Gå til innhold

Jente 16, trenger råd!


Ikkeviktig

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt om mange som gjør det tilnærmet slik, så det er ikke unormalt. Ikke at det er noe å være flau over selv om ingen andre gjør det slik - det betyr jo bare at du har funnet din helt unike vei til nytelse, gjør det ikke? ;)

Selv ligger jeg på magen og bruker en wii-sak. Det er en tanke unormalt, men jeg fins ikke flau over det.

Angående stillinger så har i alle fall jeg noen jeg liker bedre enn andre, men det betyr ikke at de er like givende hver gang. Dagsform, vinkel, følsomhet, kåthet - det er masser av variabler inne i bildet. Prøv stillingen noen ganger til du, og prøv å variere den litt. Kanskje var du bare ekstra følsom den første gangen, kanskje bommet dere litt på stillingen gangen etter? Sex er litt slik.

Anonym poster: 35592e73bd7283f3615691220238d0cf

Ja har faktisk hørt om en del forskjellige måter andre gjør det på, så skjems ikke over det :)

Til å begynne med trodde jeg kanskje at jeg var aseksuell eller noe sånt fordi jeg ikke kom, men nå skjønner jeg jo at det er helt normalt for jenter, særlig i min alder. I og med at jeg får en form for små ''nytelser'' veldig tett når jeg er alene så er jeg ikke akkurat aseksuell.. Kommunikasjon er åpenbart første steg til et bedre sexliv, så det må vi kanskje jobbe litt med.

En annen ting er det at jeg er ikke typen som har lyst å ha sex hver gang jeg ligger over hos han eller motsatt, men han prøver seg så og si nesten hver gang, så hvordan kan jeg få han til å ta hintet om at jeg ikke vil idag uten å måtte si det? Mener man burde ta et hint også..

Endret av Ikkeviktig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må du nesten si rett ut. Hinting vil bare føre til at han blit max frustrert, siden han ikke tar de :P Si i fra så fort du merker at han prøver seg (med mindre du ønsker å la deg rive med da), det er ikke noe digg for han å ligger der kåt og klar, fordi du ikke har gitt klar beskjed. Hinting har ingenting i sengen å gjøre.

Anonym poster: dbd9c7ff808eb62da16833210829ab41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

For deg vil det nok funke å stimulere klitoris mens du rir han. Det er ekstremt få damer som får orgasme gjennom penetrering, og får de det så er det som oftest erfarne damer og de som er trygge på seg selv og gjerne kjenner partneren 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Ta det helt med ro, det du opplever er helt vanlig :) Du trenger å ble bedre kjent med kroppen din, og for all del ikke stress med orgasme. Kjæresten din er jevngammel regner jeg med? Er selvfølgelig flott at han er opptatt av at du har det godt, men du får si fra at han må slutte å mase om at du skal komme. Fokuser heller på det som er deilig :) fortell han at du likevel nyter sex'en, og han trenger heller ikke å være en superelsker sånn med en gang

Om du har lyst til å komme sammen med ham - hva med å onanere selv? Kan være veldig nært deg også :)

Og det er veldig vanlig at jenter ikke kommer av penetrerende sex, for de aller, aller fleste må det øvelse til. For mange går det aldri. Det er også helt normalt. Da ordner en det på annet vis underveis i sex'en :)

Anonym poster: bfb4338b93188175c1fdb17b49bf1abc

Unngå ordet 'mas', det er på topp fem over tur-offs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har i hvert fall guts nok til å spørre om råd, det er positivt i seg selv :)

Vil anbefale deg å bruke litt tid til å finne ut hva du selv liker. Selv er jeg HELT håpløs å få til å komme ved kun stimulering innvendig, nesten like vanskelig ved kun utvendig stimuli, men kommer som et skudd hvis det skjer noe både inni og utenpå samtidig. Hvis han er en bra kar vil han sikkert sette pris på å få bruke litt tid på å få deg til å komme - dessuten er sex (for meg i hvert fall) helt sinnsykt mye mer deilig hvis man har fått en god orgasme først.

Du trenger jo ikke la ham vite at du tar på deg selv mens dere har sex ;) f.eks. i doggy er det langt fra alt han får med seg .. Dessuten er det veldig vanlig at mannfolk syns det er hot når dama tar saken litt i egne hender.

Du må uansett ikke tro at det er vanlig å få orgasme av samleie. Langt de fleste kvinner hjelper til med en hånd selv, eller får orgasmen sin enten før eller etter penetreringen :)

Anonym poster: a099e6060ff292b083374d32902c2071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...