Gå til innhold

Hvor finner jeg "fine" lekekasser?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei interiørglade damer (og menn?), denne kunne kanskje vært under hus og hjem, men prøver den her.

Jeg er altså på jakt etter fine kasser/bokser til å ha leker i. Pjokken har mye av lekene sine i stua, naturlig nok siden han ikke er mer enn to og soveromma er på et eget plan. Pr i dag oppbevares lekene (i teorien) i noen helt standard, transparente plastkasser midt i glaninga ved siden av tven.

Jeg ser for meg en finere plastkasse, eller annen type eske/boks/kasse. Gjerne noe liknende de fantastisk flotte firkantede kassene på hjul vi hadde da jeg var liten. Hvor finner man sånt? Det er et poeng at kassen er av hardplast eller annet solid materiale.

Her er det en sånn jeg tenker på fra min barndom, bortsett fra at denne er hjul-løs:

http://kreativimpuls...-bruktfunn.html

Håper på tips i fleng! På forhånd takk :)

(spør meg ikke hvorfor jeg satte "fine" i anførselstegn i tittelen. Jeg mener faktisk at dem skal være fine).

Endret av kokkos
Skrevet

De må da ha de kassene et sted, jeg har iallfall en sånn en.

Skrevet

Tja, de selger da fargerike plastkasser flere steder, har sett både på Bohus og selvfølgelig Ikea, og på Europris har de slike som ser ut som gedigne legoklosser.

Her har vi brukt ei kiste i tre (typisk 90-tall) som er stappfull av lego. En nabo bruker en puff med lokk til lekene.

Mange muligheter!

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en halvhøy ikea-reol med dører i stuen, som er barnets eget skap. Der er alle lekene stuet inn. Funker fint, og det er litt gøy for henne å ha et eget skap. Virker det som. Inni dette skapet har vi flere mindre kasser, en med duplo, en med playmo og en med andre småleker. Pluss bøker og andre ting. Funker veldig bra!

Anonym poster: b78b62d0408a08a277669ae7a6486723

AnonymBruker
Skrevet

Sorry mækk, men ingen lekekasser er fine

Anonym poster: 883917a834c73a3d7c72f6d2b6e8c44f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...