Gå til innhold

Botox


Gjest Botox

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du bor i Bergen, frøken Dings! Rimelige priser og god oppfølging!

Anonym poster: 042944214c7676fe7ffed2579786df5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superfornøyd. Bruker det på sinterynken.. litt pga utseende (at jeg ikke vil ha dype rynker der om noen år), men mest fordi det hjelper mye på følelsen av å "være trøtt i trynet" pga sykdomen ME som jeg har.

Jeg er SUPERFORNØYD med Frøken Dings. Fikk til og med nesten gratis påfylling fordi jeg synst virkningen varte så kort. (Mye av virkningen var borte etter 2 mnd, dette var vist fordi kroppen min brøt ned botoxen fortere enn vanlig)

Anonym poster: 88f0ebfbcda72c2636fbf14be185cb1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google? Er mange hudpleiesalonger og plastikkirurgklinikker som driver med det.

Det holder å være sykepleier for å injisere, men man burde gå etter en som har drevet med det en stund. Plastikkkirurger er nok mer kompetent men dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kikkis salong på Hønefoss er rimelige og dyktige. Jeg betalte 2000 for sinnarynken og jeg måtte ha høy dose pga sterk muskulatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosmetiske sykepleiere er ofte mer kompetente enn plastikkirurger, da dette er en av deres hovedoppgaver. Plastikkirurger er også flinke, men utfører som regel botox-behandlinger som en sidebehandling til f.eks. en facelift. Ellers er det også vanlig at de delegerer botox-behandlingen videre til kosmetiske sykepleiere, ettersom de som regel er mest erfarne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å prøve Botox, og lurer på: Dere som har tatt Botox i pannen, opplever dere at øyenbrynspartiet med øyelokkene siger litt nedover?

Del gjerne deres erfaringer ellers.

Hilsen 40-åring, Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å prøve Botox, og lurer på: Dere som har tatt Botox i pannen, opplever dere at øyenbrynspartiet med øyelokkene siger litt nedover?

Del gjerne deres erfaringer ellers.

Hilsen 40-åring, Oslo

Absolutt ikke.. føles faktisk heller omvendt

Anonym poster: 88f0ebfbcda72c2636fbf14be185cb1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil dere se ut som jan thomas? Ser han så mye ung ut? Heller tvert i mot.

Anonym poster: cc995a0eda8a7b3790b11c0184ba50bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Botoxen gjorde at jeg fikk konstant sterk hodepine, ekstrem trøtthet (var mye sengeliggende i flere måneder)hengende øynebryn, rennende nese,rennende, røde og kløende øyne OG poser under øynene. Så les litt på nettet og tenk dere om før dere vurderer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...