Gå til innhold

sjokk, en venn døde i dag


Alvina

Anbefalte innlegg

i dag døde en av mine beste venner, fikk høre det av hans kjæreste, for par timer siden og ... han var den snilleste i hele verden.

Jeg har ikke fått det inn i hodet mitt, og hans kjæreste sa til meg, (de var ekser) at det var fint å møte meg fordi jeg ... fordi jeg smilte og sa at han vil vi skal huske han som ... at vi ikke skal gråte.

Men jeg er i sjokk. Kommet meg hjem og alt er kaos, afire er en idiot, altså oppfører seg som en, og ... nei, jeg har ikke ringt til kjæresten og hørt om han synes synd på meg fordi jeg er i sorg.

Det blir ingen sydentur, sammen. Det har jeg blitt overbevist om, sjalusitull og kaos er vel ingen ferie.

Er i sjokk, en i familien var på samme sykehus og avd denne uka. Man kan jo tro at livet går på skinner. Men... paintball er vel det mest fornuftige jeg kan kjøpe nå.

Alt ...men skal forsøke være takknemlig fordi jeg lærte han å kjenne og vennskap.

FAn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Yellow Taxi

Kondolerer. - Sånn bortsett fra det så skjønte jeg ikke så mye av det du prøvde å si. Beklager.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig trist å høre, men jeg skjønte heller ikke helt hvor du ville hen.

Anonym poster: b9ab46f62c4fea15fc09fa7fb81696a5

Endret av ninuska_
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i sjokk. er det normalt å være i ...sjokk. 'Det var ikke uventet, men han var den mest snille på jord.

Klarer ikke tro at han er død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke se hva jeg har skrevet, men han var homse.

Det er jo som regel en grunn til at man gråter på skuldra til gutta. Og ekser.

Bortsett fra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Yellow Taxi

Noe sier meg at du har såpass høy promille nå at du burde holde deg unna kommunikasjon, spesielt sosial media og mobiltelefon. Her er du i allefal anonym.

Sørg med måte!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer:( Det må være trist! Føler kanskje at du ikke er helt i edru tilstand. Kom deg unna flaska/pillene nå, og legg deg til å sove. Skriv med oss imorgen isteden :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk taxisjåfør. Ja, jeg skal ikke skrive mer på nett nå. Det har ikke gått opp for meg.

Og hele uka har vært ... har vært på det samme sykehuset sammen med en i familien, men det er en annen story som jeg ikke vil utbrodere.

Jævla fucings trist, bortsett fra at man dør en dag hele møkka gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer.... Veldig trist!

Hva var greia med den filmen? :P hehe!

Anonym poster: 4d20c39bdf8fead49fa5a1b8fc0084da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet går videre, men trist å se at lyset ikke er på når man går forbi. Kan ikke dra i begravelsen, skal på en tur med en venninne som var planlagt lenge før. Får kjeft av både kjæresten og familien fordi jeg er så dum at jeg reiser, ikke pga at han døde, men fordi jeg har vel ikke penger til å reise.

Det de ikke vet er at jeg kanskje blir der, og bare leier ut min bolig. Er drittlei nå.

jeg leier bare ut boligen min og flytter til et land der jeg ikke må måke snø mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...