Soloppgang Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Dere som pendler med hund på tog eller er innom Oslo S med hund på slep, hva gjør dere om dere feks vil ta dere en kaffe på veien? Oslo S er full av 7Eleven, Narvesen osv, men det er vel ikke ok å ha med hunden bort til kassa i kioskene på Oslo S? Selv der det bare er få meter som skiller kiosken fra togstasjonen, ingen dør osv? Kjøper dere rett og slett ikke kaffe? Ser ingen skilter men regner med at det heller ikke er lov selv på togstasjonen.
Wolfmoon Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Nå pendler ikke jeg med hund, men f.eks. La Baguette burde jo være en mulighet. Der kommer du bort til disken uten å gå gjennom en kiosk eller sitteplasser
Soloppgang Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2013 Ja, tenker også at slike steder der man bare kan gå to meter bort til disken, bestille noe og betale og gå igjen bør kunne gå greit, det føles nesten ikke som man går inn noe sted engang, men er likevel så redd for å være sjenerende eller få kjeft :/ Men i og med at hunder er velkomne på tog så bør det jo være ok å ha hunden ved sin side mens man går bort til en disk går betaler og går? Uten å gå igjennom en dør eller noe. Står ingen skilt.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #5 Skrevet 8. januar 2013 Dere som pendler med hund på tog eller er innom Oslo S med hund på slep, hva gjør dere om dere feks vil ta dere en kaffe på veien? Oslo S er full av 7Eleven, Narvesen osv, men det er vel ikke ok å ha med hunden bort til kassa i kioskene på Oslo S? Selv der det bare er få meter som skiller kiosken fra togstasjonen, ingen dør osv? Kjøper dere rett og slett ikke kaffe? Ser ingen skilter men regner med at det heller ikke er lov selv på togstasjonen. Nei, det er ikke greit. Ta med deg termos eller kjor fast bikkja utenfor kiosken eller serveringsstedet. Anonym poster: 9c0777f9248ba47692fc94ae531e91af
Soloppgang Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2013 Ok, som jeg trodde. Men litt dumt det er så vanskelig å få kjøpt seg noe å drikke eller en baguette eller noe når man tar tog med hund, når hunder er velkommen på Oslo S og togene. Kjøpte en smoothie på Fresh, rett over disk uten å forlate selve togstasjon-gulvet og der var det ikke noe problem Får vel bare venne meg til det!
Wolfmoon Skrevet 8. januar 2013 #7 Skrevet 8. januar 2013 Som sagt, går du 3 minutter bort ved østbanehallen kan du få kjøpt både baguette og kaffe, og du må ikke en gang gå ut av selve bygget. Men jeg skjønner det er dumt hvis du vanligvis holder til ved spor 1.
Soloppgang Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2013 Ja, gjør det neste gang! Da jeg spurte de på Fresh sa de det var helt greit når man ikke trenger gå inn på noe område for å komme til disken på en måte, så da går det jo greit! Når man står på stasjonen men samtidig er intill disken! Da er det jo mange muligheter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå