AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Jeg har sjekket litt rundt på nettet om mulige reiser i slutten av juli, men det virker som det er mange som ikke har lagt ut så mange mulige reiser ennå. Er det litt tidlig? Er det noen selskaper som har 10 dagers turer? Anonym poster: 32c9f799aa5c789edb16d02b7eb89666
lillsunshine Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Jeg tar gjerne i mot tips jeg også. Det er nå jeg har penger og jeg tror det er lurt å bestille sommerens tur nå for å få det billig. Ser at både Norwegian og SAS har kampanjer nå. Jeg tenker egentlig å bestille fly og hotell seperat, men er det noen gode og billige pakkereiser som er verdt å kikke på nå?
Gjest Magdalene Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Har alltid pleid å bestille "sydentur" i desember/januar for den kommende sommeren, så om du skal reise charter er det da ikke for tidlig hvertfall. De fleste selskapene bruker 7 og 14 dagers reiser, men om du bestiller fly og hotell på egenhånd kan du jo selv bestemme lengden på reisen.
freddy Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Alle charterselskap har da lagt ut sommerturene for "lenge" siden (oktober/november). Og flyselskapene legger gjerne ut billetter 11 mnd. fram i tid. Er det noe spesifikt du ikke finner, slik at du ønsker tips/hjelp?
Anglofil Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Jeg bestilte ferien for sommeren 2013 i september. De fleste har jo lagt ut reisene for 2013, og en del er allerede solgt ut, spesielt på de mest populære hotellene. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå