AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 HØYT! Det kom vel for et par måneder siden. Hver eneste gang jeg skal tygge noe som gir motstand, kommer det høye kneppelyder fra kjeven for hvert tygg jeg tar. Hva skal jeg gjøre med dette, og hvorfor er det sånn? Anonym poster: cb9feb980701a44a54ea13d531d031f9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Jeg hadde det sånn i et par år før det gikk over av seg selv. Aner ikke hvorfor det blir sånn. Anonym poster: 4aa3efc0219c65142e6dd832a57d63da
absinthia Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Du har nok anstrengt kjeven din ved for eksempel å gå rundt å knipe munnen sammen. Dette kan være et symptom på at du lever under stress fordi en da har lett for å gå å knipe munnen sammen. Jeg hadde det samme problemet i nesten 12 år mens jeg bodde sammen med min eksmann, da jeg forlot ham gikk det over og det har kun dukket opp en gang da jeg hadde jobbet sammen med en ufyselig kollega som mobbet, gikk bak ryggen på og oppførte seg stygt ovenfor flere kollegaer i den grad at et par ble sykemeldt ( men jeg sluttet heldigvis).
Lurt smil Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 Jeg har hatt dette, gikk til kiropraktor og han kunne fortelle meg at det var disken i kjeven som hadde satt seg litt fast. To knekk også gikk det over ! Måtte tilbake 2 ganger til ( tilsaman 3 ganger ) Men etter det har jeg vært helt fin
kaffemaskin Skrevet 8. januar 2013 #5 Skrevet 8. januar 2013 Jeg har også hatt det, men det gikk over av seg selv etter relativt kort tid. Tror jeg bare hadde det i to uker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå