Gå til innhold

Verste jeg har sett på Facebook - EVER!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

FY FAEN, jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg er 19 år og har sett mye ille på byen, men dette er kanskje det verste jeg har sett i bysammenheng og på Facebook noensinne. ALT er bare ille med denne filmen.

Jenta, som forøvrig må ha de stolteste foreldrene noensinne, den stakkars gutten som ikke får den opp, menneskene rundt som filmer, ja - alt. Jeg er ikke særlig dømmende av meg, men dette var seriøst langt over grensa..

Gud, dette var forferdelig pinlig.

Hva hadde dere gjort om dette var deres datter/sønn?

Edit: Ved nærmere ettertanke fjerner jeg linken, jeg syns synd på jenta som får denne filmen spredd RASKT på nettet nå.

Endret av Adegami
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sitter på iPad uten Flashplayer, hva handler filmen om? Noen på byen som skal knulle, men ike får den opp?

Anonym poster: cb8ae88e5bda220c5162e363461c34f0

Skrevet (endret)

Sitter på iPad uten Flashplayer, hva handler filmen om? Noen på byen som skal knulle, men ike får den opp?

Anonym poster: cb8ae88e5bda220c5162e363461c34f0

En svensk jente på 18 som skal ha sex foran alle på et utested i Rhodos. Gutten får den ikke opp, hun virker nesten rusa/ekstremt kåt og aggressiv. Står kliss naken og gnir seg oppetter en strippestang mens han later som han knuller henne.. Stakkaren runker febrilsk for å få den opp - uten å lykkes.

Endret av Adegami
AnonymBruker
Skrevet

Er dette sånn at det kommer opp på facebook at du har sett på den?

Anonym poster: b8a7e483b11e2cf4ec2229b7ed1c08b2

AnonymBruker
Skrevet

Tør ikke å se hvis det er noe veldig ekkelt. Mye ille på facebook. Jeg blokkerer alle som legger ut ekle ting som dukker opp på newsfeeden.

Anonym poster: 4ae1e6e396bfb959bb4bb558ba87d8df

• Liker 2
Skrevet

Er dette sånn at det kommer opp på facebook at du har sett på den?

Anonym poster: b8a7e483b11e2cf4ec2229b7ed1c08b2

Nei, kun hvis du kommenterer..

Skrevet

Rapporterer det, så blir det fjerna :)

• Liker 6
Gjest HankySpanky
Skrevet (endret)

Blir koselig når de skal på jobbintervju og blir googlet.

Herregud så drøyt, dessuten strider det mot facebook sine retningslinjer.

(Et par som har fylle-party-sex-på et diskotek i fylle-party-sex-ferie-paradis).

Mor og far blir helt sikkert stolte.

Endret av HankySpanky
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Er ikke dette representativt for det gjevne horeri skandinavere holder på med på disse harry syden-destinasjonene?

Undermensch!

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Trodde ikke dette var lov på face nei, de sletter den nok fort. Og ja det finnes mange dumme jenter. Huff, trist verden vi lever i.

Anonym poster: 9f1266f4fa070d43ebd8eb314a0fe399

Skrevet

Er ikke dette representativt for det gjevne horeri skandinavere holder på med på disse harry syden-destinasjonene?

Undermensch!

Tja, mange løsslupne mennesker der, og det må de gjerne være for min del, men akkurat det der var laaaaangt forbi alt. Sosialt selvmord.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trodde egentlig de var litt eldre enn 18, det å ha sex på fest er jo ikke så unikt da. Husker selv da jeg var 18 så var det noen jenter som sugde guttene under bordet mens vi hadde fest. Det var hjemmefest da, men greia er vel alkohol og jenter som skal være kule og (stygt å si) har null selvrespekt.

Anonym poster: 3572bde4844e019fed5807496c540def

• Liker 3
Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

-

Endret av Uanonymbruker
Skrevet

Trodde egentlig de var litt eldre enn 18, det å ha sex på fest er jo ikke så unikt da. Husker selv da jeg var 18 så var det noen jenter som sugde guttene under bordet mens vi hadde fest. Det var hjemmefest da, men greia er vel alkohol og jenter som skal være kule og (stygt å si) har null selvrespekt.

Det er èn ting å ha sex på fest, når 10 personer er til stede, men å ha sex blant 200 personer, på en scene, omringet av smarttelefoner, da må man være rusa/skada/bokstavelig talt drite i hva andre mener og drite i fremtiden sin. Nei, jeg er virkelig sjokkert - og jeg har som sagt sett mye rart.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så kleint, stakkars fyren :fnise:

Ingen skam å ikke få den opp når man er møkk dritings, og det bør man jo nesten være når man driver med slikt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at du ikke mente det vondt da du laget denne tråden, men er det så lurt å linke til den her? Da blir flere oppmerksom på den - mer deling - mer spredning. I hvert fall jenta er det nok lett å identifisere for de som kjenner henne, og jeg synes det er kvalmt å filme slikt i utgangspunktet og i hvert fall å legge det ut på Facebook!

Glad jeg ikke er ung, dum, full og kåt i dag...(selv om jeg selvsagt aldri ville funnet på å ha meg med noen på et utsted foran folk).

Anonym poster: 4f8d1e2a20d763e98ca3fdd0a3548123

• Liker 3
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Tja, mange løsslupne mennesker der, og det må de gjerne være for min del, men akkurat det der var laaaaangt forbi alt. Sosialt selvmord.

Er det virkelig sosialt selvmord i de omgangskretsene som slike mennesker har? Jeg spør ærlig å oppriktig for jeg ser helt ærlig på mennesker som drikker seg gjevnlig sanseløse for undermennesker, og jeg er ikke overbevist om at dette er forkastelig i denne lavkulturen.

Sikker på at ikke disse to bare er så jævli spaa og lite selvhøytidelig og fucking credz til dem liksom for put themselves out there og leve livet, yolo-for shizzle?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er èn ting å ha sex på fest, når 10 personer er til stede, men å ha sex blant 200 personer, på en scene, omringet av smarttelefoner, da må man være rusa/skada/bokstavelig talt drite i hva andre mener og drite i fremtiden sin. Nei, jeg er virkelig sjokkert - og jeg har som sagt sett mye rart.

Enig i at det er verre, men jentene som suger med 10 til stedet hadde nok gjort det om det var 200 til stedet også. Er jo ikke som man setter en grense for hvor mange på fest man kan ha sex foran. Regner jeg med da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...