Gå til innhold

Gjør ting feil og feiler i et sett.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gjorde mange feil denne måneden. I dag når jeg skulle kaste ting i søppelet, kastet jeg det sån at det havnet på gulvet istedenfor i bosset. Jeg er et skikkelig vimsehue. Jeg er så teit i tankegangen. Alle andre er smarte og glupe mennesker. Jeg blir tilogmed lurt v 3 åringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe å uroe seg over, alle er litt vimsete i blant.

Skrevet

Vil tro det er ganske vanlig å ha slike perioder der man vimser litt. :) Så du må ikke bekymre deg for det.

Skrevet

"Alle andre"? Folk flest er fra Kina.

Skrevet

Velkommen til min verden av utrolig klumsete og teite ting man hele tiden gjør!

Du slår umulig meg i å gjøre dumme ting for det gjør jeg hver eneste dag..

det er så vanlig, at hvis jeg går vedsiden av ei veninne og snakker med henne, og jeg da snubler og tryner, sp fortsetter jeg å snakke som om ingenting har skjedd mens jeg reiser meg opp fra bakken mens hun står der og febrisk holder inne latteren.

Jeg søler hele tiden, jeg setter meg fast i dørhåndtak med klærne mine daglig, jeg glemmer hvor jeg legger ting gjennom hele dagen, jeg holder ting i hendene og mister det rett ut. Her om dagen kjøpte jeg en genser på butikken, så gikk jeg ut av butikken, å tenkte "å men jeg skulle jo kjøpe den genseren" så går jeg inn igjen å leter etter genseren før jeg ser ned i posen jeg holder i hånden med den nykjøpte genseren jeg nesten kjøpte enda en av :fnise:

Jeg kan skrive en bok om alt det teite jeg gjør iløpet av en dag...

Så tro meg når jeg sier... du er ikke alene..

Stakkars mannen min han bare sukker hver gang noe nytt skjer, og må alltid advare meg på forhånd av ting at "nå må du være forsiktig, nå må du huske, nå må du passe på at, osvosv"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...