Gjest LadyAntebellum Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Ok, i korte trekk: overvektig jente på 25 som jobber intenst med og gå ned i vekt. Hjelpepleier - jobber fullt - mye gåing. Bruker mbt sko på jobb, men har skjeve bein, eller innoverbein.. Har opplevd denne smerten før men det gikk fort over, nå sitter den i.. Det var ikke så lett og trene idag:/ men, jeg overlever jo da . Men hva gjør jeg med dette? Grønnsåpevann?ibux gel? Har tenkt meg ut på langtur imorgen for og forbrenne feeeett men.. Au? Noen som har peil?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Ok, i korte trekk: overvektig jente på 25 som jobber intenst med og gå ned i vekt. Hjelpepleier - jobber fullt - mye gåing. Bruker mbt sko på jobb, men har skjeve bein, eller innoverbein.. Har opplevd denne smerten før men det gikk fort over, nå sitter den i.. Det var ikke så lett og trene idag:/ men, jeg overlever jo da . Men hva gjør jeg med dette? Grønnsåpevann?ibux gel? Har tenkt meg ut på langtur imorgen for og forbrenne feeeett men.. Au? Noen som har peil? Gode sko er kjempeviktig. Hadde et lignende problem, og da jeg hadde utelukket at det var noe alvorlig galt hos legen, brukte jeg en liten formue på skikkelige joggesko, og det hjalp. Helt flate sko gjorde alt verre for min del, iallefall. Anonym poster: e347e5f0ad1890975b5ccb2d49697b60
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 plantar fasciitis tipper jeg, du må google litt rundt, så kjenner du deg nok igjen Anonym poster: 832ea9d1eb3a4eb7e0cac8ccddbc9c39
Gjest *Maja* Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 Har hørt om en del som har fått vonde bein av der mbt skoene. Siden du har innovertråkk bør du ha flate gode sko med såle om er beregnet for de som underpronerer.
sebra Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 Du burde også begynne strekke ut beinet. Løft opp foten mot en vegg, og len deg fremover hvis du skjønner? Lærte av en ergoterapeut at mange får betennelse i hælen fordi de ikke strekker ut undersiden av foten og beinet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå