Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #1 Del Skrevet 13. mars 2004 broren min ble for en uke siden lagt inn på psykriatisk avdeling.. det kom så brått, han datt og falt på isen,slo hodet sitt ganske kraftig og vi fikk beskjed om at han hadde fått en real hoderystelse, han glemte absolutt alt. og det i seg selv var ganske hardt for oss rundt.. så i ettertid blehan så rar, han begynte å se synes, si masse rare ting og komme med trusler mot oss i familien og nære venner... broren min som alltid har støttet opp om meg og vært stille go litt innadvendt. nå er han altså lagt inn, og det er tungt å vite at han sitter der alene. vi skulle vært hos han, men jeg er eredd for å dra dit alene, alt kan jo skje... han er ikke den gode gamle. legen sier det er liten sjanse for at han blir helt frisk igjen... men hvordan i all verden er dette mulig? det gjør meg så irritert, han må jo bli frisk? det var jo bare et lite slag! skal han sitte der inne for resten av livet da?...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 13. mars 2004 #2 Del Skrevet 13. mars 2004 Dette var forferdelig trist! Kan ikke annet enn å trøste.. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 13. mars 2004 #3 Del Skrevet 13. mars 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. mars 2004 #4 Del Skrevet 13. mars 2004 Mye trist kan skje om man slår hodet. Kjenner folk som har blitt mentalt redusert (orker mindre, lettere hissig) og andre som har fått epilepsi. Trening og medisinering kan gjøre hjernen bedre igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 13. mars 2004 #5 Del Skrevet 13. mars 2004 Slag mot hodet kan dessverre ha alvorlige konsekvenser.. helt forferdelig at du må gå gjennom dette. skal tenke på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå