Gå til innhold

Til dere kvinner: Hvor mye teller størrelsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kan ikke bruke trådene her inne som statistikk må du vel skjønne.

Hvor mange små peniser har du selv hatt sex med?

Anonym poster: 87bd905a2cee88ae1065b9e5608696a9

Du kan ikke bruke trådene her inne som statistikk må du vel skjønne.

Hvor mange små peniser har du selv hatt sex med?

Anonym poster: 87bd905a2cee88ae1065b9e5608696a9

1. Hvorfor kan jeg ikke bruke trådene her inne som statistikk? Er da like bra som å gå å spørre folk på gata.

2. Det har du ingenting med, og det har heller ingenting å si her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Hvorfor kan jeg ikke bruke trådene her inne som statistikk? Er da like bra som å gå å spørre folk på gata.

2. Det har du ingenting med, og det har heller ingenting å si her.

1. :skratte: Spør læreren din ;)

2. Det har jo alt å si her, tråden handler om hvor mye størrelsen teller. Så siden du ikke sitter på noen studier i denne forbinnelse ei heller egne erfaringer så blir jo det du kommer med her bare svada.

Hvorfor diskutere temaer som handler om egne meninger/erfaringer hvis man ikke vil dele de?

Anonym poster: 87bd905a2cee88ae1065b9e5608696a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aam1972

Størrelsen betyr ikke så mye da ulike størrelser et gode i ulike stillinger. En stor er ikke godt til alt, heller ikke en liten.

Det er mye viktigere å kunne ha baller nok til å finne det som funker der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Jeg har en helt gjennomsnittlig stor penis, 14,1 centimeter lang og også gjennomsnittlig tykk. Det jeg lurer på er rett og slett hvor mye størrelsen betyr for dere damer, og hvordan dere ville stilt dere til mitt utstyr.

Anonym poster: a3a7e376607df0108a47658d11441c07

Jeg er veldig trang, så vil helst ikke ha større enn din. Det er tykkelsen som er mest vondt. Lengden har ikke så mye å si. Vil helst ha litt under gjennomsnittet tykk, for det gjør veldig vondt med store peniser.

Anonym poster: e42cf80c5d13db18b5aaa007b5ee4efb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 15,5 cm lang og 15 cm i omkrets. Har ikke fått noen kommentarer hverken den ene eller den andre veien enda, og er iallefall glad ingen har sagt noe. Føler ikke dette er spesielt stort, men stort nok. 14,1 fungerer nok utmerket! Ingen ting å klage over kan jeg tenke meg.

Anonym poster: 2102793b30f20b6f14d8563e8f34d0da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunheart

Heisann,

Jeg har en helt gjennomsnittlig stor penis, 14,1 centimeter lang og også gjennomsnittlig tykk. Det jeg lurer på er rett og slett hvor mye størrelsen betyr for dere damer, og hvordan dere ville stilt dere til mitt utstyr.

Anonym poster: a3a7e376607df0108a47658d11441c07

Det teller endel at den ikke er for stor, dvs for tykk eller for lang. Da gjør det svært vondt. Jeg vil helst ha de under snittet :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Størrelsen teller, MEN kvinner er faktisk bare 12-13 cm dype i skjeden. Så mer enn det er uansett ikke nødvendig. Tykkelsen på penis har så klart noe å si, men vet man å bruke den riktig, kan man nok fint komme unna med litt mindre også ;) Vær stolt av den du!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

din høres helt topp ut.

Anonym poster: a1fa759997b0a17734d2754e2bceaff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal man måle omkretsen?

Jeg får 14 rett under hodet og 15,5 ved roten,

Hvilket av de tallene er omkretsen som jeg kan oppgi?:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del ville nå heller ikke brukt "5 på gata" som statistikkmateriale om jeg så fikk betalt for det, men det er nå meg..

Så lenge han vet å bruke den er ikke størrelsen i seg selv så vesentlig. Dessuten er det ikke nødvendigvis superdigg å ha sex med en som har tidenes megapikk - det kan faktisk være ganske ubehagelig og i verste fall direkte vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Størrelsen teller, MEN kvinner er faktisk bare 12-13 cm dype i skjeden. Så mer enn det er uansett ikke nødvendig. Tykkelsen på penis har så klart noe å si, men vet man å bruke den riktig, kan man nok fint komme unna med litt mindre også ;) Vær stolt av den du!! :)

Skjeden kan faktisk utvide seg i lengden til ca. 17 cm, men det gjelder selvfølgelig ikke for alle. Det er forskjell på skjeder som det er for peniser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Heisann,

Jeg har en helt gjennomsnittlig stor penis, 14,1 centimeter lang og også gjennomsnittlig tykk. Det jeg lurer på er rett og slett hvor mye størrelsen betyr for dere damer, og hvordan dere ville stilt dere til mitt utstyr.

Anonym poster: a3a7e376607df0108a47658d11441c07

Bredde er nok viktigere en lengde. Så noen lag med cellofan vil gjør susen om hun stiller opp med avløpstunnel i størrelse XXXXXXL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvor skal man måle omkretsen?

Jeg får 14 rett under hodet og 15,5 ved roten,

Hvilket av de tallene er omkretsen som jeg kan oppgi?:-P

Bruk gjennomsnittet på 14,75 cm ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...