AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Jeg har i et og et halvt år ca slitt med sterke smerter /krampe-lignende smerter i venstre side av magen, nederst. Det kommer litt av og til, noen ganger verre enn andre. Men nå sist onsdag fikk jeg mensen igjen, uventet. For jeg hadde hatt det en uke tidligere også. To ganger på en måned. Har også slitt med uregelmessige blødninger det siste halvåret. Samtidig smerter under samleie. Skal til legen i morgen, men blir veldigveldig glad om noen kan hjelpe med hva det kan være. Kanskje noen har hatt noe lignende. Så tar en liten oppsummering: - 1 og 1 halvt år siden: Krampene begynte, nederst på venstre side av magen. - Ca 6 måneder siden: Uregelmessige blødninger begynte, var ofte 1-2 uker for sen. - Denne måneden, mensen to ganger. - Ofte smerter under samleie, selv når jeg er våt. - Ikke gått på p-piller på over et år ca. - Mye utflod, hvit litt tykk. Ingen kløe eller svie Anonym poster: 91e41ea6e8eaa32f2b91228975366724
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 ? Anonym poster: 2d0461db235aabd633a5bec316b6ac72
lygekryss Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Det er vanskelig å gjette hva som feiler deg på et forum, men du kan jo søke litt rundt på nett, kanskje du finner en plausibel årsak til smertene dine. Siden jeg er nysgjerrig av natur håper jeg du kan formidle videre hva fastlegen forteller deg.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 Hei Å som jeg forstår hva du føler! Jeg har slitt såå mye med samme greia! Har hatt smerter på venstre side, en gang kunne jeg ikke gå engang for når jeg tråkka ned på høyre fot så gjorde det så sykt vondt i venstre side! rart. Mensen var vell alltid den samme, men plutselig fikk jeg mens som varte så sinnsykt lenge, så har jeg plutselig begynt å spotte før mensen, har aldri gjort det før, men det er jo normalt. Jeg har også ofte smerte under samleie, føler som om det gjør vondt i eggstokkene, og jeg blir ofte så tørr etterpå, som om det brenner rundt kjedeåpningen, og da får sambo også de brennende følelsene etter samleie. Utfloden er tykk og klumpete til tider, bare av og til. Har vært sååå mange ganger hos legen og de sier bakteriell vaginose, graviditet, etc etc.. Og jeg har tatt blodprøver men ingenting, og jeg har hatt videokamera oppi der, men alt så fint ut.. Så plis oppdater imorgen hva du feiler, gjerne jeg feiler samme greia, så for begges skyld håper jeg det ikke er noe alvorlig Anonym poster: 1243b8970f5e4b69012899edb93534fd
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #5 Skrevet 8. januar 2013 Uff, det er så lite deilig også! Skal så klart si ifra med en gang jeg har vært hos legen i morgen. Kjenner jeg er spent nå, har sjekket for klamydia og har ikke det så forstår ikke hva annet som kan feile meg.. Men blir fint om jeg får et svar der ihvertfall Anonym poster: 2d0461db235aabd633a5bec316b6ac72
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #6 Skrevet 8. januar 2013 Hei Å som jeg forstår hva du føler! Jeg har slitt såå mye med samme greia! Har hatt smerter på venstre side, en gang kunne jeg ikke gå engang for når jeg tråkka ned på høyre fot så gjorde det så sykt vondt i venstre side! rart. Mensen var vell alltid den samme, men plutselig fikk jeg mens som varte så sinnsykt lenge, så har jeg plutselig begynt å spotte før mensen, har aldri gjort det før, men det er jo normalt. Jeg har også ofte smerte under samleie, føler som om det gjør vondt i eggstokkene, og jeg blir ofte så tørr etterpå, som om det brenner rundt kjedeåpningen, og da får sambo også de brennende følelsene etter samleie. Utfloden er tykk og klumpete til tider, bare av og til. Har vært sååå mange ganger hos legen og de sier bakteriell vaginose, graviditet, etc etc.. Og jeg har tatt blodprøver men ingenting, og jeg har hatt videokamera oppi der, men alt så fint ut.. Så plis oppdater imorgen hva du feiler, gjerne jeg feiler samme greia, så for begges skyld håper jeg det ikke er noe alvorlig Anonym poster: 1243b8970f5e4b69012899edb93534fd Høres nesten ut som endometriose. Anonym poster: a1d35994c9195bf551c6b8032c322a0a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #7 Skrevet 9. januar 2013 Nå har jeg vært hos legen! Jeg ble sendt på blodprøver, og til gynekolog. Tar prøvene på sykehuset, så drar dit etter jeg har vært på timen hos gynekologen. Det kunne være mye rart sa han, og ofte fant man ikke ut hva det var. Det at jeg hadde smerter under samleie skyltes sannsynligvis at livmora mi stod i feil stilling/mer utover-og nedover enn hva den skulle, og at blæren min deretter var for langt nede. Det var ikke noe farlig, men det kunne skyldes det. Får vite mer etter blodprøvene og gynekologen. Sjekket på ultralyd og så ikke noe feil Anonym poster: 2d0461db235aabd633a5bec316b6ac72
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #8 Skrevet 9. januar 2013 Jeg håper alt er som det skal! det er ikke noe morro å vite hva som er galt når du går å bekymrer deg sånn, jeg selv bekymret meg så mye at jeg gråt og var sikker på at enden var nær, men de fant jo ingenting på meg, og tok blodprøver på sykehuset, men de fant ingenting. det dumme på meg var jo at hver lege jeg gikk til hadde en forskjellig forklaring og det var ikke før jeg flyttet til en annen by at en annen lege faktiskt gadd å teste meg litt.. med det virket veldig som om det bare ble blåst bort som noe uviktig.. Anonym poster: 1243b8970f5e4b69012899edb93534fd
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #9 Skrevet 9. januar 2013 Jeg håper alt er som det skal! det er ikke noe morro å vite hva som er galt når du går å bekymrer deg sånn, jeg selv bekymret meg så mye at jeg gråt og var sikker på at enden var nær, men de fant jo ingenting på meg, og tok blodprøver på sykehuset, men de fant ingenting. det dumme på meg var jo at hver lege jeg gikk til hadde en forskjellig forklaring og det var ikke før jeg flyttet til en annen by at en annen lege faktiskt gadd å teste meg litt.. med det virket veldig som om det bare ble blåst bort som noe uviktig.. Anonym poster: 1243b8970f5e4b69012899edb93534fd Har merket det hos legen jeg også. Er tredje legen jeg er hos nå, en i gamle byen jeg bodde i. Der fikk jeg beskjed om at det var stress, så var det vikaren til fastlegen min som sa hun ikke fant noe. Nå var jeg hos fastlegen og der testet han og ordnet med en gang! Var kjempe deilig. Fant de ut hva det var på deg da? -ts Anonym poster: 2d0461db235aabd633a5bec316b6ac72
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå