Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2004 #21 Skrevet 14. mars 2004 love hearts? hvilket merke er det fra? freia?
Gjest Starya Skrevet 14. mars 2004 #22 Skrevet 14. mars 2004 Jeg har forresten planer om å sende klage på M som jeg kjøpte på Rimi i går. De var IKKE gått ut på dato, likevel var kulene fulle av "hvitt belegg" i tillegg til at peanøttene virket harske. :-?
Maetzii Skrevet 14. mars 2004 #23 Skrevet 14. mars 2004 Er ikke sikker på om det gjelder Rimi også, men flere butikkkjeder har avtaler med Freia (blant annet) om at Freia skal fylle opp, bestille og kontrollere sine varer i hver enkelt butikk selv. Altså er det som oftest Freias selgere som har gjort en feil om du får sjokolade som er gått ut på dato... (det med å sende inn og klage funker forresten kjempebra; foreldrene mine kjøpte twist som var over dato engang, sendte inn klage (via mail, tilogmed) og fikk tilbake en konfekteske, flere store melkesjokolader + litt andre småsjokolader)
Gjest Moonshadow Skrevet 14. mars 2004 #24 Skrevet 14. mars 2004 Er ikke sikker på om det gjelder Rimi også, men flere butikkkjeder har avtaler med Freia (blant annet) om at Freia skal fylle opp, bestille og kontrollere sine varer i hver enkelt butikk selv. Altså er det som oftest Freias selgere som har gjort en feil om du får sjokolade som er gått ut på dato... På bunnpris og MIX var det i alle fall vi som jobbet der som hadde oversikt over datoen på varene.
Gjest Starya Skrevet 14. mars 2004 #25 Skrevet 14. mars 2004 Jeg har nytt godt av å være klagete kunde jeg også. Mail ja.. Kanskje jeg skulle prøve det. Kan jo sende med bilder av den hvite M-en også da. 8)
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. mars 2004 #26 Skrevet 14. mars 2004 Kjøpte et glass med bringerbærsyltetøy og fant ei flue oppi oppdaget det heldigvis før den ble puttet i munnen.. Ringte og klagde(tror det var Stabburet..er ikke helt sikker) Fikk masse masse varer sendt i posten. Mrs.Potter
VesleBråka Skrevet 15. mars 2004 #27 Skrevet 15. mars 2004 Sant det, butikken bytter bare en mot en, mens fabrikken sender smøring Kjenner en som testet Maarud for en del år tilbake, skrev brev og forklarte at han mente det var for lite i posen. Han fikk en kasse potetgull tilbake..
Gjest 1111 Skrevet 15. mars 2004 #28 Skrevet 15. mars 2004 Ja, jeg kjenner godt til det jeg også. sendte inn klagebrev på rømme, den var absolutt ikke som den skulle. tilbake fikk jeg to store kokebøker og flere store plater sjokolade. klaget på m&m's, sendte brev helt til danmark, og jammen meg fikk jeg ikke igjen 2 kilo sjokolade :o
MarianneE Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #29 Skrevet 15. mars 2004 Kunne gått til butikken, men vil prøve og sende sjokoladen innover bare for og se hva som skjer. Herregud.... jeg trenger en jobb, når spenninga går ut på hvorvidt en klage blir mottatt eller ikke.....
Gjest -Staya Skrevet 15. mars 2004 #30 Skrevet 15. mars 2004 Sendte mail om M i går, så nå venter jeg i spenning. Ikke rart de smakte guffent, åpnet flere og peanøttene var mørke med lyse flekker, noen av de hadde skrumpet sammen..
MarianneE Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #31 Skrevet 15. mars 2004 Sjokoladen er sendt! Nå får vi se hva som skjer videre!
Gjest 1111 Skrevet 15. mars 2004 #32 Skrevet 15. mars 2004 Sjokoladen er sendt! Nå får vi se hva som skjer videre! Du får holde oss oppdatert da
MarianneE Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #33 Skrevet 16. mars 2004 Du får holde oss oppdatert da Klart jeg gjør det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå