Gå til innhold

Feil med mensen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg er ei jente på 18, som ikke helt forstår hva som skjer med kroppen min for tiden.

I det siste har jeg hatt utrolig ømme/vonde bryster, har vært litt kvalm og hatt endel hodepine. Som om jeg skulle vært gravid, men det er jeg ikke. Det har jeg nemleg fått bekreftet to ganger iløpet av 3 uker.

Jeg går på Evra p-plaster, men for to uker siden, fikk jeg plutselig mensen mens jeg hadde på plasteret. Jeg syntes det var litt rart, men tenkte at siden jeg likevel hadde fått den, kunne jeg ta av plasteret for en uke og la den bli ferdig på normal måte.

Etter en uke, tok jeg på plasteret igjen, spm viste seg å være det siste jeg hadde igjen. Det fant jeg ut da jeg skulle sette på nytt plaster torsdag morgen. Jeg reiste på apoteket samme dag og fikk kjøpt nye, men siden jeg var litt stresset fordi jeg skulle på hyttetur glemte jeg helt å sette på nytt.

Igår fikk jeg mensen igjen. Og jeg blør mye.

Er dette normalt? Skal det være sånn at uansett om jeg har brukt plaster i 7 uker eller 1, så skal jeg få mensen etter jeg tar det av?

Og er det plasteret som gjør at brystene mine verker noe innsides..? Jeg kan ikke være borti dem uten at jeg strammer alle musklene jeg har i kroppen fordi det gjør vondt. Hverken jeg eller kjæresten mine kjenner klumper der, så har på en måte utelukket kreft..

Noen som har noen svar?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om bivirkninger av hormonprevensjon? :)

Anonym poster: 4f78eef919637331e7a433c5c6d12fa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...