Gå til innhold

Hva synes gutta om jomfru?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :) Sitter nå hær å tenker for meg selv om folk synes det er positivt med en uerfaren partner, eller negativt. Forventer at det er varierte svar, så for å stille spørsmålet annerledes; om du finner jenta/gutten med alle kvalitetene, blir du glad om vedkommende er jomfru? Gjerne utdyp hvorfor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok ikke tenkt noe særlig over det. Men kommer veldig an på hele settinga. Ville kanskje vært mer "rolig" og "varsom".

(Men nu pleier ikke jeg å knulle så mye rundt heller da)

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg synes det er positivt. Ingen uvaner, ingen dårlige opplevelser, tenk om hun hadde prøvd analsex med forrige typen og de hadde gjort det feil. Det hadde ikke vært gøy for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Glad? Nei.

Jeg liker en viss type sex som krever erfaring og må man begynne heeeeeeeelt fra start. Æsj. Vet ikke om jeg hadde giddi for å være ærlig. Hadde tatt veldig lang tid før sexen ville nådd toppen for meg.

Anonym poster: 0bf3e524e1168ee1235c9ada76f81af0

• Liker 1
Skrevet (endret)

Positivt vil jeg si, som et første inntrykk. Det hadde i hvert fall fått meg til å føle meg veldig spesiell. Jeg er liksom ikke bare en any swinging dick, selv om det også kan være tilfelle i vedkommendes mulige desperasjon, men jeg velger å la tvilen komme personen til gode. Snill som jeg ellers er.

En jomfu som har valgt å spare seg for meg spesielt som en fremtidig partner? Rødmer bare jeg tenker på det. Å få være den ene er enormt synes jeg. Hun hadde jeg absolutt passet på som gull.

Endret av Pene sko...
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Glad? Nei.

Jeg liker en viss type sex som krever erfaring og må man begynne heeeeeeeelt fra start. Æsj. Vet ikke om jeg hadde giddi for å være ærlig. Hadde tatt veldig lang tid før sexen ville nådd toppen for meg.

Haha.. Hva slags mann er du?

Anonym poster: c9521e1a4d52ad37bc5dfda64a3462d2

• Liker 2
Skrevet

Ser på det kun som positivt. Om han hadde valgt at hans første skulle vært meg, hadde jeg nok blitt smigret.

Men ser ikke på det som negativt om han har vært med et par stykker før heller.

AnonymBruker
Skrevet

Haha.. Hva slags mann er du?

Anonym poster: c9521e1a4d52ad37bc5dfda64a3462d2

En kinky faen.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke gjort meg noe som helst. Hadde tvert imot vært svært glad for det da jeg er jomfru selv. Da kunne vi klønet det til sammen :lol: .

Anonym poster: c84c355a11c8730296cd678cb5375490

• Liker 4
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Kall meg gjerne gammeldags, men jeg er ikke interessert i "sloppy seconds".

• Liker 8
Skrevet

Jomfru er positivt, for det første seriøse kjærlighetsforholdet er spesielt.

• Liker 2
Skrevet

Så lenge vedkommende har vett i skallen så går det bra.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan skal man vite om vedkommende "har alle kvalitetene" hvis man ikke har hatt sex med ham/henne?

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt begeistret i det hele tatt.

• Liker 2
Gjest Mr. Tråden
Skrevet

Jeg hadde blitt begeistret! Bl.a. av grunner nevnt i tidligere innlegg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er sikker på at jeg hadde elsket og respektert ei jomfru mye mer enn tidligere kjærester jeg har hatt. Har også flere kamerater som er enige om det samme.

Anonym poster: 4be75e247fbd9dac08873938958e1053

• Liker 4
Gjest Mr. Tråden
Skrevet (endret)

Tror mange menn ville foretrukket jomfruer fremfor noen som stadig har seg med mange forskjellige. I mine øyne er sistnevnte kvinner lite attraktive, og det er ikke gitt at de er noen guder i senga. Ei jomfru kan bli en langt bedre elsker enn ei med mange forhold/elskere bak seg.

Endret av Mr. Tråden
  • Liker 2
Skrevet

Siden jeg er 37 år ville jeg blitt overrasket om et nytt bekjentskap var jomfru, selv om jeg dater yngre jenter :)

Hadde jenta vært over 30 ville jeg blitt skeptisk til å innlede noe som helst. Mest fordi jeg mistenker vi ville hatt fundementale forskjellige tanker runt sex og samliv.

Uansett sikkert spennende om man er den personen har spart seg for og blir jo litt som å begynne på nytt med utforskning av hva man liker og ikke.

Generelt er jeg enig med han anonyme at erfaring er å foretrekke, men sjarmerende være den første^^

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for flotte og interesante svar! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...