ainna Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #21 Skrevet 9. januar 2013 Nei, jeg er politiker..... Ikke at det hindrer meg i å oppleve dette, men det er altså via min politiske stilling jeg har vært borti dette. Håper du er politiker her hvor vi bor :-)
ainna Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #22 Skrevet 9. januar 2013 Kjenner ei lita tuppe på 2 år som flere ganger har kommet hjem med bitemerker, blåmerker og kloremerker i f.eks ansiktet etter barnehagen. Det er visst en annen gutt på samme alder, som hele tiden går etter henne. Fikk sjokk når jeg fikk høre om de andre tilfellene. Jeg mener... 2 år? Virkelig? Litt tidlig. Selv om jeg ikke akkurat kan se for meg at 2 åringer er bevisste på hva de driver med, har barnehagen og foreldrene fortsatt ansvar for å følge med barna. Slikt skal ikke skje. Barna må i hvert fall lære å si unnskyld, og forstå at det ikke er akseptabelt. Ikke kom å si at barn ikke forstår det. Vet om flere 2 åringer som skjønner når de har gjort noe galt, og kan be om unnskyldning. Når barnehagen i tillegg er klar over at denne gutten stadig går etter henne, er det i det MINSTE på sin rette plass at de holder et ekstra øye på "lekingen" deres. Høres ut som de trenger tettere oppfølging ja.
sebastianen Skrevet 9. januar 2013 #23 Skrevet 9. januar 2013 Håper du er politiker her hvor vi bor :-) Jeg er hemmelig , hehe. Men det er absolutt en mulighet å oppsøke politikere. De er i siste instans ansvarlige for hva som foregår i offentlig skole. Problemet er ofte at de ikke tør/ ønsker å kritisere noen ansatte i kommunen. Alt for mye blir overlatt til rådmannen, men det er wn annen debatt. Mitt råd er iallefall, få tak i en advokat , eller ring den organisasjonen som er nevnt i artikkelen jeg linka til. 1
ainna Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #24 Skrevet 9. januar 2013 Ja, rådmannen er desverre fullt informert, uten at han gjør noe. Vi merker i allefall ingen forbedring. Skal begynne å ta kontakt med politikerne nå ja, kan hende du får en telefon da :-)
sebastianen Skrevet 9. januar 2013 #25 Skrevet 9. januar 2013 Ja, rådmannen er desverre fullt informert, uten at han gjør noe. Vi merker i allefall ingen forbedring. Skal begynne å ta kontakt med politikerne nå ja, kan hende du får en telefon da :-) Hum hum, vi får se ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå