Gå til innhold

Forbanna Rimi!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bare røyk Anh ut fra Idol, men Rimi ødela fredagskosen min!

Kjøpte min favoritt sjokolade; Freia Premium Dark Milk tok en bit, og den smakte så rart!

Den var søren meg gått ut på dato for tre uker siden!

:frustrert:

....måtte bare få ut litt irritasjon......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det kommer noe positivt ut av det; ikke spise sjokolade på leeeeeeeenge.. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

ta også skriv et klagebrev legg med papiret og datostempålingen og send til freia... da skal jeg love deg dufår et plaster på såret;) du får så masse godteri tilbake

Skrevet
ta også skriv et klagebrev legg med papiret og datostempålingen og send til freia... da skal jeg love deg dufår et plaster på såret;) du får så masse godteri tilbake

Seriøst? hmm......

Skrevet

Jeg fikk med meg hjem en firepack yoghurt som var gått ut for en uke siden. Gørrkjipt! Fra Rimi det også!

Skrevet

Klag til Freia. har gjort det et par ganger når jeg har fått en ubehagelig overraskelse sånn som det der, og du får erstatning! :wink:

Skrevet

...og jeg som tok opp Idol og ikke har sett den enda... :-? :-(

Jeg ville jo at Anh skulle vinne hele suppa, jeg... :-(

Skrevet
Klag til Freia. har gjort det et par ganger når jeg har fått en ubehagelig overraskelse sånn som det der' date=' og du får erstatning! :wink:[/quote']

Det er vel butikkens ansvar å ikke selge produkter som har gått over datostemplingen vel, og ikke produsenten?!?

Skrevet

Ikke vet jeg. erstatning får du i alle fall gjennom produsenten.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Tror ikke du får erstattning pgr av utgått dato fra produsenten for det er butikkens ansvar. Men om det er noe annet feil med varen som smak osv, får du det av produsenten.

Skrevet
Tror ikke du får erstattning pgr av utgått dato fra produsenten for det er butikkens ansvar. Men om det er noe annet feil med varen som smak osv' date=' får du det av produsenten.[/quote']

Har lagt sjokoladen til sides, så vi gjør et forsøk!

Mandagen sender jeg den tilbake til KraftFood.

Vi får se hva som skjer....

Gjest Starya
Skrevet

Jeg er snar å klage på produkter som ikke holder mål. Men, når det er snakk om at det er butikken som har forsømt seg synes jeg heller du skal ta med sjokoladen tilbake neste gang du stikker innom. Har du kvitteringen er jo det en fordel..

Skrevet

jo jeg har gjort dette og du får en erstatnng fra freia dog de nevner at det først og fremst er butikken sin feil men de gir deg erstatning..

Gjest Moonshadow
Skrevet

Om du bare får erstattet den ene skjokkisen kan det vel være smartere å bytte den i butikken?! Koster jo litt i porto også om du skal sende den...

Skrevet

Derfor er jeg fanatisk og sjekker datostemplingen på absolutt ALT jeg kjøper! :wink:

Skrevet
Om du bare får erstattet den ene skjokkisen kan det vel være smartere å bytte den i butikken?! Koster jo litt i porto også om du skal sende den...

Av erfaring vet jeg at i butikken får du bare erstattet hva du kjøpte, men sender du inn til Freia så får du mer i erstatning. spørs å mye du gidder å legge i en sjokolade gått ut på dato da .. du trenger heller ikke sende hele sjokoladen, funker fint å bare forklare i et brev/mail hva som har skjedd.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg vet du kan gjøre dette om varen ikke holder mål men funker det om datoen er utgått da?? Det er det jo tross alt butikken som er ansvarlig for.... Men om det går så er jo det fint da :-)

Skrevet

Jeg vil tro at Freia kommer til å gi erstatning uansett jeg, for å beholde kundene sine :wink: men som sagt, det er opp til hver enkelte hvor mye de gidder å legge i en vare utgått på dato

Skrevet

Jeg kjøpte en liten pakke med lovehearts en gang og noe var galt (husker ikke hva) Sendte den tilbake og fikk seks store pakker tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...