AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Jeg er 15 år og har skoliose (skjev rygg). Jeg måtte ikke ta operasjon, korsett eller noe, det var ikke så ille (ganske lite tror jeg), men jeg har i de siste 6-7 månende hatt irriterende, plagsom og ekkel følelse litt på og under høyre bryst. Når jeg har på BH må jeg holde på å trekke den ned på den siden hele tiden, og uten bh er det enda mer ubehagelig. Vet ikke hva jeg skal gjøre, det blir bare verre og verre Grunnen til at jeg ikke har sagt det til legen var fordi jeg trodde det kom til å gå over og sånt men det har jo ikke det, og i det siste har jeg begynt å gå uten bh når jeg er hjemme for å se om det ble bedre, men langt i fra om det blir noe bedre! Kan det være på grunn av ryggen, at noe presser på akkurat der eller noe? Er ikke alltid vondt, smertene kommer og går, men ubehaget sitter i konstant. Blir bare verre og verre... før merket jeg det sjelden. I det siste, UTROLIG UBEHAGELIG. Er det farlig? Det er på høyre bryst + under på ribbeinet liksom. Hjelp? Må jo sitte å vri meg noen ganger og det er så ekkelt å ligge. Og ubehaget varierer med sittestillingen min. Anonym poster: f8d322f18c0562964711c36c90353b30
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Slike ting er det lurt å spørre legen om. Anonym poster: 777252b775c5dde12e1a528ed7c6ee31
xkittymaria Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Slike ting er det lurt å spørre legen om. Anonym poster: 777252b775c5dde12e1a528ed7c6ee31 Vet men jeg har ikke time før 29 januar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå