Gå til innhold

Jenta i kassa på rema

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått ett godt øye til ei jente som jobber i kassa på rema. Hun er på min alder (rundt 20), kanskje et par år eldre. Uansett, jeg er ikke der på butikken så ofte ettersom den ikke ligger så nærme meg. Men jeg er der som regel før jeg skal til noen kompiser, handler inn ting til fest og filmkvelder etc.

Har vært der et par ganger i juleferien og hun stråler alltid som en sol når jeg kommer til kassa, vi sier aldri mer enn hei og hade så jeg vet ikke om hun liker meg eller om hun kun er hyggelig fordi jeg er kunde der.

Er det noen måte jeg kan finne det ut på uten å spørre direkte? Jeg er egentlig ganske sjenert og er der som regel med kompiser.

Anonym poster: e8097b15b12a8801e919f4dde9d74178

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du ikke klarer å snakke med henne direkte (enten i kassen når det er få folk, eller når hun går rundt i butikken og gjør butikk ting) så kan du legge ved en lapp neste gang du er der. Hvor du skriver nummeret ditt og noe mer enn det og lignende..

Og hvis du tør det, så neste gang hun spør om du vil ha regningen så sier du "nei, men jeg ville gjerne ha hatt nummeret ditt/blitt bedre kjent med deg" eller noe i den duren der.

Endret av SubHuman
  • Liker 1
Gjest fjellhamster
Skrevet

På Rema blir de ansatte oppfordret til høflighet, smil og god kontakt med kundene, så sjansen er stor for at du kun er en "kunde".

Skrevet

På Rema blir de ansatte oppfordret til høflighet, smil og god kontakt med kundene, så sjansen er stor for at du kun er en "kunde".

Ja, men er ikke noen grunn til å ikke prøve seg. Hvis man liker en jente på skolen f.eks. så er sjansen stor for at hun kun ser på deg som en helt vanlig skole kamerat, eller hvis du ser en kjekk mann på byen så er sjansen stor for at han kun ser på deg som en helt vanlig fremmed.

Uansett: Ta sjanser.

• Liker 4
Skrevet

Enig med å ta sjanser. Jeg jobber i servicevirksomhet og er superhøflig og blid mot alle - men ville blitt skikkelig sjarmert hvis en gutt kom med tilnærmelser - uansett om jeg hadde "lagt merke" til han før eller ikke. (Og hadde jeg vært singel ville jeg ikke latt en slik sjanse gå fra meg :wink:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet deltid i butikk og fikk veldig mange beundrere kan man si. Er jo sånn når jeg må sitte og være blid og glad hele tiden for at sjefen skal være fornøyd. Men er alltid hyggelig å få komplimenter og sånn:) Jobbet i en butikk der det er mest menn, så da blir det vel sånn. Og så kjenner jeg aldri igjen en kunde om den handler der en gang i uka eller mindre.

Men selvfølgelig, kan jo hende hun synes du er kjekk så kjør på!

Anonym poster: 1a06201ff58cd45606eb868768306406

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det var meg ville jeg i hvert fall blitt glad for komplimentet uansett om jeg var tiltrukket avfyren eller ikke! Jeg er enig i at du bør prøve, men ikke for hardt. Prøv bare en gang. Hun er på jobb, er nødt til å være blid mot alle og det ville blitt slitsomt å prøve å avvise deg samtidig. Gi henne tydelig beskjed om at du er intr og ønsker å høre fra henne på en eller annen måte og så lar du det være opp til henne. En lapp høres supert ut! Da slipper hun å si nei når du spør om nr hennes. Eller du kan spørre om hun vil ta en kaffe en dag hvis du er tøff. Bare pass på at hun ikke føler press.

Lykke til! :-)

Anonym poster: 97c22db7b45f3c1dafbbc184e95f561a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...