darth Vader Skrevet 8. januar 2013 #21 Skrevet 8. januar 2013 nei. dersom det er en random jente jeg møter der og da, vier jeg henne ikke ett sekund i ettertid. sjelden jeg blir værende etter sex også; stikker som regel hjem etter vi er ferdig å pule.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #22 Skrevet 8. januar 2013 Sex forelska for meg er nå slik at jeg går rundt å tenker på ONS'EN hele tiden, har moments i hodet som jeg går gjennom over og over igjen, og blir skikkelig tent av tanken på han. Samme her. Jentegreie... Anonym poster: d6866eb19da2971f3014a6324f2612a2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #23 Skrevet 8. januar 2013 nei. dersom det er en random jente jeg møter der og da, vier jeg henne ikke ett sekund i ettertid. sjelden jeg blir værende etter sex også; stikker som regel hjem etter vi er ferdig å pule. Mao bare sex ingen kos/nærhet? Anonym poster: d6866eb19da2971f3014a6324f2612a2
darth Vader Skrevet 8. januar 2013 #24 Skrevet 8. januar 2013 Mao bare sex ingen kos/nærhet? Anonym poster: d6866eb19da2971f3014a6324f2612a2 kos/nærhet med ei random jente jeg ikke kjenner? eh, don't think so...
Gjest Summers Skrevet 8. januar 2013 #25 Skrevet 8. januar 2013 (endret) sleteter Endret 8. januar 2013 av Summers
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #26 Skrevet 8. januar 2013 Tenker du ikke da like mye på han nye du har pult? Bytter ut å tenke på Fredrik med Carsten Høres veldig sunt ut på mange måter... Jepp, tankene mine skifter fra nr 1 til nr 2. Mulig jeg har problemer med emosjonelle bånd, for all del, kan fint stemme med barndom osv men sånn er det. -TS Anonym poster: 19f22b64f93beb019b96b99d47a0a847
Gjest Chloè Skrevet 9. januar 2013 #27 Skrevet 9. januar 2013 Det er vel en jenteting. De fleste av oss går ikke hjem med hvem som helst, å da blir det automatisk til at man tenker på han dagen etter. Mens gutter(de fleste) ikke har...så altfor mange krav til hvem de drar med seg hjem å da driter i de dagen etter.
Gjest Cuntzilla Skrevet 9. januar 2013 #28 Skrevet 9. januar 2013 (endret) nei. dersom det er en random jente jeg møter der og da, vier jeg henne ikke ett sekund i ettertid. sjelden jeg blir værende etter sex også; stikker som regel hjem etter vi er ferdig å pule. Haha. Jobber du hardt med å prøve å være en stereotypi, eller? Dere må slutte å bare tenke i "jentegreie" og "guttegreie", det er en tvangstrøye for hjernen. Har dere aldri hatt ONS, jenter? For meg er det vanlige at gutta ofte blir betatt, imens jeg fint kan ha sex uten å utvikle romantiske følelser. Dette fenomenet med at gutten ligger hjemme og er litt stressa og har sommerfugler i magen og lurer på om han skal sende sms, imens dama bare tenker at det var godt å få pult, klarer aldri folk som dere å se eller forstå, for det er ikke sånn dere har lært at det skal være. Og når dere "vet" at det er sånn det er så blir det jo sånn Dere får litt sommerfugler i magen og regner med alle andre med livmor også gjør det, og sitter med venninner og bekrefter fordommer sammen. Og folk som darth vader som tror det er viktig å være en parodi av en mannemann vil aldri i hele sitt liv delta i en slik samtale, om han så fikk med seg en fantastisk kvinne hjem som han falt pladask for ved første blikk. Beklager ranten, men drøvtygging av fordummende dogmer irriterer meg. Jeg tror ikke folk som uttaler seg om hva som er jentegreie og hva som er guttegreie har noe særlig innsikt i eller nære venner av det motsatte kjønn. En sånn enkel tankegang finner man oftest hos de som ikke har peiling. Endret 9. januar 2013 av Cuntzilla 3
darth Vader Skrevet 9. januar 2013 #29 Skrevet 9. januar 2013 (endret) Haha. Jobber du hardt med å prøve å være en stereotypi, eller? Dere må slutte å bare tenke i "jentegreie" og "guttegreie", det er en tvangstrøye for hjernen. Har dere aldri hatt ONS, jenter? For meg er det vanlige at gutta ofte blir betatt, imens jeg fint kan ha sex uten å utvikle romantiske følelser. Dette fenomenet med at gutten ligger hjemme og er litt stressa og har sommerfugler i magen og lurer på om han skal sende sms, imens dama bare tenker at det var godt å få pult, klarer aldri folk som dere å se eller forstå, for det er ikke sånn dere har lært at det skal være. Og når dere "vet" at det er sånn det er så blir det jo sånn Dere får litt sommerfugler i magen og regner med alle andre med livmor også gjør det, og sitter med venninner og bekrefter fordommer sammen. Og folk som darth vader som tror det er viktig å være en parodi av en mannemann vil aldri i hele sitt liv delta i en slik samtale, om han så fikk med seg en fantastisk kvinne hjem som han falt pladask for ved første blikk. Beklager ranten, men drøvtygging av fordummende dogmer irriterer meg. Jeg tror ikke folk som uttaler seg om hva som er jentegreie og hva som er guttegreie har noe særlig innsikt i eller nære venner av det motsatte kjønn. En sånn enkel tankegang finner man oftest hos de som ikke har peiling. huff. rabiate feminister er aldri moro. ...og jeg har aldri falt for en kvinne umiddelbart. det tar tid å knytte emosjonelle bånd. dog, jeg lever heller ikke i en eventyrverden der mennesker er "ment å være sammen". det eneste jeg vet om en ons, er utseende på jenta. dersom du mener det er nok for å falle for en person, ja deg om det. jeg er kanskje litt mer kravstor enn deg da... Endret 9. januar 2013 av darth Vader
Gjest strykebrett Skrevet 9. januar 2013 #30 Skrevet 9. januar 2013 Haha. Jobber du hardt med å prøve å være en stereotypi.... ....enkel tankegang finner man oftest hos de som ikke har peiling.
Ferny Skrevet 9. januar 2013 #31 Skrevet 9. januar 2013 huff. rabiate feminister er aldri moro. ...og jeg har aldri falt for en kvinne umiddelbart. det tar tid å knytte emosjonelle bånd. dog, jeg lever heller ikke i en eventyrverden der mennesker er "ment å være sammen". det eneste jeg vet om en ons, er utseende på jenta. dersom du mener det er nok for å falle for en person, ja deg om det. jeg er kanskje litt mer kravstor enn deg da... OK - men de fleste (både jenter og gutter) tror jeg vet litt mer enn bare utseende på en person før de drar med seg vedkommende hjem (du er tydeligvis ikke særlig kravstor). Og jeg tror mange mener at sex er mer intimt enn nærhet og kos. Du mener tydeligvis det motsatte. Deg om det.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #32 Skrevet 9. januar 2013 OK - men de fleste (både jenter og gutter) tror jeg vet litt mer enn bare utseende på en person før de drar med seg vedkommende hjem (du er tydeligvis ikke særlig kravstor). for min del er det nok at hun prøver seg på meg. Anonym poster: c9796e7014082d0997b4fcdaf20b34f6
Ferny Skrevet 9. januar 2013 #33 Skrevet 9. januar 2013 for min del er det nok at hun prøver seg på meg. Anonym poster: c9796e7014082d0997b4fcdaf20b34f6 Ja. Derav siste kommentar om "ikke særlig kravstor".
darth Vader Skrevet 9. januar 2013 #34 Skrevet 9. januar 2013 OK - men de fleste (både jenter og gutter) tror jeg vet litt mer enn bare utseende på en person før de drar med seg vedkommende hjem (du er tydeligvis ikke særlig kravstor). Og jeg tror mange mener at sex er mer intimt enn nærhet og kos. Du mener tydeligvis det motsatte. Deg om det. Hvor mye mer enn utseende kan man vite om en person etter maks et par timer? Du vet utseende og om personen er villig til å bli med hjem. That's it. Ikke lur deg selv. Kos gjør jeg kun med jenter jeg har følelser. Har ingen vanskeligheter med å pule en jente jeg ikke kjenner, men å ligge å spoone/kose med en random føles helt feil. Det er direkte frastøtende når jenter etter ons skal kose med meg.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #35 Skrevet 9. januar 2013 OK - men de fleste (både jenter og gutter) tror jeg vet litt mer enn bare utseende på en person før de drar med seg vedkommende hjem (du er tydeligvis ikke særlig kravstor). Og jeg tror mange mener at sex er mer intimt enn nærhet og kos. Du mener tydeligvis det motsatte. Deg om det. Jeg vet om enkelte jenter som mener at for eksempel kyssing er langt mer intimt enn sex. Personlig forstår jeg ikke det. Hvor mye mer enn utseende kan man vite om en person etter maks et par timer? Du vet utseende og om personen er villig til å bli med hjem. That's it. Ikke lur deg selv. Kos gjør jeg kun med jenter jeg har følelser. Har ingen vanskeligheter med å pule en jente jeg ikke kjenner, men å ligge å spoone/kose med en random føles helt feil. Det er direkte frastøtende når jenter etter ons skal kose med meg. Selvsagt kjenner man ikke en person etter to timer, men jeg er flink med mennesker og har et godt inntrykk av hva slags type menneske hun er. Jeg tar ikke med meg en cunty bitch hjem uansett hvor deilig hun er. Jeg tror kanskje du troller, men folk er jo ulike, så det er jo mulig du snakker sant. Personlig synes jeg det er obligatorisk med spooning/kosing og frukost/bli bedre kjent dagen derpå. Om det kun er penetreringen som gir deg noe, så kan du vel kjøpe en flashlight som du varmer opp? For min del er alt det andre som hører med like viktig. Anonym poster: bedd23b8740dbf6566498c9707631132 1
darth Vader Skrevet 9. januar 2013 #36 Skrevet 9. januar 2013 Jeg tror kanskje du troller, men folk er jo ulike, så det er jo mulig du snakker sant. Personlig synes jeg det er obligatorisk med spooning/kosing og frukost/bli bedre kjent dagen derpå. Om det kun er penetreringen som gir deg noe, så kan du vel kjøpe en flashlight som du varmer opp? For min del er alt det andre som hører med like viktig. Anonym poster: bedd23b8740dbf6566498c9707631132 Troller fordi jeg ikke koser/spiser frokost med randoms? Vi er alle forskjellige, men noe mer patetisk skal du lete lenge etter i mine øyne. Ons handler om sex. Ingenting annet.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #37 Skrevet 9. januar 2013 Troller fordi jeg ikke koser/spiser frokost med randoms? Vi er alle forskjellige, men noe mer patetisk skal du lete lenge etter i mine øyne. Ons handler om sex. Ingenting annet. Hvorfor benytter du deg ikke bare av en fleshlight eller onanerer når du kommer hjem fra byen? Helt seriøst. Jeg forstår faktisk ikke tankegangen din, men så er det ganske høy kvalitet på de jentene jeg blir med hjem når det først skjer så kanskje det er derfor? Det har hendt en gang at jeg var så kåt at jeg ble med hjem en jente jeg egentlig ikke likte så godt og da stakk jeg av på morgenkvisten. De fleste ONSene mine har ført til flere møter i ettertid. Anonym poster: bedd23b8740dbf6566498c9707631132
Ferny Skrevet 9. januar 2013 #38 Skrevet 9. januar 2013 Jeg vet om enkelte jenter som mener at for eksempel kyssing er langt mer intimt enn sex. Personlig forstår jeg ikke det. Selvsagt kjenner man ikke en person etter to timer, men jeg er flink med mennesker og har et godt inntrykk av hva slags type menneske hun er. Jeg tar ikke med meg en cunty bitch hjem uansett hvor deilig hun er. Jeg tror kanskje du troller, men folk er jo ulike, så det er jo mulig du snakker sant. Personlig synes jeg det er obligatorisk med spooning/kosing og frukost/bli bedre kjent dagen derpå. Om det kun er penetreringen som gir deg noe, så kan du vel kjøpe en flashlight som du varmer opp? For min del er alt det andre som hører med like viktig. Anonym poster: bedd23b8740dbf6566498c9707631132 Ja, folk er forskjellig. Og jeg er enig med deg - om man er interessert i mennesker, så rekker man å bli kjent utover utseendet i løpet av flere timer. Men det er forskjell på folk. Noen er mest opptatt av seg og sitt, og spør andre om lite eller ingenting.
Gjest Summers Skrevet 9. januar 2013 #39 Skrevet 9. januar 2013 OK - men de fleste (både jenter og gutter) tror jeg vet litt mer enn bare utseende på en person før de drar med seg vedkommende hjem (du er tydeligvis ikke særlig kravstor). nei, jeg tror virkelig ikke at de fleste gutter ser på mer enn utseende på personen.
darth Vader Skrevet 9. januar 2013 #40 Skrevet 9. januar 2013 Hvorfor benytter du deg ikke bare av en fleshlight eller onanerer når du kommer hjem fra byen? Helt seriøst. Fordi det er bedre å pule.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå