Gå til innhold

Menn: Tenker dere på et ONS?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv kvinne, og etter et ONS tenker jeg alltid gjennom det som har skjedd. Har snakket om dette med ei venninne og hun sa at hun også alltid blir "sex-forelsket", man har delt noe intimt og så surrer dette rundt i hodet en stund før det går over..

I dette tilfellet funker "the best way to get over someone, is to get under somebody", om det går tid så slutter å tenke på dette etter en ukes tid..

Jeg tar aldri kontakt med mine ONS i etterkant, så jeg vet jo ikke hva de tenker. Så dere mannfolk, er det sånn for dere også?

Anonym poster: 19f22b64f93beb019b96b99d47a0a847

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er spent på å høre svar! Jeg som jente tenker alltid og litt for mye i etterkant etter ONS.. Spesielt hvis jeg vil at de skal ta kontakt..

Anonym poster: 621c3bed3c6ee7175521d7091a03f5dc

• Liker 1
Skrevet

you wish!! hehehe

AnonymBruker
Skrevet

Jente her, jeg gjør det ihvertfall ikke.

Anonym poster: 7032940779f708b2a9d61ea059545a08

AnonymBruker
Skrevet

Nei som regel ikke. Tar det for det det er.

Anonym poster: 616fa74f44573077f1765e04737b6a2b

Skrevet

Ikke tenkt på noen ONS i en romantisk sammenheng, men jeg har tenkt på noen fordi de var enten morsomme eller etterlot seg flekker som ikke gikk bort. Happy times...

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert fordi gutter ikke får pult oppover sånn som deg ts. Nei vi tenker ikke på det.

Anonym poster: edee2f5bf7996de79e571c2208afc835

• Liker 2
Skrevet

Helt ærlig, når jeg begynte og tenke meg om nå, så har så å si alle såkalte ons blitt flere dagers ++

Selv om det i utganspunktet ikke var tenkt som noe mer enn en hyggestund.

Tror nok vennen din har rett i at det er fort gjordt å pule på seg en aldrig så liten forelskelse.

Så ja, jeg tenker vel på "ONS" siden det så skjeldent bare har blitt kun for en natt.

AnonymBruker
Skrevet

Nå mener verken jeg eller venninna mi at ”sex-forelsket” er det samme som forelsket, er litt vanskelig å forklare. Jeg vet ikke helt hva jeg selv synes. Jeg kan ikke tenke meg å ta kontakt med disse i etterkant og har ingen drømmer om et forhold eller lignende.. Det bare slik at disse mennene surrer rundt i tankene mine en liten stund etter at dette skjer uten at jeg helt forstår hvorfor. Kanskje jeg bare prøver å sortere handlingene? Er litt vanskelig når man i tillegg har vært beruset..

Skrevet

Jeg har hørt at hormonet oxytocin frigjøres under sex, og det påvirker jo sosial oppførsel hos et individ. Samme hormonet som gjør at en mor søker nærhet og vil passe på barnet sitt (= liker kos/nærhet/knytter seg til...?). Pluss at det påvirker "belønningssentre" i hjernen, og da vil man jo ha mer. Og oxytocin er jo et kvinnelig kjønnshormon. Og da er man jo litt stuck. Man vil ha MER av personen, pluss at man knytter seg til vedkommende.

Når menn "tenker" etter ONS, så tror jeg det er fordi jenten viste seg å være spesiell på en eller annen måte. At han kanskje likte henne litt ekstra.

Skrevet

For min del så går det vel på det Ferny nevner over her, rett og slett et savn etter kos og intimitet. Siste gangen det skjedde var på lørdag, og nå føler jeg at jeg savner henne. Ikke fordi jeg tror det kunne fungert, forsåvidt fungerte hun og jeg på alle plan bortsett fra at det ikke gnistret mellom oss i det heltatt, og akkurat det er jo kritisk i lengden. Ei heller fordi jeg savner penetreringen, jeg som slikker/fingrer henne, hun som ga meg blowjob eller handjob, eller noe av det der. Å tilfredstille den delen av meg selv fikser jeg glatt for meg selv og jeg fult kapabel til å finne på ting med meg selv som føles vel så bra. Det jeg ikke klarer selv er såklart å fylle opp kos- og nærhetskontoen min, og det er der ONS kommer inn for min del. Noen å midlertidig kose med. Sånn sett så tenker jeg alltid på å gjenta det osv. i etterkant, men hittil ikke blitt noe av det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ei heller fordi jeg savner penetreringen, jeg som slikker/fingrer henne, hun som ga meg blowjob eller handjob, eller noe av det der.

Ikke så sikkert på en man ikke vet hvor har vært.

Anonym poster: c9796e7014082d0997b4fcdaf20b34f6

Skrevet

Ikke så sikkert på en man ikke vet hvor har vært.

Klar over det gitt ;) Da veit du vel at kyssing kan jo overføre herpes f.eks., sånn btw? ;) Det pleier å være greit og ikke hoppe til køys med useriøse folk nettopp på grunn av alt det her. Begge var nok mer seriøse enn det kan virke ut fra det jeg skriver.
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt gjør jeg det, men så deler jeg heller ikke den bruk-og-kast definisjonen mange her inne har av ONS.

Når jeg har sex med noen første kvelden, så har jeg i utgangspunktet ønske om å gjenta opplevelsen med den personen, men det trenger ikke om å skje om det ikke lar seg gjøre i praksis av ulike grunner. Jeg har ikke sex med personer jeg ønsker å kaste ut neste dag og aldri mer tenke på. Vel, det har hendt en gang, men det er unntaket og ikke regelen.

:)

Anonym poster: bedd23b8740dbf6566498c9707631132

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om det var tvil, så er jeg mann (forrige innlegg).

:)

Anonym poster: bedd23b8740dbf6566498c9707631132

Gjest speilpåveggender
Skrevet

Sex forelska for meg er nå slik at jeg går rundt å tenker på ONS'EN hele tiden, har moments i hodet som jeg går gjennom over og over igjen, og blir skikkelig tent av tanken på han.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke meningen å kuppe innlegget ditt TS, men jeg lurer på en ting.. Hvis gutten er veldig opptatt av å få nr ditt og dobbelt sjekker at han har fått nr ditt før du går, er det kun for å være hyggelig..?

Anonym poster: 4b9d70d004494f63c4e439c1e1476baf

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Klart det finnes mange menn også som gjør det, de er ikke fra en annen planet enn oss.

Selv går jeg gjerne rundt og gliser og tenker på det hele dagen etterpå, og i tiden fremover så popper han opp i hodet nå og da, gjerne i drømmer og fantasier. Og så går man ut og drikker litt og blir litt småkåt, og da tenker man gjerne plutselig veldig mye på han siste man lå med (om man ikke er interessert i noen spesielle for øyeblikket). Og finner kanskje til og med ut at det er en kjempebra idé å ta kontakt.

Har inntrykk av at det er sånn for mange menn også, selv om jeg bare har en kvinnehjerne så har jeg en del kompiser jeg plukker opp ting fra ;)

Og dessuten så har jeg alltid blitt kontaktet igjen etter et ONS, men det trenger jo ikke nødvendigvis bety "sex-forelskelse" eller at de har tenkt noe særlig på meg. Det kan jo bare være de er kåte på generell basis og scroller gjennom telefonlista etter et potensielt ligg.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, forelsker meg ikke og tror dette er litt sånn jentegreie. ikke nødvendigvis biologisk, men mange jenter ønsker en kjæreste og blir de dullet litt med så forelsker de seg.

Skrevet (endret)

Jeg er selv kvinne, og etter et ONS tenker jeg alltid gjennom det som har skjedd. Har snakket om dette med ei venninne og hun sa at hun også alltid blir "sex-forelsket", man har delt noe intimt og så surrer dette rundt i hodet en stund før det går over..

I dette tilfellet funker "the best way to get over someone, is to get under somebody", om det går tid så slutter å tenke på dette etter en ukes tid..

Jeg tar aldri kontakt med mine ONS i etterkant, så jeg vet jo ikke hva de tenker. Så dere mannfolk, er det sånn for dere også?

Tenker du ikke da like mye på han nye du har pult? Bytter ut å tenke på Fredrik med Carsten :klo:

Høres veldig sunt ut på mange måter... :ironi:

Endret av kristian82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...