Gå til innhold

Neseoperasjon - noen med erfaringer?

Fremhevede innlegg

Gjest linsina
Skrevet

Hei. Jeg vurderer sterkt å operere nesen min. Hater den i sideprofil og har gjort det i mange mange år nå. Min største frykt er å bli avbildet i sideprofil, eller at noen lenge kan sitte å se den fra siden. Fra foran i ansiktet er den helt grei, men siden er stor, lang, stygg og klumpete.

Noen her som har erfaringer med neseoperasjon i Norge? Helst i Oslo. Evt. bilder dere vil vise meg av deres neser? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har operert nesen pga jeg måtte pga fall fra hest .

Noe som førte til at nese veggen kollapset, og jeg måtte derfor operer nesa.

Og det er så sinnsykt vondt at jeg kan virkelig ikke skjønne at du vurderer å utsette deg for noe slikt uten at du må !!!?!?

Vet at dette ikke er svaret du ville ha på denne tråden .....

Men du bør tenke deg godt om for det er flere uker med smerte og intens hodepine etter at noen har rotet oppe i nesa de.!

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hei. Jeg vurderer sterkt å operere nesen min. Hater den i sideprofil og har gjort det i mange mange år nå. Min største frykt er å bli avbildet i sideprofil, eller at noen lenge kan sitte å se den fra siden. Fra foran i ansiktet er den helt grei, men siden er stor, lang, stygg og klumpete.

Noen her som har erfaringer med neseoperasjon i Norge? Helst i Oslo. Evt. bilder dere vil vise meg av deres neser? :)

Jeg sliter også veldig med nesa mi og tenker masse på operasjon om dagen. Smerten skal jeg tåle ;) det er også en enorm smerte i å ha komplekser for nesa si

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...