Gjest Anonym16 Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Hei jeg er en jente på 16 som oppdaget brun utflod. Jeg har bare hatt det i to dager nå (aldri hatt det før), men etter å ha lest mange forumposter om det ble jeg litt bekymret. Jeg har aldri gått på p-pillen, så kan ikke ha noe med den å gjøre. Det er 5 dager til jeg skal få mensen, men har hørt at mellomblødninger pleier å komme mye tidligere(?). Jeg har lest at det kan være infeksjon, kjønnssykdommer eller andre skumle ting, men jeg har også lest om mange gravide som har dette, så kan det være et tegn på graviditet? For det er en sjanse for at jeg er gravid... Jeg er ganske stresset nå, hjelp meg...
frka7x Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Kjøp graviditetstest. Har du ikke brukt noen form for prevensjon?
lillemeg90 Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Ta en test for sikkerhetsskyld du, men ofte kan det komme litt brunlig utflod rett før man får mensen, dette er fordi at det er litt blod i det.
Bebbibule Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 Det kan også komme av at det er litt *gammel* blod igjen fra sist gang du hadde mensen som plutselig bestemmer seg for å komme ut. Jeg har det selv ofte. Men for sikkerhetsskyld bør du ta graviditetstest!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå