Gå til innhold

Hvor har du vesken din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurte bare rett og slett på i hvilket rom hjemme dere oppbevarer håndvesken deres om natten. Tar dere den med på soverommet, i gangen, stua osv.. ? Tenker på innbrudd, når man har besøk osv..

Anonym poster: 7be6c168fe89c7f9a8f85fbb7dd64f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Langt utenfor rekkevidde for folk som ikke kan huset utenatt. Aldri åpent så det er lett å få øye på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Har alle veskene mine på en hylle i klesskapet. Tømmer de alltid før jeg setter de på plass :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger den i gangen når jeg kommer hjem.

Hvis folk på besøk hos meg rapper lommeboka mi har jeg helt andre og langt mer alvorlige problemer enn at veska mi er for lett tilgjengelig. Når det gjelder innbrudd bekymrer det meg mye mer at tyvene kan være kunnskapsrike nok til å stikke av med uerstattelige, sjeldne bøker og kunstverk, men det er nok ikke så sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker å ha den i stua. Skal jeg ha mange folk på besøk flytter jeg den til soverommet for at den ikke skal være i vegen. Innbrudd har jeg ikke tenkt på, er student så de får ikke med seg så mye penger fra lommeboken likevel og vesken er heller ikke verd så mye. :fnise: Ved et eventuelt innbrudd er jeg mer bekymret for PCen siden jeg er ganske avhengig av den med tanke på skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger den på en knagg på gangen, evt. setter jeg den ved siden av skohyllen på gangen (kommer an på veskens størrelse). Jeg bruker kun en veske av gangen, og de jeg ikke bruker henger i klesskapet på soverommet mitt :)

Innbrudd har jeg ikke tenkt så mye på. Døren er stort sett låst, og mobilen har jeg oftest med meg inn i stuen eller hvor enn i huset jeg oppholder meg. Jeg er mer bekymret for andre ting (som min og min families sikkerhet, eller at ting som kunst, elektronikk og arvegods skal bli tatt) enn at vesken med lommebok og litt dill dall skal bli stjelt dersom det skjer innbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en pen knagg til vesken(e) som er i bruk. Den er på veggen mellom stua og gangen. Der henger et par nett der også, men pytt pytt, ser fint ut likevel.

Man må forøvrig gjennom 3 låste dører for å komme inn til meg, en port utenfor, inn til leilighetene i huset og så inn i min leilighet. Jeg låser alltid døra, og sånn ellers tror jeg ikke der er noen som vet om den og som kommer for å stjele den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den på soverommet. Ikke fordi jeg er redd for innbrudd, men fordi det er praktisk.

Anonym poster: 87f4b39312220d3ac20c9f8d86d72a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de slengende rundt overalt, men pengeboken tar jeg stort sett alltid ut og legger i en skuffe. Er ikke fordi jeg er så redd for at noen skal stjele den, men jeg har litt for mange vesker og skal jeg ha bare pengeboken vil det ta evigheter å finne den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gangen. Tror en tyv hadde blitt rimelig skuffet om han hadde nasket den fra gangen og stukket. Et visakort som rimelig kjapt hadde blitt sperret. 150,-, lypsyl, tannpirkere og kanskje noen paraceter og ellers kort som er helt ubrukelige for tyven (førerkort, bibliotekkort, coopkort osv). Kanskje en smokk også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vesken liggende åpen på gulvet i gangen, men ettersom det mest verdifulle er mine ørten (vi snakker 15+) leppeprodukter, så tror jeg eventuell tyv hadde blitt skuffet. Jeg har en gang hentet vesken min og tatt den med inn på rommet, da hadde roomien med seg en ons og jeg hadde tatt ut penger til busskort samme dagen. Bortsett fra det er jeg ganske så careface :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderpig

Den ligger slengt i gangen, vid åpen med røykpakker, tamponger og hårspenner lett tilgjengelig for en potensiell innbruddstyv :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i kollektiv, så har den på rommet mitt. Noenganger glemmer jeg meg og har den i stua, men den pleier å være trygg der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...