentetur i påskeferien og vi er fattige. :P Ser etter billig, trygt og sol! Gjerne fine ting å se på og opplevelser, vi har minimalt med penger til shopping.

Noen forslag? :)

Anonym poster: b8ba3f5d2f5ab77a8d1e346eee80311d

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

mitt forslag er å heller vente litt med turen for å spare opp mer penger.

Å være sparsommerlig med pengene på ferietur høres skikkelig dølt ut..

spar penger, så dra til Riga å fråts i spabehandlinger og shopping, eller barcelona,

kroatia eller bulgaria :) (ikke at det er så innmari mye sol i riga, men det er mye annet..skal dere ha sol i påskeferien frykter jeg dere må dra vesentlig lenger enn mine forslag forøvrig, og det blir nok ihvertfall ikke billigere..)

Endret av NozMonster
AnonymBruker
Skrevet

For "ordentlig"varme så må dere typisk til Kanariøyene eller Egypt på den tiden, ikke akkurat shopping-mekkaer så burde gå greit med lite shoppingbudsjett. Men i påskeferien kan det være vanskelig å få billigturer.

Anonym poster: d621b7659c6ad59352cfde975cf02616

AnonymBruker
Skrevet

mitt forslag er å heller vente litt med turen for å spare opp mer penger.

Å være sparsommerlig med pengene på ferietur høres skikkelig dølt ut..

spar penger, så dra til Riga å fråts i spabehandlinger og shopping, eller barcelona,

kroatia eller bulgaria :) (ikke at det er så innmari mye sol i riga, men det er mye annet..skal dere ha sol i påskeferien frykter jeg dere må dra vesentlig lenger enn mine forslag forøvrig, og det blir nok ihvertfall ikke billigere..)

Alle må i shoppe for å kose seg på ferie.

Anonym poster: d621b7659c6ad59352cfde975cf02616

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men det skal mye til for å finne billige turer i påsken. Da er det mange som har fri og vil ut og reise, og kampen om billettene og hotellrommene blir stor.

Hvis dere har noen som helst mulighet til å reise en annen uke enn akkurat i påskeferien, vil dere få mye mer for pengene :)

Anonym poster: ea98bc42ce96a3781815e9d385a31e08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...