AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Vi er to jenter på 20 og 21 som skal på tur i vinter/vår, vi vil bruke minst mulig på fly/hotell/mat og ellers ha litt penger å rutte med til shopping og opplevelser. Jeg bryr meg ikke så mye om det er varmt/soling, men venninna mi vil ha det varmt så vi må nok drøye turen til mai(?). Ser litt på Praha, Roma, Amsterdam, Berlin og ellers i Europa. Noen som har andre forslag, eller noe å si om disse reisemålene? Anonym poster: dd62a8e280f0e4a69a6a510588341937
Mermaid Blues Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Jeg har ikke vært i Roma ennå, men kan absolutt anbefale både Praha, Amsterdam og Berlin - herlige byer alle tre Det er fullt mulig å finne kjempebillig overnatting der, og shoppingen er bra, så det passer jo kriteriene deres. London er kanskje den beste shoppingbyen i Europa, for å få billig overnatting der er det lurt å se litt utenfor sentrumskjernen (gjerne på østkanten eller sør for sentrum) - sjekk finn.no som sammenligner de aller fleste reisebyråene for å finne laveste pris. Ellers kan jeg anbefale Budapest, Krakow, Edinburgh/Glasgow (Skottland er kåret av CNN til årets reisemål 2013), Wien, Vilnius og Ljubljana. (Vet ikke om noen flyr direkte mellom Norge og Ljubljana, men både norwegian og ryanair flyr billig til Venezia, og det går direktebuss derfra) Alle reisemålene har muligheter for veldig billig overnatting, og er gode shoppingbyer med mye å se ellers også
Dolly-Duck Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Barcelona synes jeg er en veldig grei by for en langhelg, byen har alt en trenger:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå