Gå til innhold

Er det bare meg?

Dru

Anbefalte innlegg

Leser litt gjennom innlegg her, og det er bare ett spørsmål jeg sitter med etterpå. Er det bare meg som er fornøyd med kroppen min? Bare så det er sagt, så er jeg på ingen måte tynn. Jeg er 164 cm lav, og veier faktisk nærmere 80 kg. Jeg plages ikke av det. Det skal også være sagt at jeg har kraftig beinbygning, og har en del muskler, og det gjør sitt på vekta. Men ærlig talt! Det bryr meg midt i ryggen hvor stor rumpe J.Lo har. Kun en gang har jeg opplevd at en mann syntes jeg var for stor, men han var jo en idiot på mange andre områder også.

Og en ting til. Jeg ser ikke ut som om jeg veier så mye. Folk pleier å få sjokk når jeg sier hvor mye jeg veier. :hoho:

Jeg er glad i magen min, jeg. Kommer til å savne den hvis den forsvinner.

Forresten, er jeg den eneste som aldri har slanket seg? For det har jeg heller aldri gjort. Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seleena

Eg er enig med deg!

Eg er og fornøyd med slik eg er. Alle har sine dagar, det har eg og. Men mest positive dagar.

Alle bør vere fonøyd med slik dei ser ut, men sånn er det desverre ikkje, og mange lir av sjukdommar og spisevegring som slett ikkje er berre "bad hair day".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre!

Det er så utrolig mange flotte kropper der ute i alle fasonger. Om man er tykk, tynn eller midt i mellom så ser man flott ut om man steller seg og bruker klær som er passe størrelse på.

Jeg er drittlei av folk som bare klager over kroppen sin. Spis sunt, tren og vær glad for at du er frisk sier nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott å høre at det er noen der ute som faktisk er helt fornøyd med kroppen sin, som er stolte av den og ikke gjør noe for å forandre den! :klappe:

kunne ønske jeg kunne si det samme, noe jeg dessverre ikke kan. min drøm er å kunne ha et normalt forhold til kroppen min en gang i fremtiden - jeg jobber med å komme meg dit i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jeg er fornøyd med meg selv. Kunne sikkert vært litt tynnere, men det gjør meg egentlig ikke så mye. Det eneste jeg må være litt obs på, er at jeg ikke kan klare å holde vekten når jeg kommer opp i årene dersom jeg skal spise som jeg gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre.... du må ha det godt med deg selv. Vi andre har kanskje noe å lære, syter og klager, men så lenge en er frisk og rask så kan man kanskje ikke be om mer. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten' date=' er jeg den eneste som aldri har slanket seg? For det har jeg heller aldri gjort. Nemlig.[/quote']

Nei du er ikke alene!!!

Jeg har ikke vært på slankekur en eneste dag i mitt liv og har heller aldri følt behov for det.

Nå skal det sies at jeg har hypothyreose og går opp og ned i vekt uten at jeg kan påvirke det noe særlig, men slanking...?

Niks, det er ikke noe for meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Flott!

Jeg veier også rundt åtti kilo, og liker forsåvidt kroppen min. Men jeg er misfornøyd når jeg skal kle på meg eller ser meg i speilet. Ikke noe sunnhetstegn, skulle ønske jeg var som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er høyere enn deg, og veier 96 kilo. Jeg trives IKKE med den vekta.

MEN jeg er glad over å være frisk og for å være røykfri etter 20 år som røyker!

Jeg er også glad for at jeg har begynt å gjøre noe med vekten - og for at jeg er fornuftig nok til å kose meg med pizza og sjokolade på lørdagskvelden allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med kroppen min! Og min erfaring er at folk som ser tiltrekkende ut er de som er fornøyde selv. Med selvtillit og rak rykk er det mange som ser forbausende bra ut! Mange utrolige sexye folk (kvinner og menn) som kan veie mer enn det som er "trendy", men sexy kommer ikke fra antall kg. Bær kroppen med stolthet - det vinner man mye på.

PS! Ikke glem alt det fantastiske kroppen gjør for oss - det er et verktøy, ikke et bilde som bare skal sees på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske fornøyd, jeg.

Tenker sjelden ovet slike ting (og det må da være positivt?) utenom når jeg prøver klær i riktig størrelse som er trange eller når jeg har spist for mye og ser meg i speilet.

Tidligere var jeg misfornøyd med ALT. Nå har jeg egentlig et avslappet forhold til kroppen min. Kunne sikkert ha gått ned noen kilo, men er for lat :oops: .

Badevekt finnes ikke i huset. Av erfaring vet jeg at vekten bidrar til konstant fokusering på kiloene hos meg. Ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Jeg er fornøyd og har en kropp jeg ville drept for, for 5 år siden. U JA JEG SKRYTER SÅ SYND! *tapåsegselv* BRA MEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...